فرزند جمشید مشایخی از مرخصی ایشان خبر داد!

استاد جمشید مشایخی امروز مرخص می شود! + عکس

پسر استاد جمشید مشایخی گفت: خوشبختانه حال پدر بسیار خوب است و پزشک معالج گفته که اگر اتفاق غیر منتظره ای نیفتد پدر امروز مرخص خواهد شد.

استاد جمشید مشایخی

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: سام مشایخی فرزند “جمشید مشایخی” بازیگر پیشکسوت سینمای ایران درخصوص زمان ترخیص پدرش از بیمارستان گفت: خوشبختانه حال پدر بسیار خوب است و پزشک معالج گفته که اگر اتفاق غیر منتظره ای نیفتد پدر امروز مرخص خواهد شد.

وی درباره وضعیت جسمانی کنونی جمشید مشایخی افزود: خدا را شکر پدر دیگر درد نداشته و ضعف جسمانی وی نیز تا حدودی برطرف شده و امیدوارم شرایط جوری پیش برود که امروز بتواند به منزل برود.

فرزند «جمشید مشایخی» درباره ادامه مراحل درمان در منزل تاکید کرد: درمان دارویی خاصی روی پدر ادامه ندارد زیرا برخی داروها و آنتی بیوتیک ها کاملاً قطع شده است. البته به لحاظ ضعف جسمانی همچنان پدر نیازمند تقویت است و فیزیوتراپی نیز فعلاً روی وی ادامه خواهد داشت.

وی درباره حال روحی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ادامه داد: پدر از لحاظ روحی وضعیت خوبی دارد. البته محیط بیمارستان آن هم به مدت یک ماه بستری بودن برای هیچکس خوشایند نیست. وی هم اکنون بسیار دلتنگ بازگشت به خانه بوده و می گوید دیگر حوصوله اش سر رفته است.

مشایخی با اشاره به سپری شدن دورانی سخت برای خانواده مشایخی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام این سختی‌ها برای پدر به اتمام رسید. به نوبه خود از تمام هنرمندانی که کنار پدر بودند و همچنین از تمام مردم ایران که از دور نزدیک جویای احوال پدر بودند و برای وی دعا می‌کردند بی نهایت سپاسگذارم.

تصاویر بستری شدن استاد جمشید مشایخی در بیمارستان

استاد جمشید مشایخی سام مشایخی و نادر مشایخی

استاد جمشید مشایخی سام مشایخی و نادر مشایخی

عیادت استاد علی نصیریان از استاد جمشید مشایخی

عیادت استاد علی نصیریان از استاد جمشید مشایخی

جمشید مشایخی از سال گذشته، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.

او از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های زیادی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. رجانیوز ۲. ایسنا ۳. میزان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *