تعریف و تمجید رونالدینیو از لیونل مسی!

رونالدینیو: مسی بهترین بازیکن دوره حاضر است

مسی بهترین بازیکن دوره حاضر است! این جمله را اسطوره برزیلی و محبوب سابق بارسلونا یعنی رونالدینیو بیان کرده است.

لیونل مسی مسی بهترین بازیکن دوره حاضر تمجید رونالدینیو از مسی

مجله اینترنتی پارسی گو: مسی بهترین بازیکن دوره‌ حاضر است! این جمله را اسطوره برزیلی و محبوب سابق بارسلونا یعنی رونالدینیو بیان کرده است. او معتقد است انتخاب بهترین بازیکن تاریخ از بین پله، مارادونا، رونالدوی برزیلی و مسی کار سختی است اما بدون شک مسی بهترین‌بازیکن دوره حاضر است! با ما همراه باشید:

رونالدینیو: خوشحالم که مسی توپ طلا را برد/ مسی بهترین بازیکن این دوره است

رونالدینیو در مصاحبه‌ای که با روزنامه اسپانیایی مارکا داشت در این باره گفت: «من خوشحالم که مسی توپ طلا را برد. من و او زمانی که در بارسا همبازی بودیم با هم رفیق بودیم. ولی من از مقایسه کردن خوشم نمی آید. به نظرم گفتن اینکه مسی بهترین بازیکن تاریخ است، کار سختی است.»

اسطوره فوتبال برزیل در این باره گفت: «ما مارادونا، پله و رونالدو را داشتیم… سخت بشود گفت که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. اما من می‌توانم بگویم که او بهترین بازیکن این‌دوره است.»

لیونل مسی در کنار رونالدینیو

لیونل مسی در کنار رونالدینیو

مسی: رونالدینیو مسئول تغییرات گسترده ای بود که در بارسا اتفاق افتاد

مسی نیز در گذشته رونالدینیو را به شدت تحسین کرده و گفته بود او مسئول تغییرات گسترده ای بود که در بارسا اتفاق افتاده. مسی در صحبتهای خود درباره رونالدینیو گفته بود: «رونالدینیو مسئول تغییرات گسترده ای بود که در بارسا اتفاق افتاد. آن روزها دوره بدی بود ولی تغییراتی که با پیوستن رونالدینیو به بارسا اتفاق افتاد فوق العاده بود. او در سال اول هیچ جامی نبرد ولی مردم همه عاشقش شده بودند. بعد جامهای یکی بعد از دیگری از راه رسید و او مردم را خیلی خوشحال کرد. بارسا باید تا ابد مدیون رونالدینیو باشد.»

تهیه و تنظیم: گروه ورزشی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *