چهره خاص هدیه تهرانی روی پوستر فیلم روزهای نارنجی!

پوستر فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» با بازی هدیه تهرانی ساخته آرش لاهوتی همزمان با اکران این فیلم در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

هدیه تهرانی

مجله اینترنتی پارسی گو: پوستر بین‌المللی فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» با بازی هدیه تهرانی ساخته آرش لاهوتی همزمان با اکران این فیلم در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

فیلم «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی در بخش جشنواره جشنواره‌ها و بازار فیلم سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد.

اولین نمایش این فیلم که در واقع بیستمین حضور بین‌المللی خود را در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تجربه می‌کند، ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) در سالن شماره ۱ پردیس چارسو بود و فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ ساعت ۱۴ در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی چارسو و ساعت ۱۹:۴۵ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین روی پرده خواهد رفت.

این فیلم هم اکنون در هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Imagineindia که این روزها در شهر مادرید کشور اسپانیا در حال برگزاری است نیز حضور دارد.

چهره هدیه تهرانی روی پوستر جدید «روزهای نارنجی»

هدیه تهرانی روی پوستر روزهای نارنجی

هدیه تهرانی روی پوستر روزهای نارنجی

«روزهای نارنجی» درباره آبان، زنی ۴۵ ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است.

هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.

تهیه کننده فیلم «روزهای نارنجی» علیرضا قاسم‌خان، مشاور تهیه‌کننده و مجری طرح شهنام شهباززاده و عرضه و پخش بین‌المللی این فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: سیمرغ

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *