ناراحتی سردار آزمون از تعویض!

اعتراض و ناراحتی سردار آزمون از تعویض مقابل ویتنام + جزئیات

ناراحتی سردار آزمون از تعویض هم در چهره او هنگام تعویض مشخص بود و هم از اعتراضی که به یکی از افراد کنار زمین داشت! گرچه خود او این مسئله را تکذیب کرد.

ناراحتی سردار آزمون از تعویض

مجله اینترنتی پارسی گو: تنها حاشیه پر رنگ بازی با ویتنام، ناراحتی سردار آزمون از تعویض کی روش بود. سردار که دو گل زده و می توانست با زدن یک گل دیگر هت تریک کند، پس از بالا رفتن تابلوی تعویض، در حالیکه ناراحتی از چهره اش مشخص بود، به کنار زمین آمد و هنگام خروج از زمین نیز به یکی از افراد ایستاده کنار زمین اعتراض کرد. گرچه این مسئله توسط خود او و کی روش به نوعی تکذیب شد. سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: منتقدان درباره فوتبال حرف نمی‌زدند و خیلی تلاش کردند من را به حاشیه ببرند.

واکنش و ناراحتی سردار آزمون از تعویض مقابل ویتنام

سردار آزمون پس از برتری ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ویتنام در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، گفت: همیشه گفته‌ام که اگر گل می‌زنم، کمک هم‌تیمی‌هایم بوده است. از نظر سنی، از هم‌تیمی‌هایم کوچک‌تر هستم و برادرانم به من کمک می‌کنند. با توجه به اینکه مهاجم هستم، ۹۰ درصد توپ‌ها به من می‌رسد. خوشحالم که گل می‌زنم، اما مهم‌تر از گل، موفقیت تیم ملی است. خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفته و راهی مرحله بعدی شدیم.

زننده هر دو گل این دیدار، در خصوص اینکه ظاهرا قصد داشت در این بازی هت‌تریک کند، گفت: در هر دقیقه بازی، نمی‌بینید که توقف کنم و دوست دارم همیشه حرکت کنم. خدا گفته از شما حرکت، از من برکت. برکت من گل زدن است. در همه دیدارها، باید بهتر از این بازی کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که با نمایشی که تاکنون در جام ملت‌های آسیا داشته، پاسخ منتقدانش را داده است، گفت: خدا شاهد است که منتقدان درباره فوتبال حرف نمی‌زدند و خیلی تلاش کردند من را به حاشیه ببرند، اما در صحبتی که با پدرم و مربیانم انجام دادند، به من فهماندند که چطور رفتار کنم. برخی انتقادها الکی بود. شاید بازیکن دیگری ۱۸ ساله باشد، باید به او کمک کنیم که پیشرفت کند. در اروپا، همه به بازیکن جوان کمک می‌کنند به مقام‌های بالاتری برسد، اما در ایران هر کاری می‌کنند تا او را بزنند.

آزمون ادامه داد: برخی‌ها نمی‌دانستند تاکتیک تیم ملی درباره چه چیزی بوده و در خصوص آن اظهارنظر می‌کردند. کسانی بودند که حمایتم کردند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

وی در واکنش به شایعه ناراحتی‌اش پس از تعویض گفت: هیچ موقع نمی‌بینید که به مربی اعتراض کنم، اعتراضم به داور بود. به هر بازیکنی می‌خوردیم، کارت نشان می‌داد. بازیکن حریف با کف پا روی مهدی ترابی رفت، اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نداد. داور بی‌مورد به بازیکنان کارت زرد داد.

آزمون: هیچ‌وقت به مربی‌ام اعتراض نمی‌کنم؛ هیچ‌وقت!

سردار آزمون مهاجم تیم ملی در مورد شائبه ای که در مورد ناراحتی اش از تعویض به وجود آمده، توضیح داده است. سردار آزمون مهاجم تیم ملی پس از برد تیم ملی برابر ویتنام و گلزنی اش گفت: من در تیم ملی جزء سه بازیکن کوچک تیم ملی هستم و با برادرهای خودم کار می کنم. چون من مهاجم هستم، قطعا ۹۰ درصد توپ ها به مهاجم می رسد؛ خوشحال می شوم از گلزنی ولی برای من موفقیت تیم ملی مهم تر است.

آزمون در مورد دبلی که داشت و اینکه دبلش به هت‌تریک تبدیل نشد، توضیح داد: من هر موقع با هر دقیقه ای از بازی استپ نمی شوم (ثابت نمی ایستم). خدا می گوید از شما حرکت و از من برکت. من هم حرکت می کنم تا گل بزنم که برکتش است. هر بازی باید بهتر از این بازی کنم.

سردار که پس از جام جهانی به دلیل هجمه های زیاد از تیم ملی خداحافظی کرد، در پاسخ به این سوال که با عملکردش جواب منتقدان را داده است، اینگونه صحبت کرد: من قبلا هم گفتم خدا شاهد است که خیلی از منتقدان راجع به فوتبال حرف نمی زدند. من با مشورت هایی که با خانواده ام، پدرم و مربیانم داشته ام، به من گفتند تا چطور رفتار کنم و خدا را شکر می کنم که شرایط بهتر شد. انتقادهای الکی از من وجود داشت. من نه ولی شاید یک فرد دیگری بیاید که ۱۸ سالش باشد و ما باید کاری کنیم که پیشرفت کند. در اروپا یکی که می آید همه کار می کنند تا به مقام های بالاتری برسد، ولی در ایران برعکس است وهر کس به جایی می رسد فقط او را می زنند. اصلا نمی دانستند تاکتیک تیم ملی چه چیزی بوده است و البته افرادی هم از من حمایت کردند و دست آنها را می بوسم.

آخرین سوال در میکسدزون ورزشگاه آل نهیان در مورد اعتراض سردار در هنگام تعویض بود که او ضمن رد کامل این موضوع، اینگونه توضیح می دهد: هیچ وقت نمی بینید که من به مربی اعتراض کنم؛ هیچ موقع. من به داور اعتراض کردم. به هر کسی که می خوردیم داور کارت زرد می داد. همان موقع که داشتم تعویض می شدم، کف پا روی پای مهدی ترابی آمدند و من داشتم به این موارد اعتراض می کردم ولی داور هیچ عکس العملی نشان نمی داد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نسبت به تعویض خود به سرمربی تیم اعتراض داشت و این موضوع در صورت و رفتارش هنگام تعویض مشخص بود اما خود او می گوید اعتراضش به کی روش نبوده است.

شائبه های ناراحتی سردار آزمون از تعویض مقابل ویتنام

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر ویتنام بود که توانست دو گل به ثمر رساند. در دقیقه ۸۰ کارلوس کی روش تصمیم گرفت که آزمون زننده هر دو گل را تعویض کند و کریم انصاری فرد را به جای او به میدان بفرستد. آزمون که سخت به دنبال هت تریک در این دیدار بود نسبت به این تعویض اعتراضی نرم داشت و صحبت هایش را به کی روش گفت اما خودش می گوید با کی روش درباره مسایل داوری حرف زده است.

اعتراض سردار آزمون در صحنه تعویض‌اش از بازی، شائبه‌های زیادی را به همراه داشت. سردار زمانی که تابلوی تعویض بالا رفت، در حال غرولند بود و حتی در هنگام دست دادن با بازیکن جانشین‌اش هم اعتراض می‌کرد. ماجرایی که آزمون را وادار کرد بعد از مسابقه در مورد آن توضیح دهد. سردار گفت برخلاف شایعه مطرح شده، هیچ اعتراضی به کادرفنی تیم ملی نداشت و سر و صداهایش خطاب به داور مسابقه بود. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علاقه بسیار زیادی به آزمون دارد و باید دید که او با این حرکت مهاجم تیمش چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

نارضایتی سردار آزمون از حرکت جنجالی کی روش: سردار آزمون از تعویض دلخور شد

مجید جلالی کارشناس تلویزیونی دیدار ایران ـ ویتنام تنها نکته قابل انتقاد از کارلوس کی روش را بیرون کشیدن سردار آزمون عنوان کرد. این تصمیم کی روش در فاصله ۱۵ دقیقه به اتمام بازی در شرایطی اجرایی شد که سردار آزمون دو گل به ثمر رسانده و با انرژی خوبی مشغول بازی بود اما کی روش که می خواست او را برای بازی بعدی حفظ کند تصمیم به تعویضش گرفت و کریم انصاری فرد را جانشینش کرد.

آزمون در این لحظه بعد از دیدن تابلوی تعویض اندکی زیرلب غرغر کرد و لحظه ای که دوربین روی صورتش فیکس شد، مشخص بود که ظاهرا ناراحتی سردار آزمون از تعویض است. او حتی در زمانی که با کریم انصاری فرد دست داد تا زمین را ترک کند خطاب به یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی اعتراض تندتری به زبان آورد. در همین بین کارلوس کی روش که علاقه خاصی به آزمون دارد به پشت این بازیکن زد و از او خواست که روی نیمکت برود و سر جای خود بنشیند.

کی روش همچنین با ملایمت سکوها را به سردار آزمون نشان داد که البته مشخص نبود منظور او از این کار چیست اما به نظر نمی رسید که این کار کی روش به منظور تهدید آزمون به سکونشینی باشد.

مجید جلالی در پایان مسابقه در شبکه سه اعلام کرد تعویض سردار تنها انتقادی است که می تواند از کی روش داشته باشد چراکه آزمون امروز بسیار با انگیزه و پرشور بازی می کرد و ادامه کارش در زمین می توانست منجر به کسب موقعیت های بیشتر و گلزنی به سود ایران بشود.

ماجرای اعتراض و ناراحتی سردار آزمون از تعویض چه بود؟

کارگردان تلویزیونی در صحنه تعویض سردار، روی صورت او زوم کرد که در حال اعتراض بود. اعتراض آزمون به چه چیزی بود؟ آیا ناراحتی سردار آزمون از تعویض بود؟ اعتراض سردار آزمون در صحنه تعویض‌اش از بازی، شائبه‌های زیادی را به همراه داشت. سردار زمانی که تابلوی تعویض بالا رفت، در حال غرولند بود و حتی در هنگام دست دادن با بازیکن جانشین‌اش هم اعتراض می‌کرد. ماجرایی که آزمون را وادار کرد بعد از مسابقه در مورد آن توضیح دهد. سردار گفت برخلاف شایعه مطرح شده، هیچ اعتراضی به کادرفنی تیم ملی نداشت و سر و صداهایش خطاب به داور مسابقه بود. ادعایی که با بررسی لحظه تعویض مشخص می‌شود که درست بود و آزمون به داور بازی معترض بود نه کارلوس کی‌روش.

ناراحتی سردار آزمون از تعویض 1

این تصویر، ثانیه‌هایی قبل از تعویض سردار است. در این فریم مشخص است که سردار آزمون به محض خطای بازیکن حریف روی مهدی ترابی به سمت داور حمله‌ور می‌شود و اعتراض تندی به او می‌کند. سردار بعد از اعتراض، تابلوی تعویض را دید که شماره او در آن حک شده بود و به سمت بیرون زمین قدم برداشت.

ناراحتی سردار آزمون از تعویض 2

نگاه سردار هم در صحنه بیرون رفتن از زمین، به سوی داور چهارم است و به او اعتراض می‌کند نه کارلوس کی‌روش.

ناراحتی سردار آزمون از تعویض 3

سردار حتی بعد از تعویض هم نشانه‌ای از قهر با کادرفنی ندارد و با همه نیمکت‌نشینان دست می‌دهد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. ورزش سه ۲. تابناک ۳. فوتبالی ۴. جماران ۵. نود تی وی

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *