سه جمله‌ طلایی که حسن روحانی را در سال ۹۲ رئیس‌جمهور کرد از زبان غلامرضا تاجگردون!

حسن روحانی به این سه دلیل رئیس جمهور شد!

حالا بعد از گذشت ۶ سال از انتخاب شدن حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور ایران، غلامرضا تاجگردون از سه دلیل رئیس جمهور شدن روحانی سخن گفته است.

حسن روحانی کلید رئیس جمهور

مجله اینترنتی پارسی گو: حالا بعد از گذشت ۶ سال از انتخاب شدن حسن روحانی به عنوان یازدهمین رئیس جمهور ایران، غلامرضا تاجگردون از سه دلیل رئیس جمهور شدن روحانی سخن گفته است. اگرچه تحلیلگران و حتی تیم رسانه ای روحانی در انتخابات ۹۲ و ۹۶ یک به یک از او جدا شده اند و با توجه به کارنامه سیاسی و اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم، دیگر اطرافیان رئیس جمهور هم یک به یک در حال ریزش هستند، اما بازخوانی سه دلیل رئیس جمهور شدن حسن روحانی از نظر تاجگردون خالی از لطف نیست:

غلامرضا تاجگردون در مصاحبه با خبرآنلاین درباره موفقیت روحانی در کسب رأی مردم می گوید: «آقای روحانی با بیان سه جمله اقبال عمومی در انتخابات ۹۲ را به دست آورد. شاید آقای عارف نمی‌توانست چنین جملاتی را عنوان کند. من حقوقدان هستم، سرهنگ نیستم و حمله گازانبری بود که روحانی را بالا آورد و قشر اصلاح‌طلبان و به‌خصوص نیروهای جوان‌تر را تحت تاثیر قرار داد. اصلاح‌طلبان در آن روزها تشنه بودند تا فردی پیدا شود و اینگونه جملات را با جسارت بیان کند.»

همانطور که مشاهده می شود تاجگردون رئیس جمهور شدن روحانی را به این سه دلیل می داند:

  • جمله من حقوق دان هستم.
  • جمله من سرهنگ نیستم.
  • حمله گازانبری.

اگرچه مورد سوم، یعنی حمله گازانبری روحانی به سایر رقبا، با بداخلاقی های سیاسی و دروغ های بنفشی همراه بود و نیز اگرچه تخلفات عجیب و غریبی در انتخابات سال ۹۶ رخ داد که منجر به تذکر و انتقاد جدی رهبر انقلاب شد، اما این دیدگاه غلامرضا تاجگردون به هر حال قابل تأمل است.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *