لینک آپارات و یوتیوب یو کی رضا استریمر ایرانی:

معرفی ukrEzA استریمر هاردکور گیمر آپارات + تصاویر

در این مطلب به معرفی ukrEzA استریمر هاردکور ایرانی پرداخته شده است که به انجام بازی های مهیج در بستر آپارات، یوتیوب و توییچ مشغول است و بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده دارد.

معرفی ukrEzA استریمر ایرانی

مجله اینترنتی پارسی گو: استریم کردن یا استریمینگ در واقع فرایند انتقال مداوم محتوای صوتی و تصویری به مخاطب در فضای مجازی است، اما در ایران استریم را بیشتر با صنعت گیم می شناسند؛ بنابراین می توان گفت استریمر یعنی گیمری که با استفاده از اینترنت، بازی خود را برای مخاطب به اشتراک می گذارد. در این مطلب به معرفی یکی از هارکور گیمرهای آپارات یعنی ukrEzA استریمر معروف ایرانی می پردازیم.

معرفی ukrEzA استریمر هاردکور گیمر ایرانی

ukrEzA یکی از استریمرهای ایرانی است که از سال ۱۳۹۸ شروع به استریم کرده و در بسترهای مختلفی چون آپارات، توییچ و یوتیوب فعالیت می کند. در حال حاضر ukrEzA با بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده یکی از استریمرهای موفق ایرانی در بستر آپارات محسوب می شود که در یوتیوب و توییچ نیز فعال است.

اطلاعات اکانت ukrEzA استریمر در آپارات

اطلاعات اکانت ukrEzA استریمر در آپارات

حتما بخوانید

همه چیز درباره استریمر شدن و استریم کردن + جزئیات

تفاوت یوکی رضا با دیگر استریمرهای ایرانی

یکی از تفاوت هایی که ukrEzA و استریمرهایی چون او با دیگر استریمرها دارند، انجام بازی های سخت و چالشی است. معمولا شمار قابل توجهی از استریمرها بازی های آنلاین و تحت وب را استریم می کنند و در آن صرفا به وقت گذرانی می‌پردازند که البته برای شمار قابل توجهی از مخاطبان نیز جذاب است.

اما گروهی دیگر از استریمرها مانند ukrEzA به جای انتخاب بازیهای آسان، بازیهای سخت و چالشی را انتخاب می کنند و آنرا در سخت ترین حالت ممکن انجام می دهند. به این ترتیب گروهی از مخاطبان که به دنبال هیجان و لذت هستند، از بازیهای این دسته از استریمرها لذت می برند.

انجام بازی گاد آو وار توسط ukrEzA در سخت ترین حالت ممکن

انجام بازی گاد آو وار توسط ukrEzA در سخت ترین حالت ممکن

پیشتر بیان شد که یکی از جذابیت های استریم ukrEzA انجام بازی های سخت و جذاب است. از جملۀ این بازیها بازی سخت و چالشی God Of War است. به عنوان نمونه یو کی رضا به انجام این چالش پرداخته است: چالش شکست دادن ملکه والکری بدون دمیج خوردن در حالت VERY HARD خیلی سخت.

بازی پر طرفدار god Of war

بازی پر طرفدار god Of war

خدای جنگ (God of War) یک فرنچایز چندرسانه‌ای بازی ویدئویی مبنی بر اسطوره‌شناسی به سبک اکشن ماجراجویی است که توسط دیوید جفی در استودیو سنتا مونیکا سونی خلق شده‌است. نخستین ورژن این بازی در سال ۲۰۰۵ ارائه شد و سپس در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ نسخه های بعدی آن ارائه شد. نسخه های متفاوت، جذاب و به روز شده این بازی در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ هم ارائه شده که گیمرها و استریمرها به انجام آن پرداخته اند.

حتما بخوانید

آموزش استریمر شدن و استریم کردن!

ukrEzA و چالش بازی Resident Evil 4 Remake

یکی از بازیهای شاخصی که ukrEzA به عنوان یک استریمر ایرانی در آن به موفقیت رسیده است، نسخه ریمیک رزیدنت اویل ۴ است. ukrEzA به عنوان دومین استریمر شناخته می شود که توانسته این بازی را در سخت ترین حالت ممکن، آنهم با چاقو به پایان برساند. این استریمر همچنین جزو اولین استریمرهای ایرانی است که نسخه اصلی این بازی را قبل از ارائه نسخه کرکی در بستر آپارات استریم کرده است.

حمایت از استریمرهای ایرانی ukrEzA استریمر هاردکور

حمایت از استریمرهای ایرانی ukrEzA استریمر هاردکور

صفحه رسمی ukrEzA و نحوه حمایت از این استریمر

حمایت از استریمرها به دو صورت انجام می گیرد: اول حمایت معنوی و دنبال کردن استریمر و دوم حمایت مالی و دونیت. شما می توانید برای حمایت از ukrEzA استریمر موفق ایرانی، از لینک های زیر استفاده کنید:

تهیه و تنظیم: گروه موفقیت.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “معرفی ukrEzA استریمر هاردکور گیمر آپارات + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *