اینترنت موبایل چرا قطع شد و چه زمانی وصل می شود؟

چرا اینترنت تلفن همراه قطع شده است؟

اینترنت تلفن همراه قطع شده است و در این رابطه یک منبع آگاه در شرکت ارتباطات زیرساخت گفت کشورهای همسایه هم با این مشکل مواجه هستند و این قطعی ارتباطی به داخل کشور ندارد.

اینترنت تلفن همراه قطع شده

مجله اینترنتی پارسی گو: از دقایقی قبل اینترنت تلفن همراه قطع شده و در برخی از نقاط کشور کاربران نمی توانند از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنند. دلایل این قطعی و زمان وصل شدن آنرا در این مطلب می خوانید. با ما همراه باشید:

اعلام علت قطعی اینترنت در کشور از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت انجام شد و یک منبع آگاه در شرکت ارتباطات زیرساخت، علت قطعی اینترنت در کشور را اعلام کرد. یک منبع آگاه در شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ساعت ١١:١۵، ۶۵٠ گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت اینترنت ورودی کشور به دلیل قطعی در بخش اروپایی قطع شده است. اکثر کاربران کشورهای همسایه هم این مشکل را دارند. همکاران من در شرکت ارتباطات زیرساخت در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند. پایان قطعی را اطلاع رسانی می‌کنیم. از دقایقی پیش اینترنت تلفن‌همراه در برخی نقاط کشور دچار اختلال شده است و بسیاری از کاربران نمی‌توانند از اینترنت همراه خود استفاده کنند.

اعلام علت قطعی اینترنت در کشور از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت

همچنین سجاد بنابی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون قطعی اینترنت تلفن همراه گفت: قطعی اینترنتی که در حال حاضر در کشور ما در شبکه‌های تلفن همراه اتفاق افتاده، ناشی از اختلالی است که در کشورهای مختلفی از جمله آلمان و بلغارستان رخ داده است و این قطعی باعث شده تا ارتباط کشورهایی همچون ارمنستان و ترکیه با اروپا قطع شود و چون بخشی از اینترنت کشور ما از طریق این کشورها تامین می‌شود، بالطبع هم‌اکنون شاهد اختلال در بخشی از شبکه اینترنت کشور هستیم. اقدامی که همکاران ما هم‌اکنون در حال انجام آن هستند، انتقال بخشی از کاربران به مسیرهای جایگزین همچون کشورهای عمان، قطر و بخشی از ترکیه و جمهوری آذربایجان جهت رفع مشکل قطعی شبکه داخلی است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *