آیا محمد علی کشاورز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت؟

علت مرگ محمد علی کشاورز چه بود؟

علت مرگ محمد علی کشاورز «نارسایی کلیوی» بوده است و شایعاتی که پیرامون ابتلای استاد محمد علی کشاورز به «کرونا» مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

علت مرگ محمد علی کشاورز

مجله اینترنتی پارسی گو: استاد محمد علی کشاورز بازیگر با سابقه و توانای کشورمان ۲۵ خردادماه سال ۱۳۹۹ و در سن ۹۰ سالگی درگذشت. همزمان با درگذشت مرحوم کشاورز، درباره ایشان مطالب گسترده و بعضا خلاف واقعی منتشر شده است. از جمله مباحثی درباره علت مرگ محمد علی کشاورز مطرح شده که کذب محض است. با ما همراه باشید:

علت درگذشت محمد علی کشاورز چه بود؟

علت مرگ محمد علی کشاورز «نارسایی کلیوی» بوده است. در حقیقت مرحوم استاد کشاورز به علت مشکلات کلیوی جان باخته است. ایرنا در اینباره می نویسد: «استاد کشاورز اوایل خرداد جاری به دلیل عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون در بیمارستان بستری شد و بلافاصله مراحل درمانی خود را زیر نظر تیم پزشکی آغاز کرد. پس از آن وی به دلیل عفونت ریه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.» و بالاخره این استاد با سابقه کشورمان، در روز ۲۵ خرداد ۹۹ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آیا محمد علی کشاورز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت؟

همانطور که ذکر شد، مرحوم استاد محمد علی کشاورز دچار مشکلات کلیوی بودند. طبق آنچه رسما توسط خانواده مرحوم کشاورز اعلام شده و رسانه های معتبر کشورمان نیز منتشر کرده اند، علت مرگ ایشان «مشکلات کلیوی» بوده است. بنابراین شایعاتی که در کانال‌ها و صفحات نامعتبر در فضای مجازی درباره ابتلای استاد به کرونا مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد!

حتما بخوانید

زندگینامه محمد علی کشاورز + کارنامه هنری و تصاویر

پارسی‌گو درگذشت مرحوم محمدعلی کشاورز را به جامعه هنری کشور، خانواده ایشان و همه مردم ایران تسلیت می گوید.

گردآوری و تنظیم: گروه حوادث
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *