حمله عربستان به اتوبوس کودکان یمنی و گریه نماینده سازمان ملل!

اشک های نماینده سازمان ملل از جنایات عربستان! + تصاویر

جنایت هولناک و وحشیانه جنگنده‌های متجاوز سعودی علیه کودکان مظلوم یمنی در شهرستان ضحیان در استان صعده،‌اشک «لیزا گراندی»، نماینده سازمان ملل را هم در آورد.

اشک نماینده سازمان ملل از جنایات عربستان

مجله اینترنتی پارسی گو: نماینده سازمان ملل هنگام دیدار با بازماندگان فاجعه قتل‌ عام دانش‌آموزان یمنی در صعده که ائتلاف متجاوز سعودی آن را رقم زد، در حالی که به شدت می‌گریست گفت: «باید با چشم خود ببینید اینجا چه می‌گذرد.»

جنایت ائتلاف سعودی در قتل عام بیش از ۴۰ دانش‌آموز زیر ۱۵ سال یمنی باعث واکنش گروه‌های حتی حامی عربستان شد. انتشار تصاویر اجساد تکه تکه شده دانش‌آموزان در صعده اوج توحش آل‌سعود بود.

جنایت تازه عربستان

زخمی‌های این جنایت نیز سندی زنده در مورد این وحشی‌گری هستند. جنایت هولناک و وحشیانه جنگنده‌های متجاوز سعودی علیه کودکان مظلوم یمنی در شهرستان ضحیان در استان صعده،‌اشک «لیزا گراندی»، نماینده سازمان ملل و هماهنگ‌کننده امور انسانی در یمن و نماینده این سازمان، را هم در آورد.

اشک نماینده سازمان ملل از جنایات عربستان

این نماینده سازمان ملل در بازدید از زخمی‌های این جنایت تأکید کرد قربانیان حمله هوایی به دانش‌آموزان در شهر ضحیان بالاترین بها برای حملات هوایی در جهان هستند و این مصیبتی است که امکان ندارد برای آن توجیهی وجود داشته باشد.

اشک نماینده سازمان ملل از جنایات عربستان 1

این مقام سازمان ملل هنگام دیدار از زخمی‌ها در حالی که می‌گریست گفت:« این مهم است که سازمان ملل به صعده بیاید و ببیند چه اتفاقی می‌افتد.» گراندی این را هم گفت که: «اگر با چشمان خودمان نبینیم به هیچ وجه نمی‌توانیم بفهمیم اینجا چه اتفاقی افتاده است. مطمئن باشید همه جهانیان با شما ابراز همبستگی می‌کنند. دیدار امروز بسیار برای من تأثیرگذار بود. همه جهانیان این اقدام را محکوم می‌کنند. از دبیرکل سازمان ملل متحد می‌خواهم تحقیق فراگیر و مستقلی درخصوص این حادثه انجام شود.»

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. کیهان ۲. ایرنا ۳. باشگاه خبرنگاران جوان ۴. العالم

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *