عکس جنجالی مهران مدیری در پاریس به همراه یک زن ناشناس! + جزئیات

ماجرای عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه چیست؟ + تصاویر

پس از ویژه برنامه یلدایی مهران مدیری و شوخی او با رئیس جمهور، هر روز حاشیه ای برای مهران مدیری ساخته می شود! یکبار از حقوق میلیاردی اش سخن به میان می آید و یک روز از عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه صحبت می شود!

ماجرای عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از شوخی جنجالی مهران مدیری با رئیس دولت که با عبارت «من هم صبح جمعه فهمیدم» معروف شد، توپخانه تخریب رسانه های زنجیره ای علیه مهران مدیری آغاز به کار کرد. اما ماجرای عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه چیست؟ با ما همراه باشید:

رسانه های زنجیره درست پس از ویژه برنامه یلدایی دورهمی و شوخی مهران مدیری با گرانی بنزین و انتقاد از عملکرد رئیس جمهور، آتش توپخانه تخریب رسانه های زنجیره ای با دو هدف به سمت مهران مدیری نشانه رفت: اول دستمزد میلیاردی! و دوم انتشار تصاویر جنجالی از مهران مدیری در پاریس!

عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه

عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه

حتما بخوانید

من صبح جمعه فهمیدم دورهمی پخش میشه + فیلم

زن ناشناس کنار مهران مدیری در پاریس کیست؟

برترینها که تصاویر جنجالی را بازنشر کرده است می نویسد: «در حالی این تصاویر بدون توضیح منتشر شده که برخی رسانه ها گفته اند که این عکس ها قدیمی به نظر می رسند. در هر صورت این تصاویر در فضای مجازی بازنشر شده است.» اما زن ناشناس کنار مهران مدیری در تصاویر منتشر شده کیست؟ و این تصاویر تکراری، چرا درست پس از انتقاد تیز مدیری از روحانی منتشر می شود؟

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، این تصاویر صرفا با هدف تخریب مهران مدیری انتشار یافته است و تکراری است. (قبلا در سال ۹۶ این تصاویر منتشر شده بود!) باشگاه خبرنگاران جوان می نویسد: «شامگاه جمعه چند عکس از مهران مدیری، کارگردان و چهره مطرح هنری کشورمان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که با وجود قدیمی بودن آن، حاشیه‌هایی را به دنبال داشت. این عکس‌ها که حضور مدیری را در خارج از کشور و به همراه یک خانم ناشناس نشان می‌دهد برای اولین بار در تاریخ ۱۲ اسفند ۹۶ در توییتر منتشر شد. تصاویر منتشر شده از شب گذشته موجی را در فضای مجازی ایجاد کرده و به‌نوعی این هنرمند مردمی و برنامه دورهمی را به حاشیه کشانده است. نکته جالب توجه اینجاست که این حاشیه‌سازی‌ها درست پس از مطرح شدن دستمزد میلیاردی مدیری و ویژه‌برنامه شب یلدای او ساخته و پرداخته شد که به نظر می‌رسد هدفی جز تخریب این هنرمند مطرح را نداشته است.»

تصاویر جنجالی از مهران مدیری در پاریس

تصاویر جنجالی از مهران مدیری در پاریس

حتما بخوانید

رئیس جمهور و مهران مدیری: صبح جمعه فهمیدم چه خبره!

تصاویر جنجالی مهران مدیری در پاریس

رسانه های زنجیره ای پس از شوک و حیرتی که از شوخی مهران مدیری با رئیس جمهور منتخبشان متحمل شدند، آشفته و سراسیمه آتش توپخانه تخریب را به سوی آقای طنز کشورمان گرفتند. یکی تیتر زد: مهران مدیری به پاریس مهاجرت کرد؟ (بامردم) آن دیگری نوشت: تصاویری از مهران مدیری در پاریس (فرارو) دیگری تیتر زد: عکس لو رفته از مهران مدیری با یک زن در پاریس + تصاویر و فیلم (رکنا) و سایت تندرو آفتاب نوشت: ماجرای تصاویر جنجالی مهران مدیری و خانم ناشناس چیست؟ + عکس (آفتاب نیوز) ببینید:

تصاویری جنجالی از مهران مدیری در پاریس

تصاویری جنجالی از مهران مدیری در پاریس

ذوق زدگی همشهری آنلاین از انتشار تصاویر مهران مدیری در پاریس خدا را شکر من مدیری نیستم

ذوق زدگی همشهری آنلاین از انتشار تصاویر مهران مدیری در پاریس خدا را شکر من مدیری نیستم

پایگاه خبری آفتاب ماجرای تصاویر جنجالی مهران مدیری و خانم ناشناس چیست

پایگاه خبری آفتاب ماجرای تصاویر جنجالی مهران مدیری و خانم ناشناس چیست

اولین بار چه کسی تصاویر منتسب به مهران مدیری در پاریس را منتشر کرد؟

درباره عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه دو نکته وجود دارد: اول اینکه بعد از ویژه برنامه یلدایی مهران مدیری از سوی رسانه های زنجیره ای (برای نخستین بار و سپس در دیگر سایت ها) انتشار یافته و دوم اینکه تصاویر مربوط به سال ۹۶ است. راهبرد معاصر در اینبار می نویسد: «در حالی این عکس‌های بدون توضیح، مهران مدیری را به همراه یک زن بی حجاب نشان می‌دهد و بحث‌های بسیاری درباره‌ی آن در حال انجام است که این عکس‌ها برای اولین بار یک سال و نیم پیش در توییتر منتشر شده بود. کاربری به نام شکفته در روز شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برای اولین بار در توییتر عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس را منتشر کرده بود؛ عکس‌هایی که نوع پوشش مدیری و همراهش در آن با عکس‌های تازه منتشر شده یکی است. تصاویر منتشر شده از شب گذشته موجی را در فضای مجازی ایجاد کرده و به‌نوعی این هنرمند مردمی و برنامه دورهمی را به حاشیه کشانده است. نکته جالب توجه اینجاست که این حاشیه‌سازی‌ها درست پس از مطرح شدن دستمزد میلیاردی مدیری و ویژه‌برنامه شب یلدای او ساخته و پرداخته شد که به نظر می‌رسد هدفی جز تخریب این هنرمند مطرح را نداشته است.»

کاربری که در توئیتر نخستین بار تصاویر جنجالی مهران مدیری در پاریس را منتشر کرد

کاربری که در توئیتر نخستین بار تصاویر جنجالی مهران مدیری در پاریس را منتشر کرد

حتما بخوانید

حمله به مهران مدیری اینبار توسط رسانه های زنجیره ای! + فیلم و تصاویر

اجرای مهران مدیری در ویلنیوس پایتخت لیتوانی (شبکه خانگی)

یکی از برنامه های تولیدی مهران مدیری در خارج از کشور پر شده است و احتمال می رود عکس مهران مدیری با زن ناشناس در فرانسه مربوط به همان سفرهای کاری مدیری در خارج از کشور باشد. بخشی از اجرای مهران مدیری را به عنوان حسن ختام این مطلب ببینید. احتمالا در آینده و با واکنش مهران مدیری یا افراد آگاه، تکلیف این تصاویر جنجالی نیز مشخص خواهد شد:

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *