تصاویر و آموزش ساخت اسباب بازی با قوطی شوینده

ساخت اسباب بازی با قوطی شوینده + تصاویر

در این مطلب ساخت اسباب بازی با قوطی شوینده آموزش داده شده است. قوطی های خالی شوینده معمولا دور ریخته می شوند اما می توان با کمی خلاقیت از آنها نهایت استفاده را برد!

ساخت اسباب بازی با قوطی شوینده خالی

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از خلاقیت های جذاب و مفید، ساخت اسباب بازی برای کودکان با وسایل دور ریختی است. در این مطلب ساخت اسباب بازی با قوطی شوینده آموزش داده شده است. با ما همراه باشید:

اگر فرزند خردسال در منزل داريد اين مطلب مي تواند نظرتان را جلب كند

شايد شما هم وقتي نرم كننده لباس، مايع هاي لباسشويي و ظرف شويي و دستشويي منزلتان تمام مي شود و بايد قوطي هايشان را در سطل زباله خشك بيندازيد، براي لحظه اي به اين فكر افتاده باشيد كه چرا اين قوطي هاي زيبا و محكم و جالب بايد دور ريخته شوند و به هيچ دردي نمي خورند. اگر اهل ذوق و هنر هستيد و حال و حوصله داريد با ما همراه باشيد تا با ديدن اين تصاوير زيبا و جالب، براي ساخت وسيله بازي براي فرزندانتان ايده بگيريد.

نكته جالب اينجاست كه هميشه اسباب بازي هايي كه در منزل براي بچه ها مي سازيم، رفيق شفيقشان مي شود؛ محبوب ترين عروسك دختر بچه ها هميشه آن عروسكي است كه مامان با تكه پارچه هاي داخل منزل برايش دوخته، با وجود اينكه همه نوع عروسك با هر رنگ و جنسي دارد، با آن عروسك مامان دوز ، مامان بازي مي كند؛ و اگر براي پسرتان توپ پارچه اي دوخته باشيد همه مهمان هايتان بايد آن را ديده باشند از بس كه پسرتان با آن بازي مي كند. تا حالا امتحان كرده ايد؟

ايده گرفتن از تصاوير زير بسيار ساده و آسان است و نياز به توضيح ندارد. حتما آنها را بسازيد؛ هم بچه ها از ديدن وسيله بازي كه مخصوص آنها ساخته شده لذت مي برند، هم شما از ديدن خوشحالي آنها شاد مي شويد.

تصاویر ساخت اسباب بازی با قوطی شوینده

ساخت انواع ماشین با قوطی خالی شوینده

ساخت انواع ماشین با قوطی خالی شوینده

ساخت انواع حشرات با قوطی خالی شوینده ها

ساخت انواع حشرات با قوطی خالی شوینده ها

ساخت اسباب بازی دخترانه با قوطی خالی شوینده ها

ساخت اسباب بازی دخترانه با قوطی خالی شوینده ها

توجه كنيد: بهتر است ابتدا جاهايي از بطري كه قرار است به عنوان در يا پنجره برش بخورد را با خودكار طراحي كنيد، سپس آن ها را با هويه دربياوريد؛ چون اين كار باعث مي شود لبه هاي كارتان تيز و برنده نباشد. اگر هويه نداريد با يك چاقوي تيز برش ها را انجام دهيد، سپس براي اينكه برش ها تيز و برنده نباشند اتوي داغ را روي برش ها بكشيد. دلشاد باشيد…

تهیه و تنظیم: فاطمه طحانی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “ساخت اسباب بازی با قوطی شوینده + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *