برنامه نود دو هفته پیاپی پخش نشد! / شایعات درگیری مدیران شبکه ۳ با فردوسی پور به واقعیت پیوست!

دلیل پخش نشدن برنامه نود

برنامه تلویزیونی نود برای دو هفته پیاپی از شبکه سه پخش نشد و سرانجام با مصاحبه مسئول روابط عمومی شبکه سه مشخص شد رابطه میان فردوسی پور و مدیران شبکه سه شکراب شده است.

مجله اینترنتی پارسی گو: برنامه نود که یک برنامه پر بینندۀ تلوزیونی با اجرای عادل فردوسی پور است، برای دومین هفته متوالی پخش نشد! هفته‌ی پیش برنامه تلویزیونی «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور به دلیل پخش مسابقه فوتبال بین تیم‌های اسپانیا و انگلستان پخش نشد. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار منتشر شده در بسیاری از رسانه های خبری، تنها چند ساعت مانده به پخش برنامه نود، اعلام شد که این برنامه تلویزیونی این هفته نیز پخش نخواهد شد.

حذف برنامه «نود» از جدول پخش این هفته شبکه سه در حالی اتفاق افتاد که روابط عمومی این برنامه، موضوعات اصلی برنامه این هفته را در طول امروز اعلام کرده بود. مسئول روابط عمومی شبکه ۳ به شرح زیر، خبر پخش نشدن برنامه «نود» را اعلام کرده است:

با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش ، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

حال باید دید برنامه تلویزیونی «نود» در هفته آینده نیز پخش خواهد شد یا به دلیل اربعین حسینی پخش این برنامه به هفته بعد از ان موکول خواهد شد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. زومجی ۲. فارس

به اشتراک بذار:
درباره نویسنده: شهریار
یکی بود یکی نبود، اما یکی دیگه هم بود که اون منم. خیلی کم علاقه به نوشتن دارم ولی اگه چیزی بنویسم مطمئنا یا به اون علاقه داشتم یا مجبور شدم بنویسم!
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *