آخرین خبر از وضعیت جسمانی استاد شجریان:

شجریان چشمانش را باز کرد!

خوشبختانه خبر «درگذشت استاد شجریان» صحت نداشت و طبق آخرین خبر رسمی، استاد شجریان بهبود یافته و حتی چشم خود را باز کرده است!

استاد محمد رضا شجریان زنده است شجریان چشمانش را باز کرد آخرین خبر از وضعیت استاد شجریان

مجله اینترنتی پارسی گو: استاد محمد رضا شجریان سالهاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند و متاسفانه این روزها شرایط بدی دارد. سایت های زرد و مجلاتی که با استفاده از شایعه و بازی با جان مردم، مخاطب جذب می کنند هم در این ایام بیکار نبودند و بارها خبر فوت استاد را منتشر کردند!

اما پسر استاد شجریان، همایون‌شجریان رسما اعلام کرد که پدرش زنده است! او همچنین گفت پزشکان همه تلاش خود را برای بهبودی پدرش انجام داده اند. همایون تأکید کرد مردم تنها از طریق صفحه رسمی او اخبار مربوط به پدرش را دنبال کنند!

اما آخرین وضعیت پزشکی استاد شجریان نشان می دهد امید به بازگشت سلامت ایشان «کم» نیست! اگرچه سن بالای استاد و نیز دوران طولانی درمان ایشان، شرایط را کمی پیچیده کرده است اما به هر حال پزشک معالج استاد شجریان در آخرین گفتگو با سایت معتبر «باشگاه خبرنگاران جوان» اعلام کرد که استاد شجریان چشم خود را باز کرده است!

مهرداد بهلولی، پزشک معالج محمدرضا شجریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در مورد آخرین وضعیت محمدرضا شجریان گفت: شایعات بسیاری در فضای مجازی منتشر شد که هیچ‌کدام صحت نداشتند. استاد شجریان مدت‌هاست که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند و آخرین بار چهار سال قبل در خارج از کشور رادیوتراپی شدند که این بیماری فعلی عوارض آن است.

مدتی است که تحت مراقبت‌های تیم پزشکی بیمارستان جم هستند. با وجود اینکه بار‌ها بستری شدند، اما این بار شرایطشان نامناسب بود که خوشبختانه نسبت به زمان بستری شدنشان روند درمانی مثبت بوده و در شرایط خوبی قرار دارند. او ادامه داد: علائم حیاتی استاد ثابت شده و خدا را شکر چشمانشان را باز کردند. امیدواریم هر چه زودتر حال جسمانی هم بهتر شود و سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *