بازی جذاب مسافرت طولانی برای کامپیوتر و موبایل:

معرفی بازی The Long Drive مسافرت طولانی + تصاویر

بازی The Long Drive یک بازی جذاب ماشینی است که هم برای کامپیوتر و هم برای تلفن همراه ارائه شده است. در این بازی شما باید با یک رانندگی طولانی از چالش های مختلف جاده به سلامت عبور کنید.

بازی The Long Drive

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی The Long Drive یکی از بازی های جذابی است که هم نسخه pc آن وجود دارد و هم نسخه Android و علاقه مندان به بازی های ماشینی، می توانند روی کامپیوتر، لپ تاب و تلفن همراه از انجام این بازی لذت ببرند. بازی The Long Drive که با نام مسافرت طولانی هم شناخته می شود، شما را وارد چالشی جذاب کرده و مسیری نامحدود را برای رانندگی پیش روی شما قرار می دهد. در این مطلب به معرفی بازی The Long Drive یا مسافرت طولانی پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

ماشین سواری در مسیری نامحدود! از جاده های بیابانی تا جاده های سرسبز!

The Long Drive یک بازی ماشین است. این بازی ماشین سواری شما را به سفری در جاده های خشک و کویری می‌برد، جاده هایی که تقریبا نامحدود هستند و می توانید هر چه می خواهید رانندگی کنید. بازی The Long Drive حاوی بسیاری از اسرار پنهان مفید و بسیاری موارد دیگر برای شکستن تمام مراحل و ماموریت‌های این بازی است. به منظور استفاده از آن، نوشته شده توسط یک طرفدار، مناسب برای بازیکنان مبتدی و متوسط. ما امیدواریم که با راهنمای جدید رانندگی طولانی در بازی آن خوب شویم. تمرکز بر آزادی، رانندگی، کاوش و غوطه وری است. حداقل عناصر نگهداری و بقای خودرو را دارد.

حتما بخوانید

معرفی بازی mist survival (ژانر ترس و بقا) + تصاویر

درباره بازی The Long Drive

به نوشته فست موبایل هیچ دیوار نامرئی یا ناتوانی در پریدن از روی حصارهای کوچک یا علائم قرمز چشمک زن “جهت اشتباه” وجود ندارد. این خودرو تنها در فاصله چند صد متری به ۱۰-۲۰ لیتر سوخت نیاز نخواهد داشت، با باک پر می توانید تقریباً ۵۰۰ کیلومتر را طی کنید. اگر کوه بزرگ دوری دیدید می توانید به آنجا بروید و اگر توانایی دارید می توانید از آن بالا بروید. یا از جایی که آینه ها رو به رو هستند را دوست ندارید، می توانید آنها را هر طور که می خواهید تنظیم کنید یا هنگام رانندگی با سرعت کامل آنها را دور بیندازید. یا می خواهید از ماشین به بیرون خم شوید به رادیو و یا نزدیک هر چیزی نزدیک شوید، شما می توانید این کار را انجام دهید.

جاده های بیابانی در بازی مسافرت طولانی

جاده های بیابانی در بازی مسافرت طولانی

ویژگی های بازی مسافرت طولانی برای موبایل

The Long Drive یکی از بازی هایی است که هم برای pc عرضه شده و هم نسخه اندروید آن وجود دارد و می توانید با تلفن همراه خود از این بازی جذاب لذت ببرید. رانندگی طولانی یکی از بهترین بازی های سرگرم کننده ماجراجویی در گوشی های اندرویدی میباشد که توسط استودیوی بازی سازی Giant Fish ساخته شده است. ابتدا در این بازی باید ماشین قدیمی خود را بصورت کامل تعمیر کنید و با شخصی سازی کامل تمامی ایراد های این ماشین رو درست کنید. بعد وارد یک جاده داغ و خاکی شده و یک مسیر بیش از حد طولانی رو تجربه کنید. باید طوری ماشین خود را درست کنید که تو راه ماشین شما خراب نشود.

ویژگی های بازی The Long Drive

  • ماشین های قدیمی مختلف
  • داستانی بودن بازی
  • تعمیر کردن کامل ماشین
  • مسافرت هیجانی در یک جاده طولانی
  • اجرای آنلاین بازی

در بازی لانگ درایو The Long Drive یا همان مسافرت طولانی، شما از خانه خود شروع می کنید و یک ماشین در اختیار دارید. سوخت و مایحتاج اولیه مثل غذا و آب هم در خانه شما وجود دارد و شما باید هرآنچه لازم است را با خود بردارید و مسافرت طولانی خود را آغاز کنید. در مسیر چالش های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. از جمله خرگوش های بزرگی که قصد جان شما را می کنند یا انسان هایی که به نوعی ویروس آلوده شده اند و مانند زامبی به شما حمله می کنند.

در بازی لانگ درایو شما می توانید در مسیر ماشین خود را عوض کنید! به عنوان مثال برای برداشتن وسایلی بیشتر، می توانید خودروی سواری خود را با وانت، کامیون یا اتوبوس عوض کنید! در این بازی حتی موتورسیکلت هم وجود دارد و شما می توانید تجربه موتور سواری در جاده های بیابانی، طولانی و بی آب و علف لانگ درایو را هم کسب کنید. البته اگر به مسیر خود ادامه دهید، به جاده های سرسبز هم خواهید رسید! فراموش نکنید که همیشه آب و غذا به همراه داشته باشید و مراقب کاراکتر خود باشید! چراکه در این بازی ادرار و مدفوع کردن هم باید به موقع انجام شود! (با عرض پوزش) چراکه اگر اینکار انجام نشود، در دراز مدت نمی توانید آب بنوشید و غذا بخورید؛ بنابراین جان شما به خطر می افتد!

برای نصب این بازی رانندگی طولانی باید اندروید گوشی شما بالای ۴.۴ باشد.

آنلاین بازی کردن بازی مسافرت طولانی

آنلاین بازی کردن بازی مسافرت طولانی

مسافرت طولانی از نگاهی دیگر (جزئیاتی از بازی The Long Drive)

سایت دانلود دات آی آر درباره این بازی جذاب می‌نویسد: یک بازی ماشین سواری مسابقه ای هیجان انگیز است. این بازی شما را به سفری در جاده های کویری می برد ، جاده هایی که تقریبا نامحدود هستند و می توانید هر چه می خواهید رانندگی کنید. در بازی لانگ درایو The Long Drive تمرکز بر روی آزادی عمل بازیکن، رانندگی و اکتشاف محیط است. در بازی لانگ درایو یا دانلود بازی The Long Drive در محیطی کویری بدور از هرگونه دیوار یا ساختمان، بدون حصار و عاری از هرچیزی است که شما را محصور خودش می کند پس تا می توانید رانندگی کنید و برانید و از راندن لذت ببرید.

حتما بخوانید

معرفی بازی The Forest جنگل! (ژانر ترس و بقا) + تصاویر

رانندگی بدون مرز در بازی لانگ درایو

در دانلود بازی The Long Drive لانگ درایو اتومبیل شما همانند خودروهای دیگر نیست و برای طی مسافت ۵۰۰ کیلومتر تنها به یک مخزن سوخت نیاز دارید پس خیالتان راحت باشد و نگران تمام شدن سوخت اتومبیل خود نباشید و با خیال راحت رانندگی کنید و به محض رسیدن به پمپ بنزین سوخت مورد نیازتان را خریداری کنید .

تنوع مسیر در بازی The Long Drive

در بازی The Long Drive ممکن است از دور شاهد کوه های بلند و زیبایی باشید و شما قادرید به آنها برسید و حتی آنها را فتح کنید فقط کافی است به آنها برسید و به روی کوه بروید . شما می توانید در ماشین به رادیو گوش دهید و یا با خیال راحت به هر قسمت که دلتان می خواهد تکیه دهید و با سرعت تمام رانندگی کنید . این بازی نسخه دسترسی زودهنگام است و ممکن است شامل باگ هایی باشد.

حتما بخوانید

معرفی بازی رزیدنت اویل زیرو و Resident Evil Zero HD

سبک رانندگی در بازی لانگ‌درایو

بازی لانگ درایو در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است و توانسته پس از زمان عرضه محبوبیت زیادی بین گیمرها پیدا کند. این بازی در سایت استیم امتیاز ۹ از ۱۰ را از آن خود کرده است و بیش از ۱۵ هزار نفر به این بازی هیجانی و پرطرفدار رای داده اند. شما می توانید این بازی را بصورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید و همچنین از نسخه پرتابل این بازی لذت ببرید و دردسرهای نصب کردن را نداشته باشید.

نمایی از بازی The Long Drive

نمایی از بازی The Long Drive

مشخصات بازی مسافرت طولانی یا The Long Drive

  • نام: The Long Drive
  • حجم فایل: ۳۵۱ مگابایت
  • شرکت سازنده: Genesz
  • تاریخ انتشار: ۲۰۲۲
  • امتیاز استیم: ۷ از ۱۰
  • منبع: Steam
  • ورژن: Build 11140900
  • نسخه: Portable
  • آپدیت: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • زبان: انگلیسی
  • فرمت فایل: exe
  • پلتفرم: ویندوز و اندروید
  • سبک بازی: ماشین سواری ، مسابقه ای
  • امکان استفاده بصورت آنلاین: دارد
  • منتشر کننده: Genesz
تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *