جزئیات دستگیری خانم آوازخوان شیرازی در روستای ابیانه! + تصاویر

دستگیری نگار معظم به جرم رقص و آواز در ابیانه + تصاویر

بنابر آنچه در سایت ها اعلام شده است، دستگیری نگار معظم خواننده زن شیرازی به جرم بی حجابی، رقص و آواز در روستای ابیانه است.

دستگیری نگار معظم

مجله اینترنتی پارسی گو: درباره دستگیری خانم آوازخوان شیرازی که این روزها در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد سوژه خبری رسانه ها شده است. بنابر آنچه در سایت ها اعلام شده است، دستگیری نگار معظم خواننده زن شیرازی به جرم بی حجابی، رقص و آواز در ابیانه است.

خانم بی حجابی که در ابیانه با حرکات موزون و آواز عده ای را را گرد خود جمع کرده بود تا در ملاء عام بزنند و برقصند تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

محسن مهدیان در فارس نوشت: خانم بی حجابی که در ابیانه با حرکات موزون و آواز عده ای را را گرد خود جمع کرده بود تا در ملاء عام بزنند و برقصند تحت پیگرد قانونی قرار گرفت. اگر عدلیه را درین برخورد محق نمی دانید ادامه این متن به کارتان نمی آید. اگرنه چند جمله با مخاطب “عادی” و “مسئولین.”

درباره دستگیری نگار معظم : یکم با مردم

چرا قانون را محق دانستید؟ چرا کسی نمی گوید رقص اختیاری؟ چرا این خانم بی حجاب نباید آزاد باشد؟ درست است. زشتی فیلم را وجدان کردید. خیلی ها ممکن ست با حجاب اختیاری موافق باشند اما از این فیلم برائت کنند و بگویند: “گفتیم حجاب اختیاری اما نه تا اینجا.” اما چرا؟ این ماجرا قدم بعدی حجاب اختیاری است. چه کسی گفته سقف حجاب اختیاری برداشتن روسری است؟ مثلا چرا درآوردن لباس نباشد؟ چرا برهنگی اختیاری نه؟ احتمالا می گوئید ملاک عرف است. اما عرف چطور ساخته می شود؟

درست است؛ یک شبه از برداشتن روسری به برهنگی نمی رسیم، چه انکه یک شبه هم به برداشتن روسری نرسیدیم. گام به گام است. ماجرای همان قورباغه و آب داغ. ابتدا باز کردن دکمه اول اختیاری است. بعد دکمه دوم عرف است. بعد مانتوی جلو باز و تا آخر. برای مردها نیز چنین است. از شلوراک پوشیدن در خیابان می تواند به لباس زیر برسد. چرا لباس زیر اختیاری نه؟

بله. حجاب اختیاری مثل یک زنجیره به فحشای اختیاری منتهی می شود. پای عواقب ش می ایستیم؟ خیر. فحشا و فساد برایتان مشمئز کننده است. قانون نقشش همین است. از یله سازی و عرفی سازی ناخواسته و تغییرات اجتماعی هوس آلود جلوگیری می کند تا این انزجار و اشمئزاز از اباحه گری ماندگار باشد.

دستگیری نگار معظمی : دوم سخنی با مجریان قانون

در برخورد با این خانمِ بی حجاب و رقاصه کسی به شما انتقاد نکرد. چرا؟ چون هر انسان متدین و حتا غیرمسلمان ولی اخلاق گرایی با فساد مخالف است. پس اگر مردم به محتوای قانون باور و ایمان داشته باشند همراهی می کنند. حجاب نیز همین است. تا وقتی نتوانیم کاری کنیم که مردم به قانون حجاب باور کنند اجرای آن مشقت بار است و پرهزینه. از گشت ارشاد مهمتر بیست و اندی نهاد فرهنگی و حوزه علمیه‌اند که تعطیلند.

پ.ن: این دو محور را باهم جمع کردید؟ غیر این باشد ماجرا را جامع ندیدیم.

خواننده زن روستای ابیانه

خواننده زن روستای ابیانه

جزئیات ماجرای خوانندگی یک زن در روستای ابیانه و دستگیری وی

نگار معظم خواننده زن روستای ابیانه نگار معظم و بیوگرافی و عکس های خواننده زن شیرازی واکنش دادستان نطنز به تک خوانی یک زن و حواشی را در سایت حرف تازه بخوانید. خواننده زن اهل شیراز که علاوه بر خوانندگی ، اهنگسازی و نوازندگی نیز چند سالی است انجام می دهد و دارای یک آموزشگاه موسیقی بوده و مدرس اواز ، سلفژ ، ویولن و انواع سازها نیز می باشد

طی کلیپی که در فضای مجازی پخش شد نشان می داد که خواننده زن در روستای ابیانه مشغول خوانندگی و تک‌خوانی است. تک خوانی خواننده زن در ابیانه حواشی زیادی را رقم زد تا دادستان نطنز واکنش نشان دهد. وی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

نگار معظم ابیانه

نگار معظم ابیانه

خواننده زن روستای ابیانه نگار معظم کیست؟

دادستان نطنز گفت: پس از وصول گزارش هنجارشکنی یک گروه گردشگری در ابیانه از ناحیه مرجع انتظامی، دستور احضار زن خواننده و راهنمای گردشگران صادر و متعاقباً بلافاصله اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

هفته گذشته در روستای تاریخی ابیانه ماجرایی اتفاق افتاد، که بازهم باعث انتقادات جدی و سریع مردم شهرستان نطنز در شبکه‌های اجتماعی و مسؤولان این شهرستان شد.

ماجرا از این قرار بود که زنی از استان فارس و شهر شیراز عصر جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه در یکی از محله‌های روستای تاریخی ابیانه اقدام به اجرای تک‌خوانی در فضای عمومی کرده و ویدیویی را از این ماجرا ضبط و در صفحه شخصی خود در شبکه اینستاگرام و تلگرام به اشتراک گذاشت.

پس از اشتراک این ویدئو واکنش‌های مختلف و پی‌ در پی در افکار عمومی و فضای مجازی شهرستان نطنز و استان اصفهان شکل گرفت و حتی این ویدئو سر از شبکه‌های معاند خارج از کشور در آورد.
تذکر گشت میراث فرهنگی به گروه جنجالی

در این رابطه سیداحمد نجیبی مسؤول پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: در هفته گذشته یک گروه گردشگری با اتوبوس به روستای تاریخی ابیانه وارد شد که بخشی از مسافران این گروه از استان فارس بودند و خانم مذکور هم اهل شیراز بود.

مدیر پایگاه تاریخی ابیانه گفت: در ساعت‌های بعد از ظهر در محله هرده یا پایین ده ابیانه این برنامه اجرا شد و زمانی که عوامل یگان حفاظتی پایگاه میراث فرهنگی و عوامل دهیاری ابیانه در حال گشت‌زنی در سطح روستا بودند به این جمع برخورد می‌کنند و با وجود اینکه وظایف و اختیارات قانونی جهت ورود به چنین موضوعی را نداشتند در قالب نهی از منکر اقدام به تذکر کردند و خواستار خاتمه برنامه شدند که این تذکر باعث تمام شدن برنامه می‌شود.

وی افزود: بلافاصله بعد از اخذ گزارش با همکاری پایگاه و دهیاری شماره پلاک اتوبوس و شماره تماس راهنمای گردشگران به دست آمد و برای پیگیری به مراجع ذیصلاح ارائه شد

داستان نطنز اظهار کرد: با وجود اینکه این زن در شبکه اینستاگرام خود حدود ۲۰۰ ویدئو با این مضمون‌ها به اشتراک گذاشته‌ شده است، ما اولین شهرستانی هستیم که به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادیم و قطعاً جلوی این هنجارشکنی‌ها باقدرت و قوت و بر اساس قانون خواهیم ایستاد

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ۱. فارس ۲. آرا موزیک

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “دستگیری نگار معظم به جرم رقص و آواز در ابیانه + تصاویر

  1. علی

    ننگ برحکومتی که باشادی وخوشحالی مردمش مخالف است
    ننگ برحکومتی که عزاوماتم دران ازاد وحمایت شده است واوازخوانی ورقص وشادی دران جرم است
    لعنت بران حکومت ومرام وعقیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *