آقای رئیس‌ جمهور مردم آق قلا و گلستان در انتخابات به شما رای دادند!

مزاحم تعطیلات آقای رئیس جمهور نشوید!

سیل گلستان یک حادثه طبیعی است و مطمئنا از قبل کسی خبردار نبوده است اما دلیل عدم حضور رئیس جمهور در بین سیل زدگان گلستانی جای تعجب دارد.

رئیس جمهور حسن روحانی خنده

مجله اینترنتی پارسی گو: دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات در واکنش به عدم حضور رئیس جمهور در گلستان گفت: متاسفانه آقایان در تعطیلات به سر می برند و خیلی نباید مزاحمشان هم بشویم.

علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات

آقای رئیس‌ جمهور مردم آق قلا در انتخابات به شما رای دادند!

علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در واکنش به عدم حضور رئیس جمهور در استان گلستان اظهار داشت: عدم مسئولیت پذیری در ماجرای سیل استان گلستان چه از سوی آقای مناف هاشمی استاندار وقت و دیگر مسئولان اجرایی غیر قابل قبول است.

وی افزود: سیل گلستان یک حادثه طبیعی است و مطمئنا از قبل کسی خبردار نبوده است اما دلیل عدم حضور آقای روحانی در بین سیل زدگان گلستانی جای تعجب دارد.

سیل گلستان

وی افزود: متاسفانه آقایان در تعطیلات به سر می برند و خیلی نباید مزاحمشان هم بشویم.

صوفی خاطرنشان کرد: قطعا حضور آقای روحانی در بین سیل زدگان و مدیریت حضوری کارها و اقدامات تاثیر دوچندانی داشت و علاوه بر اینکه اکثریت مردم آق قلا در انتخابات به آقای روحانی رای داده‌اند.

البته نقد آقای صوفی که در فارس منتشر شده کاملا به جاست. اما کاش آن موقع که حضرات «تَکرار» می کردند و مردم را به رأی دادن به گزینه اصلحشان! ترغیب می کردند، این روزها را هم می دیدند که چطور بیکاری و گرانی و بی تدبیری، مردم عزیز کشورمان در مضیقه قرار داده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فارس

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *