مستربین: رفتار مردم در فضای مجازی مانند قرون وسطا است!

نظر جنجالی مستربین درباره شبکه های اجتماعی + جزئیات

نظر جنجالی مستربین درباره شبکه های اجتماعی نقل محافل شده است. روان اتکینسون بازیگر نقش مستربین رفتار مردم در فضای مجازی را با قرون وسطا مقایسه کرده است!

نظر جالب مستربین درباره شبکه های اجتماعی

مجله اینترنتی پارسی گو: نظر جنجالی مستربین درباره شبکه های اجتماعی نقل محافل شده است. روان اتکینسون بازیگر نقش مستربین رفتار مردم در فضای مجازی را با قرون وسطا مقایسه کرده است! با ما همراه باشید:

مستربین و مقایسه فرهنگ اظهار نظر مردم در فضای مجازی با قرون وسطا

روان اتکینسون بازیگر «مستر بین» فرهنگ اظهارنظر در فضای مجازی را با رفتار مردم قرون وسطا که در خیابان‌ها راه می‌رفتند و دنبال یک نفر می‌گشتند تا بسوزانندش مقایسه کرد! نظر جنجالی مستربین درباره شبکه های اجتماعی در فضای مجازی حسابی سر و صدا به راه انداخته است.

به نقل از ورایتی، بازیگر بریتانیایی «مستر بین» در مصاحبه‌ای جدید گفت: مشکلی که با ارتباط آنلاین داریم این است که یک الگوریتم تصمیم می‌گیرد ما چه چیزی ببینیم. این امر به یک سطحی نگری منجر می‌شود و نگاهی دوقطبی به جامعه ایجاد می‌کند. انگار دنبال این هستیم که بگوییم تو با مایی یا علیه ما و اگر علیه ما نباشی لایق تحریم شدنی!

وی در ادامه بر ضرورت اینکه همه باید بتوانند حرفشان را بزنند تاکید کرد و افزود: اما چیزی که امروز داریم نمونه دیجیتالی مردم قرون وسطاست که در خیابان‌ها می‌چرخیدند تا یک نفر را برای سوزاندن پیدا کنند.

روان اتکینسون بازیگر نقش مستربین

روان اتکینسون بازیگر نقش مستربین

مستربین درباره شبکه های اجتماعی چه گفت؟ مستر بین علیه شبکه‌های اجتماعی!

نظر جنجالی مستربین درباره شبکه های اجتماعی و مقایسه رفتار مردم با مردمان قرون وسطا. بازیگر نقش مستربین گفت: برای کسی که قربانی این جماعت شود وضعیت ترسناکی است و همین موجب شده از آینده نگران باشم.

اتکینسون همچنین درباره نقش‌هایش صحبت کرد و درباره «مستر بین» که به عنوان یک پدیده کمدی جهانی شناخته می‌شود که مرزهای زبانی را درنوردید و موجب ساخته شدن فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و انیمیشن‌ها و حتی انتشار کتاب شد گفت: خیلی از ایفای این نقش لذت نمی‌برم. وزن مسئولیتی که باید برای این کار بگذارم خوشایند نیست. از نظرم خیلی پراسترس و طاقت‌فرساست و در انتظار پایان آن هستم.

با همه اینها این مانع ساخته شدن یک انیمیشن نشده است. اتکینسون در این باره گفت: پس از ساخته شدن یک سریال تلویزیونی انیمیشن، حالا قصد ساخت یک فیلم انیمیشن برای «مستر بین» داریم. برایم آسان‌تر است که تنها صدای این شخصیت را ایفا کنم تا بصری کار کنم.

وی همچنین درباره شخصیت دیگری که نقشش را ایفا کرده یعنی شخصیت شیاد و تیزبین «بلک‌ادر» هم که در چهار فصل و یک مجموعه ویژه کریسمس در فاصله سال‌های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۹ ساخته شده گفت احتمال بازگشتش وجود دارد. اتکینسون برای ایفای این شخصیت جایزه بفتای ۱۹۸۹ را دریافت کرد.

وی گفت: در واقع فرایند ساخت هر چیزی را دوست ندارم، اما «بلک‌ادر» را چرا. زیرا مسئولیت خنده‌دار بودنش برعهده خیلی‌ها بوده و فقط من مسئول آن نبوده‌ام. این شخصیت نشان‌دهنده انرژی خلاقانه‌ای بود که همه ما در دهه ۱۹۸۰ داشتیم و تلاش برای تکرار این کار ۳۰ سال بعد خیلی ساده نیست.

اتکینسون به تازگی بازی در یک سریال جدید با عنوان «انسان در برابر زنبور» در ۱۰ اپیزود را برای نتفلیکس پذیرفت. در این سریال او در نقش فردی بازی می‌کند که در یک عمارت مجلل در حال مبارزه با یک زنبور است.

تهیه و تنظیم: گروه خبر.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *