آموزش ارتقاء اسلحه در بازی زولا و راه کاهش شکست در ارتقاء اسلحه در بازی زولا!

آموزش ارتقاء اسلحه در بازی زولا + تصاویر

ارتقاء اسلحه در بازی زولا کاملا بر اساس شانس انجام می شود و ممکن است ارتقاء یک اسلحه با شانس بالا شکست بخورد و ارتقاء اسلحه با شانس کم با موفقیت انجام شود.

مجله اینترنتی پارسی گو: یکی از ویژگی های جذاب بازی زولا، قابلیت ارتقاء دادن اسلحه است. در واقع ارتقاء اسلحه در بازی زولا، قدرت اسلحه را از جهات گوناگون افزایش می دهد. در ابتدای فعالیت بازی زولا، ارتقاء اسلحه تا سطح ۵ ممکن بود و پس از به روز رسانی های مختلف، هم اکنون کاربران می توانند اسلحه های خود را در بازی زولا تا سطح ۶ ارتقاء دهند.

در این مقاله حالت های مختلف ارتقاء اسلحه در بازی زولا بیان شده و پیشنهاداتی برای کاهش احتمال شکست ارتقاء اسلحه ذکر می شود:

قدم اول برای ارتقاء اسلحه در بازی زولا: جمع آوری منابع

اولین قدم برای ارتقاء اسلحه در بازی زولا، جمع آوری منابع است. به طور کلی منابع در بازی به دو صورت قابل دریافت است:

  1. بعد از هر بازی مقدار کمی منابع در اختیار کاربر قرار گرفته و ذخیره می گردد.
  2. در قسمت فروشگاه بازی، بسته های مختلف منابع برای خریداری وجود دارد که بعضی از آنها با پول بازی و بعضی دیگر با پول واقعی قابل خرید است.

برای ارتقاء هر اسلحه، مقدار مشخصی از منابع در نظر گرفته شده است.

هر کاربر در صفحه اصلی بازی می تواند مطابق تصویر زیر از تعداد منابع خود مطلع شود:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا مقدار منابع موجود آهن کروم تیتانیوم و کوبالت

قدم دوم برای ارتقاء اسلحه در بازی زولا: ورود به بخش ارتقاء

بعد از جمع آوری منابع به بخش ارتقاء وارد شوید. برای ورود به بخش ارتقاء، در منوی اصلی بازی به روی بخش ارتقاء در بالای صفحه مطابق تصویر زیر کلیک نمایید:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا ورود به بخش ارتقاء

قدم سوم برای ارتقاء اسلحه در بازی زولا: انجام عملیات ارتقاء

سومین و آخرین قدم برای ارتقاء اسلحه در بازی زولا، انجام عملیات ارتقاء است. در حقیقت این بخش مهمترین بخش ارتقاء اسلحه محسوب می شود. به طور کلی دو حالت ممکن است برای ارتقاء اسلحه پیش بیاید:

  1. ارتقاء با موفقیت انجام شود.
  2. ارتقاء شکست بخورد.

اگر ارتقاء اسلحه با موفقیت انجام شود، کاربر می تواند برای ارتقاء اسلحه در سطوح بعدی به جمع آوری منابع بپردازد. اما اگر ارتقاء با شکست مواجه شود، باید عملیات ارتقاء را تکرار کرد.

اگر ارتقاء اسلحه با موفقیت انجام شود با تصویر زیر مواجه می شوید:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا ارتقاء اسلحه با موفقیت انجام شد

اگر ارتقاء اسلحه با شکست روبرو شود با تصویر زیر مواجه می شوید:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا ارتقاء با شکست مواجه شد

راز و رمزهای ارتقاء اسلحه در بازی زولا

بعضی از افراد شیاد در بازی زولا، اقدام به اخاذی از دیگر بازیکنان با عناوینی چون «شگرد ارتقاء بدون شکست»، «راز ارتقاء اسلحه زولا»، «باگ ارتقاء اسلحه در بازی زولا» و… می نمایند. ما قبلا در پارسی گو در رابطه با هک شدن اکانت مقاله ای منتشر کردیم. (اینجا را بخوانید) در رابطه با راز و رمزهای ارتقاء اسلحه در بازی زولا نیز باید هشدار داد که هیچ راه دیگری جز انجام قانونی ارتقاء وجود ندارد و هر فرایندی که تحت عناوین راز، باگ، رمز و… ارائه می شود، کلاهبرداری است. بنابراین بهترین راه جمع آوری منابع و ارتقاء اسلحه به شکلی است که همه بازیکنان به استثنای تعدادی معدود انجام می دهند.

اما اکثر بازیکنان زولا، از شکست های پی در پی در ارتقاء اسلحه خود شکایت دارند. آیا هیچ راهی برای کاهش شکست ها در ارتقاء اسلحه وجود ندارد؟ جواب مثبت است. در حقیقت کاربر بازی زولا، می تواند با بعضی از راهکارها احتمال شکست ارتقاء اسلحه خود را کاهش دهد.

در این بخش به بررسی بعضی از راهکارهای ارتقاء اسلحه در بازی زولا با کاهش احتمال شکست می پردازیم:

راهکار اول: استفاده از آیتم های افزایش شانس ارتقاء یا کاهش احتمال شکست

یکی از راهکارهای کاهش احتمال شکست در ارتقاء اسلحه در بازی زولا، استفاده از آیتم احتمال باخت کمتر است. این آیتم را می توان از قسمت فروشگاه در بازی یا در بخش ارتقاء تهیه کرد. آیتم احتمال باخت کمتر با شانس ۵۰ درصد، ۳۰ درصد و ۱۵ درصد وجود دارد. آیتم های ۵۰ و ۳۰ با پول واقعی و آیتم ۱۵ درصد با پول بازی قابل خریداری است.

نکته مهم: باید توجه داشت که آیتم احتمال باخت کمتر، احتمال «شکست» اسلحه را کم نمی کند. بلکه باعث می شود اگر ارتقاء با شکست مواجه شد منابع کمتری از دست بدهید. به عبارت دیگر، ارتقاء یک اسلحه اگر در حالت معمولی با شکست مواجه شود، ۵۰ درصد منابع از دست می رود، اما اگر تمامی آیتم های احتمال باخت کمتر را فعال کنید، با هر بار شکست فقط ۲/۵ درصد از منابعتان را از دست خواهید داد.

در تصویر زیر آیتم های احتمال باخت کمتر را مشاهده می فرمایید:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا آیتم احتمال باخت کمتر

راهکار دیگری که برای کاهش احتمال شکست ارتقاء اسلحه در بازی زولا وجود دارد، استفاده از آیتم های افزایش شانس ارتقاء است. این آیتم هم از فروشگاه بازی یا بخش ارتقاء قابل خریداری است. آیتم شانس بیشتر نیز در دو حالت ۳۰ درصد شانس بیشتر و ۱۵ درصد شانس بیشتر وجود دارد که آیتم ۳۰ درصد با پول واقعی و آیتم ۱۵ درصد با پول بازی قابل خریداری است.

در تصویر زیر آیتم های شانس بیشتر را مشاهده می فرمایید:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا آیتم شانس بیشتر

راهکار دوم: ارتقاء در سرورهای خلوت بازی

یکی دیگر از راهکارهای کاهش احتمال شکست در ارتقاء اسلحه، انجام دادن ارتقاء در سرورهای خلوت بازی است. البته با توجه به اینکه معمولا در اکثر ساعت های شبانه روز، سروهای بازی شلوغ است، پیشنهاد می شود برای اینکار در ساعات اولیه صبح به بازی وارد شوید:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا سرورهای بازی

راهکار سوم: باز کردن کارتهای اسلحه هنگام ارتقاء

سومین راهکاری که در این مطلب بررسی می شود، باز کردن کارتهای اسلحه هنگام ارتقاء است. برای اینکار، قبل از ارتقاء، تمامی کارت های اسلحه را از بازی جدا کرده و به اصطلاح، اسلحه را لخت کنید:

ارتقاء اسلحه در بازی زولا لخت کردن سلاح هنگام ارتقاء

جمع بندی در مورد ارتقاء اسلحه های بازی زولا

در این مطلب ارتقاء اسلحه در بازی زولا آموزش داده شد و راهکارهایی برای کاهش احتمال شکست در ارتقاء اسلحه ارائه گردید. اما در نظر داشته باشید ارتقاء اسلحه در بازی زولا کاملا بر اساس چاشنی «شانس» انجام می شود. بنابراین ممکن است ارتقاء یک اسلحه با شانس بالا شکست بخورد اما در عین حال ارتقاء اسلحه با شانس کم با موفقیت انجام شود. کاربران زیادی از شکست های پی در پی ارتقاء اسلحه خود در بازی گلایه می کنند، اما باید در نظر داشت تفاوت قابلیت های اسلحه های ارتقاء یافته، چیزی است که به سادگی به دست نمی آید و به هر حال باید با جمع آوری منابع و انجام چندین باره عملیات ارتقاء به موفقیت دست یافت.

در پایان از شما خواننده گرامی تقاضا داریم اگر راه دیگری را می شناسید در بخش نظرات این مطلب بیان کنید تا دیگر دوستانتان در بازی از تجربیات شما استفاده کنند. همچنین اگر تجربه جالبی از ارتقاء اسلحه در بازی زولا دارید در بخش نظرات مطرح نمایید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو (درج مطلب با ذکر منبع بلامانع است)

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

5 دیدگاه در “آموزش ارتقاء اسلحه در بازی زولا + تصاویر

  1. BIT|GAMERZuLA

    سلام…مطلب اول نوشتید ارتقا لول گان بستگی ب شانس داره…ولی بازی یا روزانه یا اینکه شما خودتون بخرید هم ب اون بستگی داره…اگر ۷ تا افزایش شانس بخریم با ۲ یا ۷ تا کاهش دهنده شکست بخریم میتونیم ب راحتی و ۱۰۰ درصد گان رو ارتقا لول بدیم….درضمن اینم بگم ک بعضی موقع ها ک بازی اپدیت میده بعضی سرور ها ک خلوته یا صبح یا شب و یا نصف شب میتونید ۴ بار خیر و ۱ بار بله بزنید اینطوری ۱۰۰ درصد میره…اینم بگم ک این راه همیشه جواب نمیده…

    1. BIT|GAMERZuLA

      سلام…بعضی موقع تیم پشتیبانی زولا اپدیت هایی انجام میده بعضی موقع باعث خرابی یا بوجود امدن مشکلاتی میشه…مثلا یک روز بازی اپدیت داد و من رفتم کلت گلاک ۱۸ و ام ۹۳ رو تا لول ۶ بدون کاهش دهنده و بدون افزایش دهنده ۱۰۰ درصد موفقیت زدم…بعد رفتم توی پیج اینستا زدم ک اینا ۱۰۰ درصد میره لگ شده…بعد فرداش اپدیت ۱۹۹ مگ دادن ک مثلا درست کنن بد تر گند زدن…

      1. Sohrab

        سلام من یک روش بهتر دارم وهمیشه جواب میده اونم اینه که شما ۶ الی ۷ صبح وارد بازی میشید ودر سرور ۱ منابع ۱۰۰موادبا ۱۰ کروم را خریداری میکنید همین کار را تا سرور ۱۰ تکرار میکنید ولی باید بدونین کدام سرور تیتانیوم بیشتر میده بعد کل دسته کارت هارا برداشته ودرسرور مورد نظر ارتقا بدید ۱۰۰ درصد میره بالا برای ۵ به ۶ هم همین کار را انجام بدید ولی این بار باید ببینید که کدام سرور کبالت بیشتر میده امید وارم از آموزش خوشتون آمده باشه یه نکته مهم روزی فقط یه وان بدید بالا بزارین نفهمن این باگ لازه همه است ممنون میشه

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. باید همان اسلحه را در بخش مربوطه انتخاب نمایید. ابتدا آنرا از سبد خرید در یکی از باکس های ۱ تا ۴ یا ۱ تا ۶ قرار دهید. سپس داخل بازی با فشردن کلید B همان باکس را انتخاب نمایید… موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *