رمزهای بازی سوپر ماریو super mario!

راز و رمزهای بازی سوپر ماریو میکرو!

بازی ماریو super mario یکی از بازیهای جذاب میکرو است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب راز و رمزهای بازی سوپر ماریو را مطرح کرده ایم.

رمزهای بازی سوپر ماریو super mario

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی ماریو super mario یکی از بازیهای جذاب میکرو است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب راز و رمزهای بازی سوپر ماریو را مطرح کرده ایم. با ما همراه باشید:

رمزهای بازی سوپر ماریو super mario

  1. خب مهمترین چیت کد وقتیه که شما دارید سیو (مرحله ذخیره شده) مورد نظرتونو انتخاب میکنین. اینجا شما با زدن حرف کیو (q) وارد نقشه گم شده میشید که خودش مراحل جداگانه و جالبی داره.
  2. یخورده حس کنجکاویتونو تقویت کنید و فقط به همون سه تا لوله سیو اکتفا نکنید. به چپ و راست برید و از روی پرتگاه ها بپرید تا ببینید که بدون هیچ کد تقلب خاصی میتونید چه امکاناتی داشته باشید.
  3. خب حالا فرض میکنیم شما به مرحله یک رفتید. شما معمولا به راست حرکت میکنید، اما برای دستیابی به رمزهای بازی سوپر ماریو ایندفعه به چپ برید و حدود ۲ یا ۳ بلوک مونده به جایی که دیگه نمیتونید عقب برید بشینید. شما زیر زمین میرید و از ته بازی سر در میارید با این تفاوت که یه دفعه قارچ سبز (که یه جون به شما اضافه میکنه) از زمین و آسمون براتون میباره . خب حالا بازی رو از ته به سر برید تا قارچهای سبز بیشتری پیدا کنید.
  4. گذرگاههایی هست که شما رو از مرحله ۱ به ۳ و از ۳ به ۸ میبره . خب اولیش در مرحله ۴-۱ اتفاق میوفته. درست بعد از اینکه از گویهای چرخون آتشی رد شدید بالای سرتون یه راه کج و معوج آجری هست. توی راه بالا بپرید یه سکه کشف میکنید. حالا از سکه برید بالا و خودتونو به بالای دیوای برسونید . سمت راستو بگیرید و مستقیم برید به لوله سبز میرید از لوله که داخل بشید مستقیم به مرحله ۳ میرین.
  5. خب حالا واسه رفتن به مرحله ۸ مرحله ۱-۳ رو شروع کنید و برید تا برسید به دو تا لوله سبز کنار هم که یکی خیلی بلنده و اونیکی خیلی کوتاه. و حالا تنها کاری که باید بکنید اینه که بین این دوتا لوله دوسه بار برید و بیاید. شما از بدنه لوله بلندتر وارد مرحله ۸ میشید.
تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *