تجاوز به دختران دم بخت به بهانه پیشگویی با جن گیری و هیپنوتزیم!

تجاوز به دختران دم بخت با جن گیری و هیپنوتزیم + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با اغفال، جن گیری و هیپنوتزیم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد، خبر داد.

جن گیری و هیپنوتزیم

مجله اینترنتی پارسی گو: فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری فردی که با اغفال، جن گیری و هیپنوتزیم دختران جوان به بهانه دفع جن از بدن اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد، خبر داد.

عبداله رضواني در تشريح اين خبر بيان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با بهانه دفع جن از بدن افراد اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از آنان می‌کند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که با عمل درون پویی، تسلط بر ذهن و استفاده از فنون سخنوری به بهانه دفع جن اقدام به اغفال دختران جوان در این شهرستان و سایر شهرستان‌ها می‌کرد، شناسایی کردند.

پس از هماهنگی‌های قضايی متهم که با اغفال و کشاندن دختران جوان به منزل شخصی با استفاده از جن گیری و هیپنوتزیم آنان را از حالت عادی خارج و پس از تهیه عکس و فیلم و با تهدید انتشار، اقدام به اخاذی از آنان می‌کرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

در بازرسی از مخفیگاه و سیستم‌های رایانه‌ای متهم عکس و فیلم‌های تهیه شده از تعداد زیادی از مالباختگان نیز کشف شد كه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به اخاذی و کلاهبرداری از ۸ نفر اعتراف کرده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: نیک رو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *