حرف های جنجالی سردار آزمون در برنامه دورهمی مهران مدیری!

دورهمی با حضور سردار آزمون + عکس

سردار آزمون در برنامه دورهمی حرف های جذاب و جنجالی زد. از عشق و علاقه اش به اسب گفت و از اینکه در شرف ازدواج است. گزارش دومین قسمت دورهمی با حضور سردار آزمون را بخوانید.

دورهمی با حضور سردار آزمون

مجله اینترنتی پارسی گو: قسمت دوم از سری جدید دورهمی با اجرای مهران مدیری روی آنتن رفت. در این نوبت از دورهمی با حضور سردار آزمون درباره مباحث مختلف و جذابی صحبت شد که گزارش آنرا مطالعه می فرمایید:

سوال تماشاگر کنجکاو دورهمی از مهران مدیری/ اطلاعاتی که درباره سردار آزمون اشتباه از آب درآمد

مهران مدیری در دومین قسمت از فصل جدید برنامه دورهمی میزبان سردار آزمون بود. به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، دومین قسمت دورهمی با حضور سردار آزمون روی آنتن شبکه نسیم رفت.

در ابتدای برنامه، مهران مدیری پیرامون بیکاری و مشاغل مختلف استندآپ اجرا کرد. مدیری گفت: یک قانون قدیمی وجود دارد که می‌گوید «بیکاری هیچ آدم بیکاری در جهان تقصیر خودش نیست، اول اینکه یا تقصیر دولت است، یا آنقدر خاص است که در این دنیا درک نمی‌شود و یا تقصیر پدرش است.»

سپس مدیری از دو تماشاگر برای گفتگو دعوت و از آن‌ها درباره شغلشان سوال کرد. یکی از آن‌ها سه شغل داشت و دیگری خانمی بود که شغلش کنجکاوی در زندگی هنرمندان بود. به همین خاطر خانم کنجکاو از مدیری سوال کرد چرا بعد از سریال هیولا کم کار شدید؛ مدیری گفت میخواهید اینقدر کار کنم که بمیرم، نباید سه ماه استراحت کنم!

در بخش دیگر مدیری نظرات مخاطبان دورهمی را با صراحت خواند که مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. در بخش دیگر مدیری میزبان سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران بود. مدیری با اشاره به اینکه شناختی از فوتبال ندارد و فقط شوچنگو، عادل فردسی پور، سردار آزمون، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی و استاد اسدی را می‌شناسد گفت: سعی می‌کنم در مقابل سردار آزمون کم نیاورم.

مدیری سوال اول خود را پیرامون علاقه بسیار سردار به خانواده آغاز کرد و آزمون پاسخ داد: زمانی که به دنیا آمده ام مادرم روز‌های سختی را سپری کرده است و زمانی که ۱۷ سالم بود مادر دوستم فوت کرد. تحت تاثیر صحبت‌های او همیشه برای مادرم اهمیت قائل هستم. همیشه کنار خانواده بوده و زمانی که روسیه می‌رویم و ایران هم می‌آییم کنار هم هستیم.
ترکمن‌ها عاشق اسب هستند

مردم ترکمن خیلی مهمان نواز و مظلوم هستند

آزمون درباره مردم ترکمن گفت: مردم ترکمن خیلی مهمان نواز و مظلوم هستند و در عین حال استعداد‌های زیادی دارند. حتی در رشته‌های مختلف در تیم‌ملی بازیکن داریم. اما در آخر مردم ترکمن عاشق اسب هستند.

وی افزود: در هر خانواده‌ای حداقل یک اسب وجود دارد، اسب سرمایه ترکمن است و بیشتر کسب و کار آن‌ها با خرید و فروش اسب اتفاق می‌افتد.

مدیری دلیل نامگذاری سریک را از سردار سوال کرد و اینکه ۱۲ اسب دارد و او پاسخ داد: ۱۹ تا اسب دارم، سریک پنج ساله و آدم شناس است. از میان اسب‌هایی که دارم همیشه محبت خودش را به من نشان داده است.

مدیری به طنز گفت: با این حرفی که زدی من دیگر چیزی نمی‌گویم چرا که همیشه می‌گفتم من آدم شناس هستم.

سوال تماشاگر کنجکاو دورهمی از مهران مدیری/ اطلاعاتی که درباره سردار آزمون اشتباه از آب درآمد

سردار عنوان کرد: اسم اصلی من سِردار است و به خاطر همین سری یا سریک می‌گفتند و اسم خواهرم سولماز و به او می‌گفتن سولیک.

مدیری گفت: من شنیدم پدر گفته بودند اگر هر گل که در جام ملت‌ها بزنی یک اسب می‌دهد، اما آزمون آن را رد کرد.

مدیری گفت: خودت اسب سوار خوبی نیستی؛ سردار گفت نه اینطور نیست.

مدیری سوال کرد: چرا امشب اینطوری شد؟ کلا اطلاعاتمان از سردار اشتباه است. چرا هر سوالی که پرسیدم اشتباه بود! این برنامه اولین همکاری ما با کسی است که درباره مهمانان تحقیق می‌کند، من سعی می‌کنم جمع و جور کنم.
آزمون لاکچری است!

مدیری گفت سوالی می‌پرسم که امیدوارم درست باشد ما شنیدیم اسب باز، ماشین باز، ساعت باز، موبایل باز هستید درست است؟ سردار گفت: این سوال را تایید می‌کنم.

مجری برنامه دورهمی با اشاره به برچسب لاکچری بودن سردار سوال کرد و او پاسخ داد:۲۴ سالم است و از ابتدا از پدرم هیچ پولی نگرفته ام و همیشه تلاش کردم و مثل بقیه سختی را تحمل کردم. هر هزینه‌ای که می‌کنم از پول خودم است و همه پولهایم را برای لاکچری بودن استفاده نمی‌کنم.این چیزی است که مرا خوشحال می‌کند و دوست دارم که آن را انجام دهم. در صفحه اینستاگرام خود مطلبی منتشر نمی‌کنم که موجب اذیت مردم شود. من شرایط را درک می‌کنم. امیدوارم روزی برسد که همه دریک سطح باشیم.

پدرم قبول نکرد والیبالیست شوم

در ادامه دورهمی با حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان گفت با اشاره به اینکه پدرش والیبالیست بوده، اما او به سمت فوتبال رفت، گفت: پدرم مربی والیبال است، گنبدی پایتخت والیبال ایران هستند. پدرم ۸ سال در تیم ملی والیبال بود و یک سال بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد. او در رده‌های مختلف مربیگری کرده است. اما هیچ وقت دوست نداشت که من والیبالست شوم و می‌گفت قدر تو را در والیبال نمی‌دانند و سمت فوتبال رفتم.

مدیری درباره گریه‌های زیاد سردار سوال کرد و او گفت: قبل از جام‌جهانی نامم از تیم‌ملی خط خورد و در بازی با قطر برای اولین بار به صورت فیکس بازی کردم. برای رسیدن به حق خودم جنگیده بودم. اولین گل را زدم و گریه ام از سر خوشحالی و به خاطر خانواده ام بود.

درخواست سردار آزمون از مجری قرعه کشی جام جهانی

آزمون با اشاره به صحبت‌هایی که با مجری قرعه کشی جام جهانی داشت، گفت: من به خانم ماریا گفتم در ایران مناطق محرومی وجود دارد که پنج خانواده یک تلویزیون تماشا می‌کنند تا بدانند نام ایران به کدام قرعه می‌افتد. گفتم هر چه خودت صلاح می‌دانی!

در شرف ازدواج هستم

مدیری درباره عاشق شدن سوال کرد و آزمون گفت: در شرف ازدواج هستم، خیلی دوست دارم نامزد کنم. در مرحله شناخت هم هستیم و اولین بار عکسش را دیدم و شناخت دوری نسبت به هم داشتیم.

بازیکن تیم ملی درباره حضور ۸ ساله در روسیه گفت: با هدف به روسیه رفتم، با بزرگان فوتبال و خانواده ام جلسه داشتیم و امروز به تیم اول روسیه که از ثروتمندترین تیم‌های اروپا است، رسیده ایم.

وی عنوان کرد: دوسال و نیم دیگر با این تیم قرارداد دارم، البته از باشگاه لیورپول هم پیشنهاد داشتم، اما مربی قبول نکرد چراکه اگر می‌رفتم باید در نیمکت ذخیره می‌نشستم.

انتقاد سردار از شرایط تیم‌ملی

آزمون درباره شرایط فوتبال در ایران ورفت وآمد مربیان سرخابی‌ها گفت:من با استقلال و پرسپولیس کاری ندارم، چون بازیکن تیم‌ملی هستم. فقط می‌توانم این انتقاد را داشته باشم که وقتی پول نداریم چرا باید مربی بگیریم و در آخر با التماس او را نگه داریم؟ این در شان تیم ملی ایران نیست. امیدوارم تیم ملی مثل دوره قبل به راحتی به جام جهانی صعود کند، پیشکسوتان ایران می‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند.

پاسخ جالب سردار به سوال حاشیه‌ای مدیری!

در ادامه مدیری سوالات مختلفی را از سردار آزمون پرسید که باید با بله و خیر جواب می‌داد.

در بخش دیگر مدیری از سردار پیرامون بازیگری نظرش را پرسید و از او تست بازیگری گرفت؛ آزمون درباره بازیگری گفت: یک بار بازیگری کردم که واقعا سخت بود و استعداد آن را ندارم.

مدیری: تاحالا بی اجازه از جیب پدر پول برداشتید؟

آزمون: خیر

مدیری: تاحالا از اردوی تیم ملی یواشکی بیرون رفتید؟

آزمون: خیلی؛ بیشتر بازیکن ها بودند، البته فقط کافی شاپ می توانم بیشتر توضیح بدم شاید برخی ها بد متوجه شوند.

مدیری: تاحالا شده برای تماشای یک بازی مهم سرت در گوشی باشد؟

آزمون : خیر

مدیری: تاحالا دست به یکی کردید که به یکی پاس ندهید؟

آزمون: خیر

مدیری: تاحالا شده با هم یک مربی را هوا کنید؟

آزمون: بله

اما توضیح داد: با نایب رئیس فدراسیون و بازیکنان در جلسه ای حضور داشتیم و آنها نظرات ما را خواستند، به نظر من باید فدراسیون از ما سوال کند چراکه هر باخت برای من عزاست و باختن را دوست ندارم من باختن به یک دشمن دیرینه را دوست ندارم.

مدیری: تاحالا شده از موقعیت خود سوء استفاده کنید؟

آزمون: خیر

مدیری: کتک کاری کردید؟

آزمون : بله

مدیری: با آیدی ناشناس رفتید زیر پست کسی فحش بدید؟

آزمون: جان! خیر

مدیری از آزمون خواست توضیح کاملی درباره یک کاری که انجام داده و مردم نسبت به آن واکنش داشتند ارائه دهد که او گفت: عکس های بسیاری داشتم که همه فکر می کردند با من در رابطه بودند اما اینگونه نیست و آن‌چیزی که فکرمی کنند نیستم.

تشکر قایقران تیم‌ملی از سردار آزمون

در بخش دیگر گفتگوی برنامه دورهمی با حضور سردار آزمون سارا عبدالمالکی قایقران تیم‌ملی برای تشکر از سردار آزمون در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد چراکه آزمون بعد از تصادف عبدالمالکی کمک بسیاری به او داشت.

سردار آزمون گفت: من وظیفه ام بود که سارا خانم را حمایت کنم،من شاید یک درصد کمک کردم اما ۹۹ درصد تلاش و روحیه خودشان بود ، ما باید به بانوان کمک کنیم. حق بانوان این نیست. امیدوارم روزی برسد که قراردادهای آنها خوب شود چراکه استعدادهای بسیاری دارند .

عبدالمالکی عنوان کرد: یک ورزشکار هیچ وقت قبول نمیکند بازنده باشد. من تصادف کردم، مسیر زندگی ام تغییر کرد اما قبول نکردم بازنده باشم. این روزها در تیم ملی قایقرانی هستم و برای بازیهای آسیایی آماده می شویم.

مدیری گفت: مسیری که رفته اید خیلی با ارزش است، امیدوارم همیشه خوب باشید.

مدیری در بخش پایانی گفتگو تولد سردار آزمون را تبریک گفت.

برای تغییرات دکور هلاک شدیم!

مدیری در پایان برنامه دورهمی روبه دکور برنامه کرد و گفت: تغییراتی داشتیم و واقعا هلاک شدیم!

تماشاگران درباره رنگ زرشکی و قرمز دکور سوال کردند و مدیری جواب داد: من علاقه بسیاری به رنگ زرشکی دارم حتی می خواستم کت و شلوار زرشکی بپوشم! (گزارش از الهام قبادی)

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *