مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد کرج از حمله به این حوزه در اغتشاشات کرج گفت!

جزئیات حمله به حوزه علمیه اشتهارد کرج در اغتشاشات دیشب!

آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه اشتهارد کرج را هدف قرار دادند و شیشه‌های نمازخانه را شکستند و در حین این خرابکاری‌ها، شعارهای هنجارشکنانه سر می‌دادند.

حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد کرج

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: مدیر حوزه علمیه اشتهارد کرج گفت آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه‌های نمازخانه را شکستند و در حین این خرابکاری‌ها، شعارهای هنجارشکنانه سر می‌دادند.

جزئیات حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد کرج

حجت‌الاسلام هندیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی فارس استان البرز گفت: بر اساس فراخوان گروه های معاند و ضدنظام برای آشوبگری و اغتشاش، مقرر شده بود تا فریب خوردگان، رأس ساعت ۶ عصر در محله مرکزی اشتهارد تجمع کنند و در این تجمع به ظاهر اعتراضی، پیگیر اهداف شوم اربابان خود باشند.

حتما بخوانید

کشته شدن یک شهروند و حمله به حوزه علمیه در اغتشاشات کرج!

وی ادامه داد: رأس ساعت ۹ شب بود که آشوبگران به سمت حوزه علمیه اشتهارد حرکت کردند و متأسفانه در صدد ورود به حوزه علمیه برای شکستن درب‌ها و آتش زدن بودند که با تدابیر انجام شده این مسئله محقق نشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد افزود: آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه های نماز خانه را شکستند و در حین انجام اینکار، شعارهای هنجارشکنانه سر می دادند.

حجت‌الاسلام هندیانی با بیان اینکه آشوبگران بعد از شکستن شیشه ها محل را ترک کردند اظهار کرد: سپس بعد از رفتن این افراد، آرامش نسبی در محل برقرار شد تا زمان اذان مغرب که تجمع آشوبگران در مقابل حوزه علمیه دوباره شروع شد و اینبار بیش از ۵۰۰ نفر حضور داشتند و شعارهای ساختارشکن و معاندانه سر می دادند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد کرچ ادامه داد: این افراد توسط نیروهای ضدشورش متفرق و جمع‌آوری شدند و پلیس هم اکنون خانه به خانه آنان را مورد شناسایی قرار داده و در حال دستگیری آنان است.

حجت الاسلام هندیانی افزود: تاکنون تعدادی از این افراد دستگیر شده اند و عملیات یافتن آشوبگران ادامه دارد.

تصویر حمله دیشب اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد کرج

حمله اغتشاشگران به حوزه علمیه اشتهارد کرج

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *