سوپر گل استثنائی لیونل مسی در اولین بازی برای اینتر میامی:

لیونل مسی در لیگ آمریکا و سوپر گل دراماتیک در اولین بازی!

لیونل مسی در اولین بازی خود با پیراهن اینتر میامی در لیگ آمریکا، توانست با یک سوپر گل دراماتیک در دقیقه ۹۴ از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند.

سوپر گل دراماتیک مسی اولین گل لیونل مسی در لیگ آمریکا اولین گل مسی برای اینتر میامی

مجله اینترنتی پارسی گو: لیونل مسی بالاخره اولین بازی رسمی خود را با پیراهن تیم جدیدش اینتر میامی در لیگ آمریکا انجام داد و توانست با یک ضربه ایستگاهی دیدنی، گل برتری تیمش را به ثمر برساند تا اینتر میامی بعد از مدتها به پیروزی برسد. سوپر گل دراماتیک لیونل مسی در لیگ آمریکا که در اولین بازی و در دقیقه ۹۴ به ثمر رسیده است را مشاهده بفرمایید:

فیلم سوپر گل دراماتیک لیونل مسی در دقیقه ۹۴ در اولین بازی

چرا مسی به لیگ آمریکا رفت؟

قبل از پیوستن مسی به لیگ آمریکا، با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو به لیگ عربستان پیوسته بود، فوتبالدوستان علاقه زیادی داشتند تا با رفتن مسی به این لیگ، دوباره شاهد رقابت این دو اسطوره در مستطیل سبز باشند. اما مسی راه متفاوتی را انتخاب کرد و با توجه به اینکه مبلغ پیشنهادی او برای رفتن به عربستان، دو برابر مبلغ قرارداد رونالدو و بلکه بیشتر بود، اما لئو نشان داد همه چیز پول نیست! او به لیگ آمریکا پیوست تا چالشی جدید را در این تیم تجربه کند. مسی و پدر او به عنوان مدیر برنامه اش، همه تلاش خود را برای بازگشت به بارسا انجام دادند و حتی پدر مسی خبری مبنی بر احتمال قوی بازگشت لئو به اسپانیا را رسانه ای کرد. اما بازهم سنگ اندازی های خوان لاپورتا مانع از این انتقال شد… لاپورتا که یکی از دلایل اصلی جدایی اشکبار مسی از بارسا بود، اینبار هم در بازگشت او در سنگ اندازی کرد! او با زیرکی همواره خود را طرفدار مسی نشان می داد تا با خشم هواداران مواجه نشود. اما حالا در همه رسانه های ورزشی و حتی سایت های طرفداری بارسا، صحبت از خیانت او به تاریخ باشگاه با از دست دادن مسی است. بله؛ بارتمئو بار دیگر سنگ اندازی کرد تا بالاخره مسی سر از لیگ آمریکا درآورد تا برای تیم اینتر میامی بازی کند.

خود مسی درباره این انتخاب، که در واقع الگویی از یک اسطوره به هواداران و دوست دارانش است می گوید: فکر می‌کنم هر اتفاقی که در این مسیر بیفتد، همیشه باید سعی خودتان را بخرج دهید و امیدوارم این پیامی برای نسل‌های جدیدی باشد که دنباله‌روی راه من هستند، به من اهمیت می‌دهند و از من دفاع می‌کنند. می‌خواهم از من به‌عنوان یک فرد معمولی و خوب و فراتر از جنبه‌های ورزشی یاد کنند، به‌ویژه آن دسته از افرادی که مرا می‌شناسند، مثل هم‌تیمی‌هایم، از من به عنوان یک انسان خوب یاد کنند…

مسی با پذیرش این انتقال به همگان نشان داد همه چیز پول نیست! مسی بار دیگر ثابت کرد طرز فکر او با بسیاری از فوتبالیست ها و بسیاری از انسان ها که پول را همه چیز می دانند متفاوت است. او اگرچه انتخاب سختی داشت، اما در این انتخاب خود هم درخشید تا نشان دهد حتی در ۳۵ سالگی، می توان دست به ماجراجویی زد و چالشی جدید را به جان خرید. در این انتخاب آرامش و آسایش خانواده مسی برایش حرف اول زد. مثل همیشه که اولویت اولش خانواده بوده است. اما اینبار او به رقم چشمگیری پشت کرد که می توانست تا مدتها رکورد نقل و انتقالات ورزشی را از آن خود کند!

فیلم زاویه ای دیگر از کاشته دیدنی لئو مسی در اولین بازی برای اینتر میامی

تهیه و تنظیم: گروه ورزشی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *