اتصال اینترنت ای دی اس ال آغاز شده و در همه شهرها به صورت تدریجی برقرار خواهد شد!

در هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد و قم اینترنت متصل شد!

با دستور شورای امنیت کشور، در شهرهایی چون هرمزگان، مشهد، قم، اراک و بخش هایی از تهران اینترنت متصل شده و در باقی شهرها نیز به تدریج اتصال برقرار می شود.

اینترنت قطعی اینترنت شرط وصل شدن اینترنت

مجله اینترنتی پارسی گو: با دستور شورای امنیت کشور، در شهرهایی چون هرمزگان، اراک، مشهد، قم، اراک و بخش هایی از تهران اینترنت متصل شده و در باقی شهرهای کشور نیز به تدریج این اتصال برقرار خواهد شد.

دستور قطعی اینترنت از سوی شورای امنیت کشور (شاک) داده شد و حالا پس از گذشت چند روز از آشوب های اخیر و برقراری کامل امنیت، به دستور شاک اینترنت شهرهای مختلف کشور به صورت تدریجی در حال اتصال است. آشوب های اخیر با سوء استفاده آشوبگران از تجمعات مسالمت آمیز مردمی از سوی اغتشاشگران و پس از گرانی بنزین اتفاق افتاد.

در کدام شهرها اینترنت متصل شده است؟

به گزارش پارسی گو در حال حاضر خدمات اینترنت ای دی اس ال adsl در شهرهایی چون هرکزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر، و بخش هایی از تهران متصل شده است.

حتما بخوانید

فوری: دسترسی به اینترنت به صورت تدریجی! + اسامی شهرها

باقی شهرهای کی به اینترنت جهانی متصل می شوند؟

به گزارش پارسی گو برقراری و اتصال اینترنت به صورت تدریجی در حال انجام است. به جز شهرهایی که اتصال آنها به اینترنت برقرار شده است، باقی شهرها نیز به صورت تدریجی به اینترنت متصل خواهند شد. دستور اتصال تدریجی به اینترنت در سرتاسر کشور از سوی شورای امنیت کشور (شاک) صادر شده و این اتصال به تدریج برقرار خواهد شد.

گفتنی است پس از افزایش قیمت بنزین توسط دولت، اعتراضات مسالمت آمیز مردمی در سرتاسر کشور و شهرهای مختلف انجام شد اما اعتشاشگران و آشوبگران با برنامه ریزی قبلی سعی در منحرف کردن اعتراضات مردمی داشتند و دست به تخریب اموال عمومی و ایجاد آشوب زدند. پس از آن به دستور شورای امنیت کشور، اینترنت جهانی قطع شد و کاربران به اینترنت داخلی متصل بودند. اما با گذشت چند روز از آشوب ها، اتصال شهرهای مختلف به اینترنت به صورت تدریجی در حال برقراری است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *