چرا در بازی Overkill's The Walking Dead نمی توانم از نردبان بالا بروم؟

مشکل بالا رفتن از نردبان در بازی Overkill’s The Walking Dead

یکی از مشکلاتی که در بازی Overkill’s The Walking Dead برای بازیکنان به وجود می آید مشکل بالا رفتن شخصیت بازی از نردبان است.

حل مشکل بالا رفتن از نردبان در بازی Overkill's The Walking Dead

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از مشکلاتی که در بازی Overkill’s The Walking Dead برای بازیکنان به وجود می آید مشکل بالا رفتن شخصیت بازی از نردبان است. در این مطلب راه حل این مشکل بیان شده است:

چرا در بازی Overkill’s The Walking Dead نمی توانم از نردبان بالا بروم؟

مشکل بالا رفتن از نردبان در بازی Overkill’s The Walking Dead تنها برای کسانی اتفاق می افتد که از چیت، کد تقلب و… استفاده می کنند. این مشکل اگر بازی در حالت عادی انجام شود رخ نمی دهد. اما راه حل چیست و چرا این مشکل پیش می آید؟

وقتی شما در بازی از چیت یا کد تقلب نامیرایی (inf.health) استفاده می کنید، اگر در مراحل بازی با خطر مرگ مواجه نشوید مشکل بالا رفتن از نردبان در بازی را نخواهید داشت. به عبارت دیگر وقتی زامبی ها به شما حمله می کنند و شما را به زمین می زنند شما دیگر از نظر بازی مرده محسوب می شوید!! دلیل اینکه نمی توانید از نردبان بالا بروید همین است! چون شما دیگر مرده اید! و مرده هم توانایی بالا رفتن از نردبان را ندارد!

بنابراین راه حل این مشکل این است که هنگامی که از چیت، کد تقلب و… استفاده می کنید، توسط زامبی ها به زمین نیافتید. کنار کپسول های گاز یا نارنجک در حال انفجار قرار نگیرد و کلا نمیرید! به همین راحتی…

گفتنی است OVERKILL’s The Walking Dead یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، تیراندازی و به صورت دید اول شخص است که توسط شرکت OVERKILL – a Starbreeze Studio توسعه یافته و به وسیله Starbreeze Publishing AB در نوامبر ۲۰۱۸ برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. داستان بازی و اتفاقات آن برگرفته شده از سریال محبوب و دوست داشتنی The Walking Dead می باشد.

منبع: پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *