آیا محمد حسین میثاقی جای عادل فردوسی پور را می گیرد؟

جانشین عادل فردوسی پور را بهتر بشناسیم!

محمد حسین میثاقی به عنوان کسی که از او با لقب جانشین عادل فردوسی پور یاد می شود از همیشه فعال‌تر شده و از اجرا تا گزارشگری و تهیه کنندگی را انجام می دهد!

جانشین عادل فردوسی پور محمد حسین میثاقی

مجله اینترنتی پارسی گو: تیم سازندگان برنامه تلویزیونی آسیا ۲۰۱۹، تیم جوانی هستند و این جوانی و استفاده از عنصر خلاقیت، دیگر دلیل اصلی موفقیت این برنامه است. محمدحسین میثاقی به عنوان کسی که از او با لقب جانشین عادل فردوسی پور یاد می شود و حالا از همیشه فعال‌تر شده است، اطلاعات عمومی بالایی در حوزه ورزش فوتبال دارد و مجری و هدایت‌كننده اصلی این برنامه است.

از جمله ویژگی‌های اصلی میثاقی، ریتم تند اجرای اوست كه تناسب خوبی هم با فضای ورزش و فوتبال دارد و به اصطلاح، حوصله مخاطبانش را سر نمی‌برد. میثاقی قبل از شروع هر مسابقه ورزشی، اطلاعاتی قابل توجه از هر دو تیم و بازیكنان آن می‌دهد و تحلیل‌های شخصی‌اش هم شنیدنی است؛ او همچنین در گفت‌وگو با كارشناسانی چون مجید جلالی و امیر حاج‌رضایی كه همه از پیشكسوتان فوتبال كشور هستند، ضمن رعایت شرط ادب، تعامل خوبی برقرار می‌كند و به همان اندازه كه حفظ ریتم برنامه برایش مهم است، به آنها هم اجازه صحبت كردن می‌دهد.

این تحلیل‌های مطرح شده در قبل از شروع مسابقه و نیز بین دو نیمه، به هر مخاطبی كه قدری علاقه‌مند به دنیای فوتبال باشد اجازه می‌دهد احاطه بیشتری پیدا و دانش‌اش را تقویت كند. در واقع صحبت‌های كارشناسی آسیا ۲۰۱۹ نه تنها حوصله‌سربر نیستند، بلكه اطلاعات مفیدی هم به مخاطب می‌دهند و از این حیث جالب توجه هستند.

جانشین عادل فردوسی پور محمد حسین میثاقی 1

پاسخ میثاقی به شایعه جدایی از برنامه نود

مجری و گزارشگر صداوسیما درباره شایعه جدایی‌اش از برنامه نود و عادل‌فردوسی پور توضیحاتی را کرد. از مدتی قبل برخی رسانه‌ها اخباری درباره جدایی محمدحسین میثاقی از برنامه نود و عادل فردوسی‌پور منتشر شده است. از سوی دیگر با انتشار این خبر برخی‌ها شروع به شایعه پراکنی درباره ایجاد اختلاف بین فردوسی‌پور و میثاقی کردند که البته میثاقی همه این موضوعات را رد می‌کند. میثاقی که از او به عنوان جانشین عادل فردوسی پور یاد می شود، ظاهرا در جریان انتشار خبر جدایی‌اش از نود و شایعات مطرح شده نیست و توضیحاتی را ارائه کرده است.

میثاقی در گفت و گوی کوتاهی که با روزنامه شهروند انجام داده در این باره گفته است:‌ »مگر می‌شود آدم با رفیق و همکار و استاد خودش که سال های زیادی است با او کار و زندگی کرده است قطع همکاری کند و از او جدا شود؟ بارها و بارها از نقشی که عادل فردوسی‌پور و حمایت‌هایش در زندگی من داشته صحبت کردم به هیچ عنوان از برنامه نود جدا نشده‌ام. منتهی به خاطر مشغله کاری دیگر نمی‌توانم مثل گذشته برای گزارش‌های مختلف کار کنم.»

میثاقی در ادامه با تاکید بر اینکه حتما باز هم با نود همکاری خواهد داشت گفت: «احتمالا از این پس مصاحبه‌ها، آیتم‌ها یا برنامه‌های ویژه‌ای که قبلا هم نمونه آن را دیده‌اید قرار باشد پخش کنیم را برای نود اجرا خواهم کرد. ما همه خانواده نود هستیم و امکان ندارد که این برنامه را ترک کنیم. الان هم به خاطر اینکه مشغله کاری‌ام زیادتر شده فقط زمان حضورم در نود کمتر شده است. وگرنه همانطور که گفتم مگر می‌شود از کسی که انقدر با او رفاقت دارم و قبولش دارم جدا شوم؟»

او حرف‌هایش را اینطور به پایان برد:‌«کاری به شایعات ندارم. همان‌طور که می‌دانید من مجری برنامه فوتبال ۱۲۰ هم هستم که تهیه‌کننده‌اش آقای فردوسی‌پور است. پس ارتباط من با ایشان مثل گذشته است و چیزی تغییر نکرده است.»

جانشین عادل فردوسی پور محمد حسین میثاقی 2

محمد حسین میثاقی کیست؟

محمد حسین میثاقی متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۴ در تهران، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه کرمانشاه می باشد فرزند آخر یک خانواده ۸ نفری می باشد و در حال حاضر در کرج زندگی می کند. در این مطلب بیوگرافی محمد حسین میثاقی را می خوانید:

علاقه به فوتبال

از همان کودکی علاقه اش به فوتبال شروع شد و تا ۱۴ سالگی در تیم نوجوانان کرج بازی می کرد اما مدتی بعد پدرش با ادامه بازی او مخالفت کرد. پدرش مدیر مدرسه و برادرهایش تحصیل کرده هستند و می گوید تنها من بودم که درست درمان درس نمی خواندم برای همین پدرم سخت گیری می کرد.

انتخاب رشته اشتباهی

در انتخاب رشته کنکور به جای مکانیک قزوین اشتباها ریاضی کرمانشاه رو زد و با اصرار پدرش ثبت نام کرد، همان موقع پدرم اثاث خانه را جمع کرد و اینطور شد که ۴ سال ناله و نفرین خواهر و برادرم بدرقه راهم بود.

ورود به صدا و سیما

یکبار تهران بودم که پدرم فرم تست صدا از کرمانشاه برایم گرفته بود، وقتی برگشتم رفتم و تست صدا و تصویر دادم و قبول شدم و کارم از رادیو کرمانشاه شروع شد. سپس با گروه اجتماعی شبکه کرمانشاه همکاری کردم.

جانشین عادل فردوسی پور محمد حسین میثاقی 3

حضور در برنامه ۹۰

از شانس من، همان سال ورودم به تلویزیون، تیم شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرد که من آن موقع حواشی بازی را می گرفتم و برای شبکه سه میفرستادم. دوستان شبکه سه هم خوششان آمد و گفتند بعد از اینکه درست تمام شد بیا باهم کار کنیم، وقتی رفتم تست گزارش بدم، عادل فردوسی پور من را دید و برای همکاری در ۹۰ دعوتم کرد.

شهرت و تهیه کنندگی

شهرت محمد حسین میثاقی با گزارش و حاشیه های برنامه ۹۰ شروع شد و با حضور در برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش به اوج خود رسید و حالا در مقام تهیه کننده ورزشی نیز فعالیت دارد.

سبک گزارش خاص

سبک گزارش فوتبال آقای گزارشگر شبیه هیچکس نیست. به قول دوستانش او انگار با یک لباس راحتی نشسته و فوتبالش را نگاه می کند و حتی تخمه اش را می شکند و فقط نظرات و واکنشهایش را نسبت به صحنه ها با مخاطبانش به اشتراک می گذارد.

همین موضوع باعث شده تا گزارش هایش پر از بیان احساسات شخصی و تیکه های خنده داری باشد که فقط متعلق به خودش است داشته باشد، افرادی هم هستند نوع گزار او را تو مخی بدانند !

رابطه با بچه ها

رابطه ام با بچه ها خیلی خوب است، اما آنقدر تند حرف می زنم چیزی نمی فهمند، ولی همین که می بینند یک نفره داره به این سرعت دهانش را باز و بسته می کند برایشان جالب است

خرابکاری

من خیلی خرابکاری می کنم. یک سری دوست دارم که خرابکاری های من را جمع و جور می کنند، از جا گذاشتم سوئیچ ماشین و کلید در خانه بگیر تا… آخه من همزمان دارم به چند جا فکر می کنم.

برنامه اختصاصی

اولین بار در سری سوم برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش جایگزین حمید محمدی شد و اولین برنامه اختصاصی خود را روی آنتن برد که بسیار با استقبال خوبی مواجه شد.

جانشین عادل فردوسی پور محمد حسین میثاقی 4

ازدواج

محمد حسین میثاقی ازدواج کرده و متاهل است.

خاطره با همسر

یک روزی دیر وقت در خانه به همراه خانومم بازی بایرن مونیخ و بارسلنا را تماشا می کردم، وقتی بارسا گل زد من خیلی داد زدم، یکی از همسایه های ما یک خانوم مسن است که به خانومم گفتم فردا برود حتما حالشو بپرسد. جالب اینجاست فردا همسایه ها به من گفتند آنها همزمان بازی والیبال را می دیدند که با صدای من فهمیدند که در بازی فوتبال اتفاقی افتاده است.

اختلاف میثاقی با فردوسی پور

بعد از اختلاف گسترده عادل فردوسی پور با علی فروغی مدیر شبکه سه در کمال تعجب او از تهیه کنندگی برنامه ویژه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ کنار گذاشته شد و محمدحسین میثاقی جوان، جای او را گرفت. عده ای بر این باورند اینکار شروع اختلاف بین فردوسی پور و میثاقی خواهد بود، گرچه آنها این موضوع را تکذیب می کنند، اما عدم حضور میثاقی در برنامه نود حکم تایید این سخنان و شایعه جانشین عادل فردوسی پور شدن است!

گردآوری و تنظیم: www.parsigoo.com
منابع: ۱. برترینها ۲. ورزش سه ۳. فوتوکده

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *