فایل صوتی گفتگوی جنجالی و بدون سانسور حسین کنعانی زادگان با دختر ناشناس!

دانلود: فایل صوتی کنعانی زادگان و ماجرای اتوبوس تیم ملی! + جزئیات

فایل صوتی گفتگوی جنجالی و بدون سانسور حسین کنعانی زادگان با دختر ناشناس را بشنوید و جزئیات این ماجرای عجیب و حواشی آنرا در این مطلب بخوانید.

ماجرای حسین کنعانی زادگان در اتوبوس تیم ملی گفتگوی کنعانی زادگان با دختر ناشناس سیاوش یزدانی دو میلیارد

مجله اینترنتی پارسی گو: ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان که به ماجرای اتوبوس تیم ملی هم معروف و مطرح شده است، موضوعی عجیب و حاشیه ساز است که پای حسین کنعانی زادگان و نیز سیاوش یزدانی را به پرونده ای جنجالی باز کرده است! با ما همراه باشید:

نکته مهم: توضیحات و محتوای این صفحه و فایل مذکور برای کودکان مناسب نیست! (۱۸+) مطلبی که مشاهده می فرمایید، صرفا جهت روشنگری افکار عمومی منتشر شده است.

ماجرای فایل صوتی جنجالی حسین کنعانی زادگان چیست؟

متاسفانه مدتی قبل فایلی صوتی از حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی کشورمان منتشر شد که در این فایل، او با یک دختر ناشناس صحبت کرده و او را برای رابطه به اتوبوس تیم ملی فرا می خواند! این ویدئوی جنجالی در حالی دست به دست و جنجالی شد که کنعانی زادگان در حال حاضر در اوج قرار دارد! در تیم ملی فیکس است! با قرارداد مالی قابل قبول در کشورهای عربی فوتبال بازی می کند و با توجه به سن و سال و جوانی، و بازی خوبش، این شانس را دارد که به لیگ های بهتر اروپایی منتقل شود!

متاسفانه این نخستین جنجال در فوتبال ایران نیست و پیشتر نیز ماجراهای مشابهی چون ماجرای رامین رضاییان و دختری به نام آماندا رخ داده است! ماجراهایی که نشان می دهد اوضاع بعضی از بازیکنان تیم ملی یا لیگ های برتر به لحاظ اخلاقی اصلا مناسب نیست! و آنها از هر فرصتی برای رفتارهای ناشایست و… استفاده می کنند. ماجراهایی مانند ماجرای شیث رضایی و محمد نصرتی و ماجرای رامین رضاییان و آماندا و در حال حاضر نیز ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان با دختر ناشناس در حالی رخ می دهد که این بازیکنان بدون این حواشی آیندۀ بهتری خواهند داشت و با این کارها، نه تنها به خود و آینده شان لطمه وارد می کنند، بلکه منافع تیم ملی یا باشگاهی که در آن به بازی مشغول هستند را نیز به خطر می اندازند!

فایل صوتی حسین کنعانی زادگان ورابطه در اتوبوس تیم ملی بدون سانسور (دانلود)

هشدار: این ویدئو (فایل صوتی جنجالی کنعانی زادگان) حاوی سخنان نامناسب (۱۸+) است و مجله پارسی گو صرفا بر اساس رسالت کار خبری و اطلاع رسانی و نیز تبیین موضوع آنرا منتشر کرده است:

پای سیاوش یزدانی چطور به ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان باز شد؟

یکی دیگر از بازیکنانی که این روزها در فضای مجازی خبرساز شده و به ماجرای حسین کنعانی زادگان ارتباط پیدا کرده است، سیاوش یزدانی بازیکن و مدافع استقلال است. بعد از مطرح شدن خبر فحشا در اتوبوس تیم ملی و نیز افشای فایل صوتی حسین کنعانی زادگان واکنش های متفاوتی به این ماجرا در فضای مجازی انجام شد. یکی از این واکنش ها ارتباط دادن عجیب سیاوش یزدانی به ماجرای جنجالی رابطه جنسی در اتوبوس تیم ملی بود!

با توجه به اینکه سیاوش یزدانی در تیم ملی رقابت تنگاتنگی با حسین کنعانی زادگان دارد، و البته در حال حاضر سبک بازی کنعانی زادگان کاملا مورد تأیید اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی قرار گرفته است، این شایعه مطرح شد که سیاوش یزدانی با به وجود آوردن این ماجرا تلاش کرده است که کنعانی زادگان را از پیش روی خود بردارد تا بتواند در تیم ملی فیکس بازی کند و در جام جهانی حضور یابد! موضوعی که البته به نظر می رسد اوج ناجوانمردی باشد و بدون دلیل و مدرک نمی توان اینگونه با آبرو و شخصیت افراد بازی کرد. سیاوش یزدانی تاکنون با تلاش و ممارست توانسته است به جایگاه فعلی، یعنی حضور در باشگاه بزرگ استقلال و مهمتر از آن، دعوت به تیم ملی برسد. بنابراین طرح چنین موضوعاتی کاملا ناجوانمردانه است. البته اگر مدارکی در این موضوع به دست بیاید، باید از طریق قانونی اقدام شود و طبعا طرح موضوع در فضای مجازی کاملا نادرست است.

در فضای مجازی و در رابطه با ماجرای فشحا در اتوبوس تیم ملی، این شایعه مطرح شد که سیاوش یزدانی مدافع استقلال و بازیکن تیم ملی، با پرداخت ۲ میلیارد تومان از فردی مشکوک خواسته تا فایل صوتی حسین کنعانی زادگان را افشا کند تا به این ترتیب او از تیم ملی حذف شود. یزدانی در واکنش به این ادعا که طرح آن در فضای مجازی ناجوانمردانه به نظر می رسد می نویسد: اونایی که منو میشناسن میدونن از همون کودکی واسه هدف های زندگیم سخت جنگیدم و تلاش کردن. همیشه نون بازومو خوردم و حقمو از کسی گدایی نکردم حقمو گرفتم اونایی که تو این روزا ناجوانمردانه بهم تهمت می زدند و به خدا واگذار می کنم دنیا بدجوری گرده آدما نون دلشونو می خوردن. دو میلیارد!

در آنسوی ماجرا این خبر نیز نیز منتشر شد که کنعانی زادگان ۳ عدد بیت کویین را که چیزی معادل چهار میلیارد تومان می شود، به خبرنگار معروفی پرداخته است تا آن خبرنگار در صفحه اینستاگرام خود اعلام کند که این موضوع توسط سیاوش یزدانی انجام شده و نقشه و طراحی از او بوده است! این خبر نیز تا مدرک معتبری از آن وجود نداشته باشد کاملا بی اعتبار است و موارد اینچنینی باید صرفا از مجاری قانونی پیگیری شود.

دو نکته مهم درباره حسین کنعانی زادگان و سیاوش یزدانی درباره ماجرای جنجالی فساد جنسی در اردوی تیم ملی وجود دارد که نباید از غفلت کرد. اول اینکه وکیل کنعانی زادگان بیان داشته است که صدای منتشر شده صدای حسین کنعانی زادگان نیست. طبعا اگر این نکته صحت داشته باشد، همه کسانی که در نشر این خبر و بازی با آبروی این بازیکن نقش داشته اند به لحاظ اخلاقی و دینی مسئول خواهند بود! و نکته دوم اینکه سیاوش یزدانی نیز صراحتا ماجرای نقش داشتن در این پرونده جنجالی را به کلی رد کرده است و بنابراین، با توجه به اینکه اصل بر برائت است، تا مدرکی وجود نداشته باشد به هیچ وجه نمی توان با آبروی افراد بازی کرد و در این سطح، به آنها اتهام وارد نمود. در واقع جای طرح مباحث اینچنینی در محافل قانونی است؛ اما متاسفانه رسانه های زرد، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مدتهاست که فضای اخلاقی کشور را دچار حاشیه و درگیر انواع بداخلاقی و بی اخلاقی کرده اند که امیدواریم مسئولان به حال این مشکل نیز فکری جدی نمایند.

سیاوش یزدانی استقلال و حسین کنعانی زادگان پرسپولیس مدافعان تیم ملی

سیاوش یزدانی استقلال و حسین کنعانی زادگان پرسپولیس مدافعان تیم ملی

واکنش فدراسیون به ماجرای جنجالی حسین کنعانی زادگان:

پس از انتشار خبر فساد جنسی در اتوبوس تیم ملی فوتبال توسط حسین کنعانی زادگان، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این پرونده ورود کرده و این بازیکن را دو بازی ملی (فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی) محروم و نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. متن کامل این رأی که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده به این شرح است:

حسین کنعانی زادگان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. با توحه به بند یک ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود. همچنین در صورت داشتن درخواست تجدیدنظرخواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق ظرف یک هفته لایحه اعتراضیه خود را به کمیته اخلاق فدراسیون ارسال کند.

توضیح: در رابطه با ورود مجله پارسی گو به بحث جنجالی «فحشا در اتوبوس تیم ملی» و نشر فایل صوتی حسین کنعانی زادگان باید به این نکته توجه کرد که در شرایط فعلی، و با گسترش شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، در صفحات، کانال ها و پیج های نامعتبر و معلوم الحال این اخبار و فایل ها منتشر می شود! طبعا اگر رسانه های با شناسنامه و معتبر به تحلیل این حوادث نپردازند، افراد معلوم الحال سعی می کنند از نشر آنها سوء استفاده کرده و به فوتبال کشور ضربه وارد کنند. مجددا تأکید می شود که طرح مباحث اینچنینی در فضای مجازی به هیچ وجه «اخلاقی» نیست و موارد مذکور، باید از طریق مراجع قضایی و به صورت کاملا قانونی پیگیری شود.

تهیه و تنظیم: گروه حوادث.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *