کنایه احمد سعادتمند به فرهاد مجیدی و مقایسه با رفتار لیونل مسی!

کنایه مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی پس از استعفا!

کنایه مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی این بود که گفت باشگاهی حرفه‌ای هستیم، باید با همه موارد حرفه‌ای برخورد کنیم. اگر قرار است من، معاونان یا سرمربی در تیم نباشم، باید به صورت رسمی اعلام شود.

فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند کنایه مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی

مجله اینترنتی پارسی گو: فرهاد مجیدی که در همین مدت کوتاه سرمربی گری اش، بارها نشان داده است که بدون توجه به شرایط، تنها به خواسته های خواه منطقی و خواه غیر منطقی خود فکر می کند، این بار پس از برد حساس در دربی استعفا کرد! فرهاد که در تیم ملی امید هم خیلی زود استعفا کرده بود، بارها با مدیران استقلال نیز به مشکل خورده است. کنایه مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی را در ادامه بخوانید:

کنایه مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی با مقایسه رفتار مسی

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در برنامه ورزش و مردم حضور داشت. به نوشته فوتبالی، حضور سعادتمند در برنامه ورزش مردم تحت تاثیر سفرش به ایتالیا برای مذاکره با استراماچونی و استعفای مجیدی قرار داشت. سعادتمند در ابتدای صحبت هایش استعفای فرهاد مجیدی از طریق صفحه مجازی را با موضوع داغ این روزهای فوتبال جهان یعنی پایان همکاری لیونل مسی و باشگاه بارسلونا مقایسه کرد که مسی برای درخواست جدایی از بارسا، با ارسال یک فکس با این موضوع کاملا حرفه ای برخورد کرده است و به نوعی رفتار مجیدی را غیر حرفه ای دانست.

حتما بخوانید

فرهاد همچنان محبوب و یحیی همچنان منفور هواداران!

کنایه مدیرعامل استقلال به فرهاد مجیدی این بود که «باشگاهی حرفه‌ای هستیم، باید با همه موارد حرفه‌ای برخورد کنیم. مسی هفته گذشته طی فکسی به مدیران باشگاه بارسلونا،‌ اعلام کرد در بارسلونا نیستم. اگر قرار است من، معاونان یا سرمربی در تیم نباشم، باید به صورت رسمی اعلام شود. من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گویم سرمربی ما یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و باید روی نیمکت‌مان بنشیند.»

تهیه و تنظیم: گروه ورزشی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *