حمید رضا درخشنده: از توهم امام زمان بودن تا عضویت در فرقه های ضاله!

حمید رضا درخشنده کیست؟ + عکس

حمید رضا درخشنده پس از کشتن حجت الاسلام خرسند در خیابان فریاد می‌زده است: قاتل جوانان کازرون را کشتم! وی همچنین با شال سبز سوار بر اسب سفید بوده است.

حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون کیست

مجله اینترنتی پارسی گو: حمید رضا درخشنده قاتل حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون است. حمید رضا درخشنده فردی ۴۷ ساله است که در شغل عکاسی و فیلمبرداری اشتغال داشته است و شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، پس از مراسم احیاء، با لباس تعزیه، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون را به بهانه سلفی گرفتن با ضربات چاقو به قتل می رساند.

پس از به قتل رسیدن حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون در جلوی منزلش، پلیس فارس ظهر حمید رضا درخشنده که فردی ۴۷ ساله است را به جرم قتل حجت الاسلام محمد خرسند دستگیر کرد.

حمید رضا درخشنده پس از کشتن حجت الاسلام خرسند در خیابان فریاد می‌زده است: قاتل جوانان کازرون را کشتم! وی همچنین با شال سبز سوار بر اسب سفید بوده است.

بیوگرافی حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون

در ماه خرداد ۹۸ اخباری مبنی بر به قتل رسیدن حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پخش گردید.

این شخصیت روحانی بعد از به پایان رسیدن مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با همسرش در حال بازگشت به منزل بود که توسط شخصی به نام حمید رضا درخشنده با چاقو با به عبارتی با شمشیر مورد حمله قرار گرفته و در نهایت به شهادت میرسد.

به نقل از کسانی که شاهد صحنه کشتن امام جمعه کازرون بودند، فرد مهاجم «حمید درخشنده» پس از کشتن وی با صدای بلند در خیابان فریاد می‌زده است: «قاتل جوانان کازرون را کشتم» وی سپس محل حادثه را ترک کرده است.

گفته میشود که قاتل ۴۷ سال سن دارد و شغلش عکس برداری و فیلم برداری از مجالس بوده است. حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند در دوم شهریورماه ۱۳۸۶ به سمت امام جمعه شهر کازرون منصوب شد و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود.

حمید رضا درخشنده و توهم امام زمان بودن

فیلم هایی از حمید رضا درخشنده منتشر شده که وی را سوار بر اسم و با لباس امام زمان (عج) و شال سبز در شهر می چرخد. همچنین مصاحبه با وی نیز نشان می دهد که وی، دچار بیماری و تنش های روانی بوده است. وی در مصاحبه اش حرف های به شدت متناقضی به زبان می آورد. در بخشی از این مصاحبه می گوید بنا داشته یک مفسد اقتصادی را به قتل برساند و در بخشی دیگر از مصاحبه اش می گوید امام جمعه کازرون را به قتل رسانده، چون ایشان با مفسدان مقابله جدی نکرده است. حمید رضا درخشنده در جای جای این مصاحبه، کلماتی ناقص و گنگ و کلی از قرآن می آورد. به عنوان نمونه می گوید قرآن گفته است با شمشیر بکشید. و جالب اینکه وقتی از وی سوال می شود که چرا یک بی گناه را کشتی می گوید برای اینکه ایشان با مفسدان مقابله و برخورد نکرده است.

تصویر حمید رضا درخشنده سوار بر اسب با لباس امام زمان (عج) را مشاهده می فرمایید:

حمید رضا درخشنده در لباس امام زمان سوار بر اسب

حمید رضا درخشنده در لباس امام زمان سوار بر اسب

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. این شهر از روزهای آخر فروردین‌ماه سال گذشته (۹۷) بیش از یک‌ ماه در تب اعتراض و تظاهرات چندین هزار نفره بر علیه طرح تقسیم این شهرستان بود. تظاهرات و قیام مردم کازرون چندین نفر کشته و زخمی و بازداشت به همراه داشت.

ماجرای قتل امام جمعه کازرون توسط حمید رضا درخشنده

درباره علت و انگیزه این شخص برای قتل چیزی منتشر نشده است اما نحوه قتل به گونه‌ای بوده که قاتل به سمت امام جمعه کازرون رفته و از او درخواست سلفی کرده است و سپس در حالی که در حال گرفتن عکس سلفی بوده با ضربات چاقو حجت‌الاسلام محمد خرسند را به قتل می رساند و سپس متواری می شود.

حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد

حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد

توضیحات دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس درباره حمید رضا درخشنده

دادستان مرکز استان فارس، با اشاره به دستگیری عامل شهادت امام جمعه کازرون از رسیدگی قاطع، دقیق و سریع به این پرونده خبر داد و گفت: مطابق تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته هیچگونه اختلافات شخصی بین متهم و امام جمعه کازرون وجود نداشته است.

حیدر آسیابی با اشاره به دستگیری عامل شهادت امام جمعه کازرون از رسیدگی قاطع، دقیق و سریع به این پرونده خبر داد و اظهار داشت: « حوالی ساعت سه و چهل دقیقه بامداد امروز هشت خرداد ماه، حجت‌الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون حین بازگشت از مراسم احیای ۲۳ ماه مبارک رمضان، جلوی منزل خود از ناحیه فردی مورد ایراد ضربات متعدد با چاقو قرار گرفت.»

وی افزود: «امام جمعه شهرستان کازرون بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود، ولی متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده، لحظاتی بعد در بیمارستان به لقاالله می‌پیوندد.»

قاضی آسیابی ادامه داد: حسب اظهارات همراه امام جمعه که راننده وی بوده است، حجت الاسلام و المسلمین

خرسند بعد از پیاده شدن از خودرو، قصد ورود به منزل خود را داشته که فرد ضارب به بهانه عکس گرفتن با امام جمعه او را متوقف و به صورت ناگهانی با چاقو ضربات متعدد به وی وارد کرده و بلافاصله از محل فرار می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به این که بلافاصله دادستان کازرون به اتفاق بازپرس در صحنه حضور پیدا کرده و دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری قاتل صادر می‌شود، تصریح کرد: همچنین یکی از معاونین رئیس کل دادگستری استان فارس با اعطای ماموریت از ناحیه ریاست کل دادگستری این استان در بامداد به کازرون عزیمت کرده و نظارت لازم را بر تحقیقات قضایی انجام داده است.

قاضی آسیابی خاطرنشان کرد: نهایتا با دستورات قضایی صادره و با تلاش پلیس و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی استان فارس، از جمله اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه این استان، محل اختفای قاتل فراری شناسایی و چند ساعت بعد از جنایت، پلیس موفق به دستگیری قاتل شده است.

وی با اشاره به این که متهم در تحقیقات اولیه انجام شده صراحتا به ارتکاب قتل اقرار کرده است، در رابطه با انگیزه قاتل گفت: مطابق تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته هیچگونه اختلافات شخصی بین متهم و امام جمعه کازرون وجود نداشته و تحقیقات جهت مشخص شدن انگیزه قطعی ارتکاب قتل در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تاکید کرد: جهت تسریع در رسیدگی به این پرونده، دستورات لازم از ناحیه رئیس کل دادگستری و دادستانی مرکز استان به دادستانی و بازپرسی کازرون صادر شده و پرونده به صورت فوق‌العاده، دقیق و سریع در حال انجام است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قاتل به سزای عملش خواهد رسید.

محل قتل حجت‌الاسلام محمد خرسند

حجت الاسلام محمد خرسند در جلوی درب منزلش که در تصویر زیر مشاهده می شود، توسط حمید رضا درخشنده با ضربات چاقو به قتل رسید:

محل قتل حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

محل قتل حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

حمید رضا درخشنده قاتلی با اسب سفید!

همچنین ویدئو و تصاویری منسوب به «درخشنده» عامل شهادت حجت الاسلام «محمد خرسند» منتشر شده و ادعا می شود که فرد حاضر در آنها، با لباس عربی و شال سادات، بر روی اسب سفیدی نشسته و در سطح شهر کازرون خودش را امام زمان معرفی میکند.

حمید رضا درخشنده سوار بر اسب سفید

حمید رضا درخشنده سوار بر اسب سفید

حمید رضا درخشنده و عضویت در فرقه های ضاله

در همین حال، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه جزئیاتی از شهادت حجت‌الاسلام خرسند از اعضای این حزب را بیان کرد. حمیدرضا ترقی با اشاره به جزئیات شهادت حجت‌الاسلام محمد خرسند از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه که شب گذشته در مورد سوقصد قرار گرفت، گفت: هنوز اطلاعات کاملی از این اقدام جنایت‌کارانه به دست ما نرسیده ولی اطلاعات اولیه نشان می‌دهد حادثه پس از اتمام مراسم شب احیا صورت گرفته است. وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده، آقای خرسند پس از اتمام مناسک معنوی شب‌های احیا، در حال بازگشت از مسجد به سمت منزل بوده که در نزدیکی ورودی درب منزل مورد سوقصد یک فرد مسلح به سلاح سرد قرار می‌گیرد.

ترقی تصریح کرد: فردی که این اقدام را انجام داده ظاهرا از اعضای فرقه‌های ضاله بوده که در ضدیت با روحانیت هستند و شعاری هم که پس از اقدام جنایت‌کارانه خود گفته است که ما باید روحانیون از بین ببریم.

عضو شورای مرکزی حزب موتفه در پاسخ به این سوال که این سوقصد به مسئله تقسیمات کشوری که چندی پیش موجب بروز ناآرامی در شهر کارزون شد، نداشته؟ گفت: از آنجا که حجت‌الاسلام خرسند در مسئله تقسیمات کشوری کارزون عمدتا مواضع دقیق و به نفع مردم گرفته بود، طرح چنین موضوعی که علت سوءقصد به این روحانی خدوم چه بوده، منطقی به نظر نمی‌رسد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. دلگرم ۲. یوتوب ۳. شبناک ۴. بهار نیوز ۵. افکار نیوز

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “حمید رضا درخشنده کیست؟ + عکس

  1. همدرد آرش

    ببخشید گروه ضاله چیه؟؟ حقیقت را بنویسید ایشون یک اقدام اشتباه کرده که به قول خودش درست بودن و نبودنش با خدا هست ولی یکی مثل حاج آقا که پشت مردم کازرون بود رو نباید میکشه اگر همون مستکبران رو که خون مردم رو در شیشه کرده بودنند به قانون معرفی میکرد ..یا به خود مقتول میگفت بهتر بود،ولی گروه ضاله و ماله رو خواهش از روی فکر مردم بردارید .هیچ گروهی با روحانیان مخالف نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *