آقای وزیر بالاخره بنزین بر آلودگی هوا اثر دارد یا نه؟

فراموش نمی کنیم: دو گانه بنزینی بیژن زنگنه + عکس

فراتر از عجیب است که وزیر نفت کشورمان روزی می گوید تأثیر بنزین بر آلودگی ناچیز است و روز دیگر خلاف آنرا به زبان می راند! دو گانه بنزینی بیژن زنگنه را ببینید.

بیژن زنگنه وزیر نفت

مجله اینترنتی پارسی گو: صحبت از دوگانه حرف زدن مسئولان کشور است. آنقدر که کلیپ های فراوانی در این رابطه در فضای مجازی وجود دارد. حالا و پس از آلودگی شدید هوای تهران، مرور دو گانه بنزینی بیژن زنگنه ضروری به نظر می رسد. او که وزیر نفت کشور است، روزگاری بیان می کند که تأثیر بنزین بر آلودگی هوا کم است و روز دیگر می گوید کسانی که می گویند بنزین بر آلودگی هوا اثر ندارد باید به عقلشان شک کرد! با ما همراه باشید:

بولتن نیوز درباره دو گانه بنزینی بیژن‌زنگنه می نویسد: «آلودگی هوای تهران و کلان شهرها در طی دو دهه اخیر همواره بحث بر انگیز بوده است و دلایلی مثل فرسوده بودن صنایع و تجهیزات کارخانه ای و استانداردهای پائین مصرف سوخت در این بخش در کنار پایین بودن راندمان مصرف سوخت در خودروهای تولید داخل و استاندارد نبودن بنزین توزیعی از جمله دلایلی است که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.»

عکس: دو گانه بنزینی بیژن زنگنه (بالاخره بنزین بر آلودگی هوا موثر است یا خیر؟)

فراموش نمی کنیم دوگانه متناقض زنگه درباره بنزین و آلودگی هوا

فراموش نمی کنیم دوگانه متناقض زنگه درباره بنزین و آلودگی هوا

زنگنه صبح روز تاریخ ۲۶ آذر ۹۸: تاثیر کیفیت بنزین بر آلودگی هوا ناچیز است!

زنگنه در برنامه شب آفتابی شبکه ۵ در تاریخ ۲ آذر ۹۳: اگر می‌گویند کیفیت بنزین اثری بر آلودگی نمی‌گذارد باید به عقلشان شک کرد.

حالا متوجه استاندارد دو گانه بنزینی بیژن زنگنه و کاربردش شدید؟

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *