مرحله capitol hill در بازی Overkill's The Walking Dead چطور فعال می شود؟

مرحله capitol hill در بازی Overkill’s The Walking Dead

بازی Overkill’s The Walking Dead یکی از بازیهای ترسناک و زامبی محور است و در این مطلب باز کردن مرحله capitol hill آموزش داده شده است.

آموزش باز کردن منطقه capitol hill در بازی Overkill's The Walking Dead

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی Overkill’s The Walking Dead یکی از بازیهای ترسناک و زامبی محور است که طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب باز کردن مرحله capitol hill آموزش داده شده است.

مرحله capitol hill چگونه فعال می شود؟

هنگامی که در بازی Hurst کشته می شود، مرحله جدید باز نمی شود و مرحله capitol hill خاکستری و غیر فعال است. اما چگونه باید این مرحله را فعال نمود؟

غیر فعال بودن مرحله capitol hill

غیر فعال بودن مرحله capitol hill

این مراحل در فصل دوم بازی (نصب آپدیت جدید) باز می شود و برای باز کردن مرحله capitol hill باید با تمامی شخصیت های بازی به انجام مراحل باز شده بپردازید و مهارت آنها را ارتقا بدهید. همچنین باید کمپ و تخصص افراد تیم را هم ارتقا بدهید. از آنجا که این بازی باید به صورت گروهی و آنلاین بازی شود، در حالت عادی احتمالا پس از انجام مرحله lincoln memorial این اتفاق رخ می دهد یا به تلاش کمی نیاز دارد. اما با توجه به اینکه اکثر کاربران داخل کشور به صورت فردی و آفلاین به انجام این بازی می پردازند باید با روشی که گفته شد مراحل انتهایی بازی را فعال نمود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *