پاسخ عجیب صادق خرازی درباره گرانی های اخیر!

صادق خرازی: نمی خواهند مشکلات حل بشود

صادق خرازی در پاسخ به جوانی که از مشکلات و گرانی ها گلایه می کند با نگاهی عجیب می نویسد: نمی خواهند مشکلات حل بشود وگرنه با دو تصمیم راحت می شود همه مشکلات را جمع و جور کرد!

صادق خرازی نمی خواهند مشکلات حل بشود دولت تدبیر و امید جیغ بنفش

مجله اینترنتی پارسی گو: صادق خرازی در پاسخ به جوانی که از مشکلات و گرانی ها گلایه می کند با نگاهی عجیب می نویسد: نمی خواهند مشکلات حل بشود وگرنه با دو تصمیم راحت می شود همه مشکلات را جمع و جور کرد! مشخص نیست جناب خرازی چگونه برای روی کار آمدن جریانی سر و دست می شکست که اکنون اظهار می دارد دولت مطبوعش نمی خواهد مشکلات را حل کند! با ما همراه باشید:

به نوشته شهدای ایران یک کاربر فضای مجازی طی توییتی از صادق خرازی خواستار رسیدگی به مشکلات و گوشزد آن به مسئولان شده است و خرازی طی توییتی پاسخ این کاربر را می‌دهد و می نویسد: نمی خواهند مشکلات حل بشود و با دو تصمیم راحت می شود همه مشکلات را حل کرد!

پاسخ خرازی به درد دل یک جوان: نمی خواهند مشکلات حل بشود

کاربر: آقای خرازی آقا صادق سوال میکنم ازت شرایط خیلی سخت شده چیکار کنیم ما مردم با این‌همه گرونی دیگه طاقت نداریم، قیمت مواد خوراکی لوازم خونه و ماشین و قطعات مصرفی و اجاره خونه با درآمد کم.

من ۳۷ سالمه هنوز مجرد هستم، حقوقم هم ماهی ۴ میلیونه با این پول چیکار میشه کرد تو خرجمون موندیم پس انداز که دیگه چه عرض کنم لطفا یه کاری کنین به مسئولان بگین

صادق خرازی: میثم عزیز واقعا مشکل مدیریتی داریم و گرنه با دو تصمیم راحت میشه همه مشکلات رو جمع و جور کرد من باورم اینه که نمی‌خوان مشکلات حل بشه.

پاسخ صادق خرازی به جوان معترض نمی خواهند مشکلات حل بشود

پاسخ صادق خرازی به جوان معترض نمی خواهند مشکلات حل بشود

البته جناب آقای خرازی که از طرفداران پر و پا قرص دولت تدبیر و امید شیخ حسن روحانی بودند امروز بایستی از سوی جوانان کشور مورد مطالبه گری قرار گیرند. حضرات که زمانی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ حل همه مشکلات را در گرو انتخاب روحانی عنوان می کردند امروز با مشکلات عدیده اقتصادی و بی تدبیری محض دولت مواجه هستند. از یکسو گرانی سکه و دلار و خودرو و مسکن و مایحتاج اولیه زندگی سر به فلک کشیده است و از سوی دیگر دولت تصمیماتی ضد و نقیض می گیرد و به عنوان نمونه دانشجویان که قدرت رعایت نکات بهداشتی را دارند تعطیل می کند، اما دانش آموزان که کم سن و سالند و طبعا نمی توانند نکات بهداشتی را به درستی رعایت کنند به مدرسه فرا می خواند! یا در تصمیم عجیبی دیگر استان های شمالی کشور جزو مناطق ممنوعه سفر قرار نمی گیرد! (ورود و خروج از پنج استان ممنوع شد و نامی از مازندران و گیلان نیست!)

حضراتی که روزی جیغ بنفش می کشیدند امروز نباید ژست طلبکارانه بگیرند. چراکه هزار و یکجور مصاحبه و یادداشت و مقاله از آنها در حمایت از دولت روحانی در فضای مجازی وجود دارد که انکار آنها غیر ممکن است. البته از سوی دیگر، فرافکنی جریان اصلاح طلب نیز باعث شده است خیل مردم کشورمان نسبت به همه مواضع و اظهارات این جریان و سردمدارانش با دیده شک بنگرند.

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *