سرهنگ زارع رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد خبر داد:

ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه از طریق اپلیکیشن پلیس من و سایت پلیس

پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف، امکان ثبت درخواست ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه را از طریق اپلیکیشن پلیس من و سایت پلیس در تمام ساعات شبانه روز فراهم نموده است.

جناب سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد

مجله اینترنتی پارسی گو: به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد، به منظور تسریع در ارائه خدمات و رضایت مندی مردم و کاهش هزینه ها، امکان ارائه خدمت ثبت درخواست ترخیص وسیله نقلیه توقیفی در اپلیکیشن پلیس من و نیز سایت پلیس فراهم شده است و شهروندان می توانند بدون مراجعه حضوری اقدام به ترخیص اینترنتی وسایل نقلیه نمایند. با ما همراه باشید:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: به منظور تسریع در ارایه خدمات ، ارتقا رضایت مندی مردم و حذف تشریفات زائد و کاهش هزینه ها، ارایه خدمت ثبت در خواست ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به صورت کاملا غیر حضوری در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی زارع اظهار داشت: پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف، امکان ثبت درخواست اینترنتی ترخیص از طریق اپلیکیشن پلیس من و سایت پلیس را در تمام ساعات شبانه روز توسط متقاضیان ترخیص وسایل نقلیه توقیفی فراهم نموده است.

به گفته سرهنگ زارع در این طرح کلیه مراحل ترخیص از جمله احراز هویت، احراز مالکیت، ثبت درخواست ترخیص، بررسی علت توقیف، بررسی صحت اطلاعات ثبت شده، پرداخت هزینه های ترخیص و… برابر شیوه نامه اجرایی صورت خواهد گرفت و پس از اتمام مراحل ترخیص و ارسال پیامک ترخیص و تحویل به تلفن همراه متقاضی، درخواست کننده برای تحویل خودرو یا موتور سیکلت توقیفی خود به توقف گاه مربوطه مراجعه و وسیله خود را تحویل خواهد گرفت. پس از اتمام مراحل ترخیص وتحویل، امکان ثبت میزان رضایتمندی افراد از این خدمت در سامانه فراهم شده است.

تهیه و تنظیم: گروه خبر.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *