فیلم شوخی جنسی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی!

ماجرای شوخی جنسی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی! + فیلم

الهیار صیادمنش و سجاد آقایی دو بازیکن جوان و آینده دار فوتبال کشورمان به اتهام شوخی دستی در شادی پس از گل تیم فوتبال استقلال به ذوب آهن یک ماه محروم شدند.

الهیار صیادمنش و سجاد آقایی

مجله اینترنتی پارسی گو: رفتار دو بازیکن استقلال، الهیار صیادمنش و سجاد آقایی هنگام شادی گل، حالا برای آبی‌ها دردسرساز شده و می‌تواند یک نگرانی تازه برای شفر و تیمش باشد. صیادمنش و آقایی دو بازیکن جدید استقلال به مدت یک ماه و به صورت موقت محروم شدند.

ماجرای شوخی دستی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی

در ویدئویی که از شادی پس از گل تیم استقلال به ذوب آهن منتشر شده بود وطی واکنش کمیته اخلاق، این ویدئو دست به دست چرخیده و همه دنبال این هستند تا صحنه یاد شده را ببینند.

الهیار صیادمنش و سجاد آقایی به اتهام شوخی دستی در شادی پس از گل این تیم به ذوب آهن یک ماه محروم شدند. یعنی ۴ بازی را از دست می دهند و حق بازی کردن در لیگ را ندارند.

کمیته اخلاق علت صدور این حکم را جلوگیری از شوخی های خارج از عرف عنوان کرده. اما واقعا چرا باید دو جوانی که هیچ تخلف قبلی نداشتند و تازه در ابتدای مسیر هستند را به این شدت تنبیه کرد، آن هم بدون شنیدن هیچ توضیحاتی از دو فوتبالیست خاطی و بدون فرصت دادن برای دفاع از خودشان.

باشگاه استقلال نیز مدعی شده این رفتار نه یک نوع شوخی دستی زشت که یک اتفاق هیجانی بوده است.

شوخی جنسی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی

واکنش و توضیحات سجاد آقایی به ماجرای شوخی جنسی

سجاد آقایی با گریه توضیح داده استوک الهیار روی پایش آمده بوده و از درد ضربه ای به او زده. حال درست یا غلط باید اول بررسی می شد و سپس واکش و محرومیت را صادر می کردید.

متن اطلاعیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره صیادمنش و آقایی

متن اطلاعیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره ماجرای شوخی جنسی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی بدین شرح است:

با توجه به اخبار و تصاویر منتشره مبنی بر رفتار غیر ورزشی که توسط آقایان سید سجاد آقایی و سید الهیار صیادمنش (بازیکنان تیم استقلال) که در بازی بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان منجر گردیده است و با نظر به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار و مسلم قوانین و مقررات قانونی و اخلاقی محسوب که به اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می نماید، لذا اعلام می دارد ضمن تشکیل و رسیدگی پرونده و انجام تحقیقات در این خصوص به موجب مواد ۲۳ و ۶۵ آیین نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر تعلیق فعالیتهای نامبردگان در کلیه بخش های فوتبال رسمی ج.ا.ا. به مدت یکماه صادر گردیده است . لذا مقرر است مراتب از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال و مبادی ذیربط ابلاغ و اطلاع رسانی تا از کلیه فعالیت های نامبردگان در حوزه فوتبال و حضور در کلیه مجامع و مراجع و اماکن رسمی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و بین المللی از یوم جاری مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۰جلوگیری و چنانچه مجوز حضور برای نامبردگان صادر گردیده لغو و از ورود و همراهی ایشان با تیم ها و اهالی فوتبال در مراسمات و مسابقات رسمی فوتبال خودداری به عمل آمده و نتیجه به این کمیته گزارش گردد.

هفته گذشته بعد از بازی حساس استقلال برابر ذوب آهن تصویری از شادی دو بازیکن استقلال در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد که همین اتفاق باعث شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با تشکیل پرونده‌ای به این ماجرا ورود کند، حال بعد از یک هفته این کمیته با صدور حکمی سنگین دو ستاره جوان وینفرد شفر را یک ماه از حضور در میادین محروم کرد تا طرفداران این تیم بعد از برد شیرین شب گذشته برابر تراکتورسازی با خبر نگران‌کننده‌ای مواجه شوند.

فوتبال کمیته اخلاق اخلاق ورزشی

هجوم پرسپولیسی‌ها به عادل درباره الهیار صیادمنش و سجاد آقایی

سایت رسمی فوتبالی _ به گزارش فوتبالی؛ شادی گل اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی دو بازیکن جوان استقلال، از نظر مسئولان فدراسیون فوتبال در راستای همان شادی گل شیث رضایی و محمد نصرتی بود و باید شدیداً محروم شوند.

فعلاً قرار موقت صادر شده و این دو بازیکن تا یک ماه آینده، حق ندارند در میادین فوتبالی حاضر شوند. در اخبار آمده سه‌شنبه صیادمنش و آقایی به کمیته اخلاق می‌روند، اما شنیدیم محرومیت یک‌ماهه برای دستگرمی است و آقایی و صیادمنش به احتمال فراوان با حکم سنگین‌تری روبه‌رو می‌شوند.

با توجه به موضعی که استقلالی‌ها از جمله حاجیلو سرپرست تیم علیه تورک گرفتند، احتمال این محرومیت سنگین بیشتر و بیشتر است!

عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه ۹۰ هم از یک هفته پیش از سوی پرسپولیسی‌ها تحت فشار بوده تا روی این موضوع مانور دهد. این حرفی است که اصغر حاجیلو سرپرست استقلال می‌زند. او در این‌باره می‌گوید: «با عادل حرف زدم و گفت: به او فشار آوردند حتی ویدئو را پخش کند. عادل به من گفت: خب معلوم است نمی‌تواند چنین ویدئویی را پخش کند، چون در این صورت با آبروی دو جوان بازی خواهد شد؛ جوان‌هایی که واقعاً هدف‎شان چیزی نبوده که بعضی‌ها فکر می‎‌کنند. عادل هم به من گفت: دوست ندارد با آبروی کسی بازی کند.»، اما حالا که این دو بازیکن محروم شده‌اند، بعید است عادل از کنار آن به سادگی بگذرد.

عادل فردوسی پور

دیروز او دوباره تحت فشار قرار گرفت که روی این موضوع مانور کند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند همان‌طور که او یک برنامه به ماجرای نصرتی و شیث اختصاص داد، باید به ماجرای صیادمنش و آقایی هم بپردازد. دهم آبان‌ماه سال ۱۳۹۰ عادل ویژه‌برنامه‌ای برای دو بازیکن خاطی پرسپولیس رفت. او بعد از پخش بازی پرسپولیس و داماش رو به دوربین گفت: «یک اتفاقی در این مسابقه رخ داد که سایت‌های اجتماعی حدود یک ربع پس از پایان مسابقه، فیلم آن را پخش کردند. این اتفاق جای تأسف دارد. این هم از شانس بد این دو بازیکن بود که ما در عصر ارتباطات هستیم و کاری که آن‌ها کردند به سرعت در همه جا پخش شد.»

عادل در این سال‌ها نشان داده همواره برای بالا بودن برنامه‌‎اش همه کار می‌کند. به همین خاطر او به احتمال فراوان وی روی شادی گل صیادمنش و آقایی مانور می‌کند. عادل قطعاً برای آنکه فشار را از روی خودش بردارد، تمام و کمال به این موضوع جنجالی می‌پردازد.

فیلم شوخی جنسی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی

در مورد ماجرای شوخی جنسی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی چه باید کرد؟

به نظر می رسد در مورد شوخی جنسی الهیار صیادمنش و سجاد آقایی سختگیرانه به ماجرا نگاه شده است. شوخی دو جوان ورزشکار فوتبال ایران که هنوز در ابتدای راه قرار دارند، متاسفانه در وضع فعلی فضای مجازی که سایت های اینترنتی به جای پرداختن به مباحث و مسائل مهم جاری کشور به مسائل حاشیه ای علاقه دارند، زیر ذره بین قرار گرفته است. اما حقیقت ماجرا این است که این شوخی، همانطور که در فیلم هم نمایش داده می شود، اصلا در حد و اندازه ای که به موضوع روز بدل شده است مهم نیست. باید به این دو جوان فرصت داد و کاش کمیته اخلاق هم ابتدا آنها را فرا می خواند و بعد از تذکر و صحبت با آنها، چنین حکمی را رسانه ای می کرد.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. ایران ورزشی ۲. شبونه ۳. فوتبالی دات نت ۴. ویدئو به نقل از شبونه.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *