بازی جذاب و ترسناک DayZ شبیه به سریال مردگان متحرک!

معرفی بازی DayZ + عکس

در این مقاله به معرفی بازی DayZ پرداخته شده است. بازی DayZ یک بازی آنلاین پر از زامبی در سبک بقا در اروپای شرقی است که توانسته کاربران زیادی را به خود جلب کند.

معرفی بازی DayZ

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی های آنلاین سبک بقا امروزه طرفداران زیادی دارند. یکی از این بازی ها با نام DayZ توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب کند. در این مقاله به معرفی بازی DayZ پرداخته شده است. با ما همراه باشید:

معرفی بازی DayZ بازی آنلاین ترسناک!

  • نام: DayZ
  • سازنده: Bohemia Interactive
  • پلتفرم: PC، Xbox One و PS4 (نسخ کنسولی در دسترس نیستند و قرار است در آینده عرضه شوند)
  • توصیف در یک جمله: یک بازی آنلاین پر از زامبی در سبک بقا در اروپای شرقی

به نوشته گیمفا مدت‌هاست که بازیبازان بسیاری مشغول انجام بازی DayZ هستند و همه آن‌ها هم منتظرند تا روزی این بازی از حالت Early Access خارج شود ولی فعلاً که شرکت سازنده این بازی را به صورت رسمی عرضه نکرده و همچنان DayZ در حالت Early Access قرار دارد. سازنده این بازی همان سازنده سری ArmA است و از این رو در این بازی سیستم‌های پیچیده‌ای نظیر آن بازی نیز وجود دارد که ممکن است باعث گریز بازیکنان تازه کار از این بازی شود. با همه این‌ها، عناصر بقا در این بازی به شدت مشهود هست و سیستم‌های بسیار پیچیده‌ای نیز برای غذا خوردن، درمان و رفع تشنگی در بازی وجود دارد که بسیار کامل‌تر و البته پیچیده‌تر از صرفاً خوردن یک غذای معمولی، نوشیدن آب و بانداژ کردن زخم‌ها هستند و همین مورد از جمله مواردی است که باعث تمایز این بازی از سایر عناوین می‌شود. در این عنوان بازیباز در یک دنیای رو به افول زامبی زده باید با همکاری دیگر بازیبازها و همچنین رقابت با بازیبازهای دیگر، سعی کند در دنیای خشن بازی زنده بماند؛ مرگ در این بازی یعنی شروع دوباره از نقطه صفر.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *