معرفی نسخه باز سازی شده رزیدنت اویل 3 Resident Evil 3 remake

معرفی بازی رزیدنت اویل ۳ ریمیک

رزیدنت اویل ۳ ریمیک که به تازگی توسط کمپانی کپکام ارائه شده است، نسخه بازسازی شده بازی محبوب Resident Evil 3 با شخصیت معروف نمسیس است.

رزیدنت اویل 3 ریمیک

مجله اینترنتی پارسی گو: رزیدنت اویل ۳ ریمیک (Resident Evil 3 remake) نسخه بازسازی شده و جدید بازی محبوب اویل ۳ است که توسط کمپانی مشهور کپ کام ساخته شده است. این بازی علاوه بر ویژگی های بازی قدیمی اویل ۳ قابلیت ها و ویژگی های جدیدی دارد که پلیرهای زیادی را مجذوب خود کرده است. در این مطلب به معرفی این بازی پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

رزیدنت ایول ۳ (به انگلیسی: Resident Evil 3) یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط کپ‌کام ساخته و منتشر شده‌است. به نوشته ویکی پدیا این بازی به عنوان نسخه بازسازی شده رزیدنت ایول ۳ نمسیس (۱۹۹۹) محسوب می‌شود و داستان بازی روایتگر شخصیت جیل ولنتاین در شهر راکون و تلاش وی برای فرار از آخرالزمان زامبی‌ها است، در حالی که توسط یک سلاح بیولوژیکی هوشمند به نام نمسیس شکار می‌شود. رزیدنت ایول ۳ در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، و ایکس‌باکس وان منتشر شد. بازی همچنین دارای حالت چندنفره آنلاین تحت نام رزیدنت ایول: رزیستنس می‌باشد.

گیم‌پلی رزیدنت اویل ۳ ریمیک

رزیدنت ایول ۳ یک نسخه بازسازی‌شده از رزیدنت ایول ۳ است که در سال ۱۹۹۹ برای پلی‌استیشن منتشر شد. بر خلاف نسخه اصلی، که از زوایای دوربین ثابت استفاده می‌کند، یک بازی با زاویهٔ دید سوم شخص مشابه با عنوان رزیدنت ایول ۲ در سال ۲۰۱۹ است. این بازی همچنین شامل دارای یک حالت چندنفره آنلاین، تحت نام رزیدنت ایول: رزیستنس است که یک تیم متشکل از چهار بازیکن را در مقابل “طراح” قرار می‌دهد که می‌تواند تله‌ها، دشمنان و دیگر خطرات را ایجاد کند.

حتما بخوانید

Resident Evil 2 remake: معرفی بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک + تصاویر

داستان رزیدنت اویل ۳ ریمیک

این داستان در سال ۱۹۹۸ به صورت همزمان با حوادث رزیدنت ایول ۲ منتشر شد. بازیکنان پلیس سابق جیل ولنتاین را در حین تلاش برای فرار از شهر راکون در حین یک مکاشفه زامبی که ناشی از شیوع ویروس T – ویروس است، کنترل می‌کنند. او توسط یک جنگ‌افزار میکروبی باهوش شناخته‌شده به نام نمسیس شکار می‌شود که تلاش می‌کند او و تمامی اعضای باقیمانده بخش پلیس، تاکتیک‌ها و سرویس نجات (S.T.A.R.S)را بکشد. این بازی همچنین به دنبال مزدور کارلوس اولیویرا است که توسط آمبرلا استخدام شد تا به بازماندگان کمک کند.

نمسیس غول محبوب بازی رزیدنت اویل سه

نمسیس غول محبوب بازی رزیدنت اویل سه

توسعه رزیدنت اویل ۳ ریمیک

رزیدنت ایول ۳ حدود سه سال پیش از اعلام این خبر در سال ۲۰۱۹ در حال توسعه بود. شرکت کپ‌کام با شرکت K2 و شرکت تابعه آن M-Two تاسیس شد که توسط مدیر عامل سابق پلاتینیوم گیمز تاتسویا می‌نامی تاسیس شد، و با استفاده از موتور RE که در رزیدنت ایول ۷، شیطان هم می‌گرید ۵ و بازسازی رزیدنت ایول ۲ استفاده شده‌بود، ساخته شد.

تولید کنندگان ماساچیکا کاواتا و پیتر fabiano گفتند که این تیم سعی کرد به روش عمل‌گرا بیشتری نسبت به بازی اصلی احترام بگذارد. آن‌ها طراحی‌های شخصیت را بر طبق آن تغییر دادند، و جیل در حالی که لباس عملی بیشتری به تن داشت. نمسیس، یکی از جنبه‌های اصلی بازی، دوباره طراحی شد و روش‌های جدیدی برای ردیابی بازیکنان در مقایسه با تایرنت، در رزیدنت ایول ۲ ارائه داد.

حتما بخوانید

راهنمای قدم به قدم و کامل بازی رزیدنت اویل ۳ (resident evil 3)

انتشار رزیدنت اویل ۳ ریمیک

رزیدنت ایول ۳ در دسامبر ۲۰۱۹ در طی یک برنامه پلی‌استیشن آنلاین اعلام شد و در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. یک نسخه محدود برای نسخه‌های کنسول در دسترس قرار خواهد گرفت که دارای ویژگی‌های جیل ولنتاین، پوستر نقشه شهر راکون و دو دیسک موسیقی متن را به نمایش می‌گذارد. یک نسخه نمایشی از این بازی در ۱۹ مارس ۲۰۲۰ با یک رزیدنت ایول: بتای مقاومت که برای ۲۷ مارس برنامه‌ریزی شده‌است، منتشر شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *