سرقت اکانت زولا با ترفند اهدای طلای رایگان بازی زولا + تصاویر

سرقت اکانت زولا با ترفند طلای رایگان بازی زولا + عکس

ترفندهای مختلفی برای سرقت اکانت زولا وجود دارد. مثلا اهدای طلای رایگان زولا. شیاد برای سرقت اکانت زولا به شما پیشنهاد اهدای ۴۰۰ هزار طلای زولا می دهد.

سرقت اکانت زولا بازی زولا zula

مجله اینترنتی پارسی گو: ترفندهای مختلفی برای سرقت اکانت زولا وجود دارد. یکی از این ترفندها اهدای طلای رایگان زولاست. در این ترفند شیاد برای سرقت اکانت زولا به شما پیشنهاد اهدای مثلا ۴۰۰ هزار طلای رایگان زولا می دهد. فرد شیاد با این روش به ظاهر ساده، و با جملاتی که اعتماد شما را جلب می کند، اطلاعات اکانت شما را به دست می آورد.

یکی از ترفندهای شیادان و سارقان اکانت بازی زولا، پیشنهاد طلای رایگان است. به عنوان مثال فردی به اکانت پیام می دهد که ۴۰۰ هزار طلای رایگان می خواهید؟ چه کسی از این پیشنهاد بدش می آید؟ شما پاسخ می دهید بله. می گوید من نرم افزاری دارم که باید اطلاعات اکانت را در آن وارد کنم. یوزر و پسوردتان را بدهید تا طلا برایتان ارسال کنم. بعد از این هم هر چند وقت یکبار، مثل ماهی یکبار همین مقدار طلای رایگان بازی زولا به شما خواهم داد. به همین سادگی اطلاعات اکانت شما توسط خودتان در اختیار فرد شیاد قرار می گیرد.

در نظر داشته باشید اگر با چنین شیادانی وارد مکالمه شوید، به نحوی شما را راضی می کنند. به عنوان نمونه، شیادی که به اکانت تست مجله پارسی گو در بازی زولا مراجعه کرده است، پیشنهاد می دهد که با تلفن ثابت و موبایل تماس می گیرد تا شماره هایش ثبت بشود و قابل پیگیری باشد. یا حتی پیشنهاد می دهد که اکانت خودش را به شما خواهد داد. یا پیشنهاد می دهد یک اکانت دیگر که لول بالای ۲۰ دارد بدهید تا او را آزمایش کنید. همه این ها ترفندهایی برای راضی کردن شماست. چرا؟ به علت اینکه پس از سرقت اکانت، پیگیری و پس گرفتن اکانت غیر ممکن است. چون اولا طبق قوانین بازی، مقصر چنین اتفاقاتی مالک اکانت است و بنابراین بازی هیچگونه حمایتی از شما نمی کند، و دوم اینکه به لحاظ قانونی، پیگیری چنین مواردی تقریبا غیر ممکن است و روالی به شدت فرسایشی و طولانی (زمانبر) دارد. بنابراین سارق اکانت اطمینان دارد پس از جلب اعتماد شما و گرفتن اکانت، شما به هیچ وجه نمی توانید کاری انجام دهید و پس از مدتی به طور کلی نا امید می شوید.

حتما بخوانید

چیت رایگان بازی زولا + عکس

تصاویری که مشاهده می کنید، پیغام های شیادی است که به اکانت تست مجله پارسی گو در بازی زولا پیشنهاد ۴۰۰ هزار طلای رایگان داده است:

طلای رایگان 400 هزار طلای رایگان بازی زولا هک بازی زولا دزدی اکانت بازی زولا

طلای رایگان ۴۰۰ هزار طلای رایگان بازی زولا هک بازی زولا دزدی اکانت بازی زولا

سلام خوبی ۴۰۰ هزار تا طلا می خوای ؟؟؟

گرفتن یوزر نیم و پسورد اکانت بازی زولا به بهانه دادن طلای رایگان

گرفتن یوزر نیم و پسورد اکانت بازی زولا به بهانه دادن طلای رایگان

ببین باید یوزر نیم پسورد بدی من توی نرم افزار بزنم اگرم این اکانتو نمیدی یه اکانت دیگه ای که داری بده برای اون زدم خواستی برای اینم میزنم می خوای؟

سرقت اکانت بازی زولا شیادی و دزدی در بازی زولا با ترفند طلای رایگان

سرقت اکانت بازی زولا شیادی و دزدی در بازی زولا با ترفند طلای رایگان

خیالت راحت عزیز من دزد نیستم.

مراقب شیادان و سارقان در بازی زولا باشید و اطلاعات اکانت خود را تحت هیچ شرایطی به هیچکس (حتی دوستان خود) ندهید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “سرقت اکانت زولا با ترفند طلای رایگان بازی زولا + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *