حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد! + تصاویر

قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد + عکس

امام جمعه کازرون بعد از مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان جلوی درب منزلش با ضربات چاقو به قتل رسید و قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد.

حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد

مجله اینترنتی پارسی گو: فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتل امام جمعه شهرستان کازرون دستگیر شد. امام جمعه کازرون بعد از مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان جلوی درب منزلش با ضربات چاقو به قتل رسید و قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد .

عکس محل قتل و قاتل امام جمعه کازرون

محل قتل حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

محل قتل حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون

سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی قاتل امام جمعه کازرون شناسایی و دستگیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند امام‌جمعه کازرون سحرگاه امروز و پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط شخصی بنام “حمید درخشنده” مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده به ناحیه شکم، به فیض شهادت نائل آمد.

حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد

حمید رضا درخشنده قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد

قاتل امام جمعه کازرون حمید رضا درخشنده است که به شغل عکاسی و فیلمبرداری اشتغال داشته و صبح روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان و بعد از مراسم احیا، حجت الاسلام محمد خرسند را جلوی درب منزل و به بهانه سلفی گرفتن با ضربات چاقو به قتل می رساند. گفتنی است قاتل لباس تعزیه خوانی به تن داشته است و امروز به کوشش نیروی انتظامی کشورمان، دستگیر شد و به زودی به سزای عمل خود خواهد رسید.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *