بررسی مشکلات بازی زولا برای پلیرها: از جابجایی سرورها تا لگ و چیت!

سرورهای بازی زولا هک شده بود؟

مدتی قبل بازی زولا به علت مشکلی که بخش اعظم پلیرها برای ورود به بازی داشتند، مجبور شد سورهایش را تغییر دهد. اما آیا سرورهای بازی زولا هک شده بود؟

زولا هک شد

مجله اینترنتی پارسی گو: مدتی قبل بازی زولا به علت مشکلی که بخش اعظم پلیرها برای ورود به بازی داشتند، مجبور شد سورهایش را تغییر دهد. اما آیا سرورهای بازی زولا هک شده بود؟ اگرچه خود بازی زولا چنین چیزی را عنوان نکرد و در اطلاع رسانی هایی که برای پلیرها انجام می داد، هیچ اشاره ای به علت جابجایی در سرورها نکرده بود، اما بعضی از پلیرها در بازی و شبکه های اجتماعی به این نکته اشاره داشتند.

مشکل بازی زولا حل شد جابجایی سرورها

مشکل بازی زولا حل شد جابجایی سرورها

روابط عمومی بازی بعد از مشکلی که پلیرها برای ورود به بازی پیدا کرده بودند، از طریق تلگرام از بازیکنان تقاضا می کند کسانی که مشکل دارند، سرویس اینترنت و شهر محل سکونت خود را به بازی ارسال کنند تا پیگیری ها برای حل مشکل آغاز شود. اما ظاهرا مشکل گسترده تر از این حرف ها بوده است:

فراخوان زولا برای رفع اشکالات بازی

فراخوان زولا برای رفع اشکالات بازی

در بخش نظرات اینستاگرام بازی زولا هم بعضی از پلیرها مطالبی می نوشتند که نشان می داد سرورهای بازی زولا هک شده است. از جمله کاربری به اسم milyoner00 می نویسد: «اینجانب به نوبه خودم از هکر عزیزی که به زولا اتک زده تشکر میکنم ان شالله پاینده باشه واقعا هم دمش گرم تا این دله دزدا با این افرهای مسخرشون و این سبک برنامه نویسی مسخره که اصلا مشخص نیست گان مکس باشه خوبه یا بدون لول اصلا از رو چه قانونی شکست میخوره یا موفق میشه از رو چه قانونی شعله اتش باید پهلوانانه باشه و کلی مسخره بازی های دیگه که تو انتقادات میبینن و به … هم نیست! اقا واقعا دمت گرم نزار اب خوش از گلوشون پایین بره دهنشونو سرویس کن با قدرت ادامه بده ما پلیرا زولا پشتتیم!»

در هرصورت مشکل با پیگیری های تیم فنی زولا حل شده است. اگرچه هنوز مشکلاتی چون لگ، چیت و… در بازی وجود دارد که مطمئنا با تلاش تیم پشتیبانی بازی به زودی این موارد نیز برطرف خواهد شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

4 دیدگاه در “سرورهای بازی زولا هک شده بود؟

  1. فرهاد

    من خودم به شخصه به زولا حدود یه ماه پیش تیکت زدم گفتم ادرس اون کانالی که داره مپ های شمارو ادیت میکنه و میفروشه دارم اگه نمیتونین جلوشو بگیرین لااقل سیاست داشته باشین برین مپاشو بخرین قیمتی هم برای شما واقعا نداره/بعد از توی همون نقطه ضعف خودتون رو پیدا کنید/مدرک هم دارم ک خیلی الکی گفتن باشه/همین مپ شهر قدیمی یا چنتا مپ دیگه حدود دو ماهه ادیت شده و من بهشون خبر دادم اما واقعا انگار نه انگار /واقعا بی فکر و بی مسعولیتن /من ک حقیقتا دیگه پاک کردم /موفق باشید یاعلی

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. همانطور که می فرمایید، هنوز تا جا افتادن بازی و برقرار شدن دو سویه ارتباط بین تیم فنی و پشتیبانی بازی با پلیرها راه بسیار است… به هر حال ممنون از شما. موفق باشید

  2. محمد

    مشکل بالا تر از ادیت کردن مپ شهر قدیمی هست
    من خودم این ادیت رو دیدم
    هدف اول درهای چوبی شهر قدیمی بود تا نامرئی بشه که شد
    پشت در میشینن و میبینی سر یک اسلحه از چوب زده بیرون
    ولی ظاهرا تو زمین های دیگه هم چوب ها رو نامرئی کرده
    همین اتاقک های زمین دریاچه
    به دیوار چوبی که براشون نامرئی هست می چسبند و از پشتش شلیک میکنن
    جالب اینجاست که تیر هم از دیوار رد میشه
    که نباید بشه
    حتی از ۳۰ متر لایه دیوار توی یویوان هم به در چوبی بیس گروه گلودی تیر میندازن و رد میشه
    میبینی تیر از غیب بیرون اومد، تو ثانیه های اول بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *