حمله آفتاب نیوز به قالیباف! + واکنش کاربران

واکنش جالب کاربران به خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف + عکس

خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف با واکنش جالب کاربران مواجه شد. آفتاب نیوز با توجه به کارنامه سیاه دولت به تخریب رقیب رو آورده است!

خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف حمله به جریان انقلاب

مجله اینترنتی پارسی گو: آفتاب نیوز به عنوان رسانه ای اصلاح طلب و شناخته شده در کشور فعالیت می کند و به لحاظ سیاسی نزدیک به حسن روحانی است. این سایت که در حمله به شخصیت های «مذهبی» و «انقلابی» ید طولایی دارد، برای سرپوش گذاشتن به کم کاری ها و بلکه بی کاری های مسئولان، از جمله شخص رئیس جمهور، سعی می کند تا رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئولان انقلابی را بکوبد! اما این بار خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف با واکنش جالب کاربران مواجه شد. با ما همراه باشید:

تیتر و خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف : “حضور در بخش بیماران بدحال به همراه خبرنگار و دوربین، بی‌اهمیت کردن سلامت مردم است”/ جنجال حضور قالیباف و دوربین‌هایش در “آی سی یو”؛ نشست سران قوا به درخواست چه کسی لغو شد؟

آفتاب نیوز سعی می کند تا با چنین تیترهایی به کم کاری و سوء مدیریت های مسئولان دولتی سرپوش بگذارد! موضوعی که البته از دید مخاطب تیزهوش پنهان نمانده است!

واکنش کاربر به خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف

واکنش کاربر به خبر مغرضانه آفتاب‌نیوز درباره قالیباف

عیدمحمد بازنشسته در جواب این تیتر و خبر مغرضانه آفتاب نیوز می نویسد: ازخدا بترسید این همه خبرنگار هرروز بیمارستان میرن جهت تهیه گزارش حرفی نیست چون ریس مجلس رفته به آقای پرزیدنت برخورده پروتکل های بهداشتی کرونا بهانه هست آقای روحانی از ترس مردم بابت گرانی وتورم جرات حضور درمیان مردم را ندارد این هست فرق مدیریت لیبرال با مدیر جهادی از مکتب سردار لها حاج قاسم عزیز تر ازجان، از خون شهدا وحاج قاسم شرم کنید آقای قالیباف خدا نگهدار تو خداوند شمارا عمر باعزت عنایت فرماید حاج باقر عزیز سردار جبهه وجنگ.

واکنش طنز کاربران به خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف

واکنش طنز به خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف

واکنش طنز به خبر مغرضانه آفتاب نیوز درباره قالیباف

یکی از کاربران در پاسخ به این تیتر و نظر کاربر آفتاب می نویسد: اسکار ترسو بودن و جون دوست بودن افراطی هم به جناب حقوق دان میرسه! و کاربر دیگری نیز می نویسد: سیمرغ بلورین بهترین کلید ساز قرن تقدیم می شود… به آقای دکتر حسن روحانی… 

به نظر می رسد رسانه های تندرو اصلاح طلب نظیر آفتاب نیوز، با توجه به کارنامه «سیاه» دولت و جریان سیاسی مطبوعشان، چاره ای جز تخریب جریان انقلابی ندارند و از اینرو، با بهانه هایی واهی، تلاش می کنند تا شخصیت های موجه مذهبی و سیاسی را هدف قرار دهند.

تهیه و تنظیم: گروه سیاسی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *