دیدار بامدادی با جانشین کی روش: مارک ویلموتس مردی با لباس تیره!

مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی وارد کشور شد + عکس

مارک ویلموتس بامداد امروز با استقبال محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال وارد فرودگاه امام خمینی شد.

مارک ویلموتس

مجله اینترنتی پارسی گو: مارک ویلموتس بامداد امروز با استقبال محمدرضا ساکت و ابراهیم شکوری وارد فرودگاه امام خمینی شد. وی برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال وارد تهران شده است. ویلموتس سابقه هدایت تیم ملی بلژیک و ساحل عاج را در کارنامه خود دارد.

دیدار بامدادی با جانشین کی روش، مردی با لباس تیره

مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با کاپشن تیره رنگ و از هوایی سرد وارد هوای بهاری تهران شد. مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد. این خبر در آخرین دقایق شب گذشته توسط مهدی تاج اعلام شد.

بعد از این اتفاق بلافاصله نمایندگان رسانه ها خود را به فرودگاه امام رسانده تا ورود سرمربی تیم ملی به تهران را از نزدیک برای مخاطبان مخابره کنند اما دسترسی به این مرد مشکی پوش در بدو ورود سخت بود.

مربی بلژیکی که با یک کاپشن سورمه ای رنگ و البته لباسی کاملا تیره از هوایی سرد به هوای بهاری تهران پا گذاشته بود در همان ابتدا با چهره ای خسته وارد فرودگاه شد به شکلی که چهره او با عکسهایی که از وی در صفحات اینترنتی دیده شده کمی فرق داشت، اما وقتی این مربی استقبال مسئولان تیم ملی با دسته های گل را دید رنگ رخسارش تغییر کرد. او بلافاصله بعد از نشستن روی صندلی چای نوشید و منتظر ماند تا ویزایش صادر شود.

در این بین او از سختی سفری که در پیش داشت با ساکت، شکوری و … صحبت کرد و در نهایت با سرعت به همراه همراهانش سوار بر خودرویی که برای وی، دستیار و وکیلش فراهم کرده بود شد و راه هتل را در پیش گرفت.

مرد مشکی پوش حالا بعد از کی روش که ۸ سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهد ه داشت مسئولیت سنگینی دارد.البته او امروز از امکانات فوتبال ایران بازدید خواهد داشت و جلسه نهایی برای عقد قرارداد با فدراسیون را در پیش دارد.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی 1

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی

مربی فرانسوی المپیک مارسی دستیار ویلموتس در تیم ملی ایران

مربی فرانسوی که سابقه حضور در المپیک مارسی را دارد دستیار اول این مربی در تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود. مارک ویلموتس مربی اهل کشور بلژیک ساعت ۱:۴۰ بامداد وارد تهران شد تا هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده بگیرد.

ویلموتس در حالی نیمه شب واد تهران شده که یک دستیار فرانسوی با خود به تهران آورده و قرار است وی به عنوان دستیار اول مربی بلژیکی در تیم ملی فوتبال ایران همکاری کند.

«اسپیونسی» دستیار اول ویلموتس در تیم فوتبال ایران سابقه حضور در المپیک مارسی را هم دارد. به جز این مربی اهل کشور فرانسه که همراه با سرمربی تیم ملی وارد ایران شده یک نفر دیگر به عنوان وکیل این مربی را همراهی کرده است.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی 2

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی

چرا ویلموتس با خبرنگاران مصاحبه نکرد؟

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران که البته هنوز قراردادی امضا نکرده است بعد از ورود به ایران با نمایندگان رسانه ها صحبت نکرد.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق رسیده به همراه دستیار فرانسوی خود وارد تهران شد و بعد از انجام امروز ویزا بلافصاله راهی هتل محل اقامتش شد.

این مربی به محض خروج از CIP فرودگاه در خودرو نشست و پاسخی به خبرنگاران نداد.

البته دلیل مصاحبه نکردن سرمربی جدید تیم ملی این بود که وی هنوز به صورت رسمی قراردادی را با فدراسیون فوتبال منعقد نکرده است.

قرار است وی بعد از برگزاری مراسم و جلسه عقد قرارداد پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

نشست خبری ویلموتس امروز برگزار می شود

طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال ایران امروز نشست خبری ویلموتس برگزار خواهد شد.

مارک ویلموتس دقایقی قبل با استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از CIP فرودگاه امام خمینی به همراه یکی از دستیاران و همچنین وکیل خود وارد تهران شد تا برای امضای قرارداد نهایی با مهدی تاج جلسات را در تهران ادامه بدهد.

طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پس از امضای قرارداد نهایی قرار است که نشست خبری سرمربی تیم ملی ایران در حضور اصحاب رسانه برگزار شود.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی 3

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی

قاسمپور: با پول مارک ویلموتس می‌توانستیم مربی بهتری جذب کنیم

کارشناس فوتبال گفت: با مبلغ قراردادی که می‌خواهیم به ویلموتس بدهیم می‌توانستیم مربیانی بهتر برای تیم ملی استخدام کنیم.

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: من آشنایی زیادی با این مربی ندارم و اطلاعات کافی در مورد سبک و شیوه کاری این مربی بلژیکی ندارم اما فکر می‌کنم فدراسیون فوتبال می‌خواهد بازهم به جای درمان با یک مسکن بیماری را درمان کند.

وی افزود: به نظرم انتخاب ویلموتس انتخابی عجولانه‌ است. شاید برای اینکه پاسخی به نق زدن منتقدین باشد که چرا زمان را از دست می‌دهیم این مربی را انتخاب کرد‌ه‌ایم. این در حالی است که شنیده ام اندازه کی‌روش می‌خواهیم به او پول بدهیم. یک و نیم میلیون دلار رقم کمی نیست. فکر می‌کنم با این پول می‌توانستیم مربیانی بهتر از ویلموتس را استخدام کنیم.

قاسمپور با اشاره به حضور ۸ ساله کی‌روش در تیم ملی گفت: کی‌روش مربی بود که مزایایی هم داشت و یک چهره بین‌المللی بود و در تیم‌هایی مثل منچستریونایتد کار کرده بود با این حال با همان مربی هم نه جامی گرفتیم نه مقامی کسب کردیم که بخواهیم حالا ویلموتس را با او مقایسه کنیم. فقط امیدوارم انتخاب ویلموتس کارشناسی شده باشد و با این انتخاب دوباره پشیمان نشویم.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فارس

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *