شوخی با محمد جواد آذری جهرمی در سریال نون خ + فیلم

شوخی سریال نون خ با وزیر جوان + فیلم

سریال طنز و جذاب نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی این روزها از شبکه یک سیما پخش می شود. شوخی سریال نون خ با وزیر جوان را مشاهده می فرمایید.

شوخی سریال نون خ با وزیر جوان

مجله اینترنتی پارسی گو: شوخی سریال نون خ با وزیر جوان محمد جواد آذری جهرمی مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. در سریال نون خ که سریالی طنز است شوخی های جذابی انجام می گیرد. از جمله این شوخی ها می توان به شوخی با جشنواره فیلم فجر و شوخی با محمد جواد آذری جهرمی وزیر‌ارتباطات اشاره کرد. با ما همراه باشید:

سریال نون خ اثری طنز به کارگردانی سعید آقاخانی است که با تهیه کنندگی مهدی فرجی در کرمانشاه ضبط شده است و این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است. فیلم زیر مربوط به شوخی سریال نون‌خ با وزیر جوان است که مشاهده می فرمایید:

شوخی با محمد جواد آذری جهرمی در سریال نون خ

در این فیلم فردی نسبتا جوان را به عنوان «وزیر جوان» معرفی می کنند که اشاره به آذری جهرمی وزیر ارتباطات دارد که جوانترین وزیر کشور است. اما حاضرین می گویند چهره وزیر جوان اینگونه نبود. بعد از آن پیرمردی از خودروی دولتی پیاده می شود و او را روی ویلچر می گذارند. حاضرین می پرسند ایشان وزیر جوان است؟ و پاسخ می شنوند که بله! ایشان در سال ۱۲۹۰ جوانترین وزیر بوده است!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *