دزدی اکانت بازی زولا و راه پس گرفتن آن!

سرقت اکانت بازی زولا! + هشدارها و راهکار قانونی

برای سرقت اکانت بازی زولا راه های مختلفی وجود دارد. طبیعتا دوستانی که در بازی شرکت دارند، اگر نسبت به مسائل امنیتی بی توجهی نشان دهند، در معرض سرقت خواهند بود.

مجله اینترنتی پارسی گو: حتما در بازی و یا جمع دوستان خود شنیده اید که اکانت بعضی از کاربران بازی به سرقت رفته است. در این مقاله یک راه سرقت اکانت بازی زولا را به صورت تصویری به شما ارائه می دهیم. همچنین هشدارها و راهکارهای قانونی پیگیری سرقت اکانت را نیز مطرح خواهیم کرد.

سرقت اکانت بازی زولا

برای سرقت اکانت بازی زولا راه های مختلفی وجود دارد. طبیعتا دوستانی که در بازی شرکت دارند، اگر نسبت به مسائل امنیتی بی توجهی نشان دهند، در معرض سرقت خواهند بود.

بعضی از راهکارهایی که شیادان برای سرقت اکانت بازی زولا به کار می گیرند بدین شرح است:

  1. پیشنهاد معاوضه اکانت
  2. پیشنهاد ساخت اکانت مشترک
  3. پیشنهاد استفاده چرخشی از اکانت
  4. هک اکانت از طریق لینک های تقلبی
  5. و…

هک اکانت بازی زولا با استفاده از لینک تقلبی

سرقت اکانت بازی زولا 01

یکی از روش های هک اکانت بازی زولا، استفاده از ترفندهایی تحت عنوان اسلحه رایگان، جایزه بازی زولا، ارتقای رتبه، ارتقای اسلحه، گرفتن سهم اکانت و… است. بدین شرح که شیادان با استفاده از چنین عناوینی، کاربر بازی را به صفحات تقلبی ایجاد شده می کشانند و کاربر نیز بی اطلاع از همه جا، اطلاعات اکانت خود را وارد کرده و به همین راحتی نام کاربری و کلمه عبور خود را در اختیاران این شیادان قرار می دهد.

یکی از نمونه هایی که برای هک بازی زولا استفاده شده است، آدرس ذیل است:

سرقت اکانت بازی زولا 02

همانگونه که مشاهده می کنید، این آدرس، با طراحی خاصی که دقیقا مشابه طراحی صفحه اصلی بازی زولاست، اقدام به سرقت اطلاعات اکانت کاربران بازی می کند. تنها تفاوت لینک فوق، بخش انتهایی آن است که اگر جستجو کنیم، به سایت vba.ir می رسیم که سایتی برای ثبت دامنه رایگان است:

سرقت اکانت بازی زولا 03

به این ترتیب، بازیکن که با جملات «دریافت جایزه»، «لینک جایزه»، «لینک اسلحه دائمی» و… به این دامنه کشیده می شود، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و به همین سادگی اطلاعات اکانت خود را در اختیار این شیادان قرار می دهد.

پیگیری حقوقی سرقت اکانت بازی زولا

سرقت اکانت بازی زولا را مثل هر جرم دیگری می توان از طریق قانونی پیگیری کرد. سایت گرداب خصوص جرایم هک و ربودن اطلاعات افراد در فضای مجازی می نویسد: «بهتر است بدانیم هک و نفوذ بر اساس ماده ۲۵ قانون جرائم رایانه‌ای، جرم بوده و بر اساس قانون با افراد خاطی برخورد می‌شود. بر اساس ماده ۲۵ قانون جرائم رایانه‌ای، فروش یا انتشار یا در دسترس قراردادن گذرواژه یا هر داده‌ای که امکان دسترسی غیرمجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی متعلق به دیگری را بدون رضایت او فراهم می‌کند، مرتکب جرم شده و به حبس از ۹۱ روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهدشد»

ماده (۲۵) جرایم رایانه ای بیان می دارد: هرکس مرتکب اعمال زیر شود، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد:

الف) تولید یا انتشار یا توزیع یا معامله داده ها یا نرم افزارها یا هر نوع ابزار الکترونیکی که صرفاً به منظور ارتکاب جرائم رایانه ای به کار می روند.

ب) فروش یا انتشار یا در دسترس قرار دادن گذرواژه یا هر داده ای که امکان دسترسی غیرمجاز به داده ها یا سیستم های رایانه ای یا مخابراتی متعلق به دیگری را فراهم می کند.

ج) آموزش نحوه ارتکاب جرایم دسترسی غیرمجاز، شنود غیرمجاز، جاسوسی رایانه‌ ای و تخریب و اخلال در داده‌ ها یا سیستم‌ های رایانه‌ ای و مخابراتی.

تبصره ـ چنانچه مرتکب اعمال یاد شده را حرفه خود قرار داده باشد، به حداکثر هر دو مجازات مقرر در این ماده محکوم خواهد شد.

از سوی دیگر، تیم سورنا و بازی زولا نیز در قوانین خود به این موضوع اشاره کرده اند. در بخش قوانین بازی زولا آمده است: «بخش ۶.۳ اکانتهایی که نسبت به فروش ابزارهای هک، فروش طلا و یا تبلیغ ابزارهای غیر مجاز اقدام می کنند، ممکن است بدون هشدار قبلی حذف شوند. شرکت سورنا نیز حق خود برای شکایت رسمی از این افراد در مراجع قضایی محفوظ می دارد.»

بنابراین با تکیه بر این دو محور اصلی در قوانین کشور و قانون بازی زولا، می توان در صورت پیگیری، این شیادان را در محاکم قضایی محکوم کرد.

چطور از سارقان اکانت بازی زولا شکایت کنیم؟

برای شکایت و اقدام علیه شیادانی که به سرقت اکانت و اطلاعات کاربران بازی زولا سدت می زنند، راهکار قانونی وجود دارد. به این شرح که می توان با ارائه مدارک و مستندات مربوط، به پلیس فتا شکایت کرد و پس از طی مراحل قانونی از طریق دادگاه و محاکم قضایی به رسیدگی شکایت پرداخت.

توجه داشته باشید که برای شکایت از شیادان، باید همه مدارک و مستندات خود را به شکل دقیق ارائه دهید. این مستندات می تواند شامل تلفن همراه، آی دی اکانت، آدرس سایت یا وبلاگ، و… باشد. همچنین مکالمات و چت هایی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی صورت گرفته نیز می تواند به عنوان سند و مدرک به کار بیاید.

بهترین و آسانترین راه نیز برقراری تماس تلفنی با پلیس فتا و استفاده از لینک زیر است:

https://www.cyberpolice.ir

(سایت پلیس فتا)

اگر به هر دلیلی قصد ندارید از طریق محاکم قضایی و پلیس پیگیر سرقت اکانت خود باشید، می توانید تیم پشتیبانی بازی را در جریان قرار دهید تا آنها از نظر حقوقی مسئله را پیگیری کنند. به عنوان نمونه، سایت فوق که اقدام به سرقت اطلاعات اکانت کاربران می کند، از طریق ارسال تیکت به تیم پشتیبانی بازی گزارش شده است. پاسخ تیم پشتیبانی بازی نیز حکایت از پیگیری این مسئله به صورت جدی و قانونی دارد. با توجه به اینکه سرقت اکانت بازی علاوه بر کابر به خود بازی و امنیت آن نیز آسیب وارد می کند، و از سوی دیگر با نام بازی شیادی و کلاهبرداری صورت می گیرد، مسئولان بازی نیز با جدیت پیگیر حل چنین مشکلاتی خواهند بود.

چرا باید از سارقان اکانت زولا شکایت کنیم؟

گزارشات خود را برای ما بفرستید!

منبع: مجله خبری پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

75 دیدگاه در “سرقت اکانت بازی زولا! + هشدارها و راهکار قانونی

  1. ناشناس

    روش های کثیف دیگه ای هست که حاصل تلاش یک نفر رو یک شبه نابود میشه. مثلا حملات بروت فورس به اکانت زولا که خیلی راحت امکان پذیره.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. اگر شماره تلفن همراه خود یا ایمیلتان را وارد کرده باشید، و شانس بیاورید، می توانید از قسمت بازیابی رمز عبور رمز اکانت را تغییر دهید. اگر طرف مقابلتان را دیده اید و با طرفند اکانت را از شما گرفته اند، شانس بازپسگیری آن کم است. اما اگر به هر دلیلی هک شده باشید (که احتمالش کم است) یا به روش های دیگر اکانت را از دست داده باشید، باید امیدوار باشید شماره همراه و ایمیلتان را هنوز تغییر نداده باشند. در صورتیکه رمز عبور را تغییر داده باشند و هیچ راه دیگری برای به دست آوردن اکانت نباشد، پیشنهاد ما پیگیری از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی زولا و اقدامات قانونی است. البته این روش برای اکانت های معمولی اصلا به صرفه نیست. تنها در صورتیکه اکانت با لول بالا و ارزشمند دارید می توانید از طریق قانونی اقدام کنید. چراکه شانس این روش هم متاسفانه کم است. موفق باشید

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. دو راه وجود دارد: ۱. پیگیری از طریق سایت زولا و تغییر رمز عبور با استفاده از ایمیل و شماره تلفن همراه ۲. شناسایی کسی که وارد اکانت شده و مشخصات آنرا تغییر داده است. اگر ایمیل و تلفن همراه خود را در سایت بازی ثبت و تأیید کرده اید به راحتی می توانید اکانت را بازیابی کنید. وارد سایت شوید. بخش فراموشی رمز عبور. درخواست ارسال رمز عبور را بدهید. رمز به ایمیل تا تلفن همراه ارسال می شود. با استفاده از آن وارد شوید. رمز اکانت را به رمز معتبر و امن تغییر دهید. دیگر به دوستان خود اعتماد نکنید. اکانت هایی که به صورت مشترک استفاده می شوند، عاقبت به چنین مشکلی دچار می شوند. موفق باشید

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. منظور از شماره روی اکانت چیست؟ اگر یوزر و پسورد در اختیار شخص دیگری قرار بگیرد، برای تغییر ایمیل، تلفن همراه و اطلاعات ثبت شده در اکانت باید اقدام کند. به عنوان نمونه برای تغییر شماره موبایل باید کدی که به شماره ثبت شده در سایت پیامک می شود را وارد کند که عملا چون خط متعلق به شماست مقدور نیست. مگر اینکه اکانت کامل ثبت نشده باشد. لطفا بنویسید همه بخش های اکانت را در سایت زولا ثبت کرده اید یا خیر و منظور از شماره اکانت چیست؟ روشن است که اگر منظور از یوزر اکانت باشد، عملا نمی توانید کاری انجام دهید. برای بازیابی رمز عبور اقدام کنید و به پشتیبانی بازی تیکت بزنید. برای اینکار یک اکانت جدید بسازید. دقت کنید: اگر همه اطلاعات لازمه در سایت را ثبت نکرده باشید امکان باز پس گیری اکانت کم می شود… موفق باشید

  2. رسول

    من نام اکانت و رمز انرا در اختیار مشتری قرار دادم که بعد از بررسی اگر بسندید انرا بخرد اما خبری نشد.بعد خواستم وارد بازی شوم ام ایمیل نام کاربری و کلمه عبور هر سه را عوض کرده بود.به بشتیبانی رفتم و نامه ای نوشتم با توضیخات کامل اما چواب دادند ما هیچ مسعولیتی نسبت به ان نداریم. اخه این چه چوریه که خود شرکت نمی دونه نام کاربری و ایمیل اکانت من چیه؟درخواست کردم نام کاربری چدید و ایمیل چدید اکانت را به من بدهد اما همانطور که گفتم چواب نه شنیدم.من چیکار کنم اکانتم میخواهم اصلا هم نمی خواهم به دادگاه کشیده شود و نمی هواهم اطرافیان از ما چرا خبر دار شوند.اکانت بی ارزشی هم نبود و خسابی اسلخه و کارت داشتم.

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. با عرض معذرت شما سادگی کرده اید. گرفتن نام کاربری و رمز عبور ابتدایی ترین راه سرقت اکانت است و روش های پیچیده تری هم وجود دارد که در پارسی گو نسبت به آن بارها هشدار داده ایم. شما هیچ راهی برای پس گرفتن اکانت سرقت شده ندارید، مگر اینکه از طریق تماس با سارق به نحوی آنرا پس بگیرید. اما اگر اکانت ارزشمند بوده و مثلا مبلغ قابل توجهی برای آن خرج کرده بودید، می توانید از طریق قانونی اقدام کنید. اگرچه راه پیچیده ای دارد و باید به مراجع قضایی مراجعه شود. در رابطه با بازی نیز باید این نکته را توجه داشته باشید که مراقبت از اطلاعات اکانت به عهده پلیر است و بازی نمی تواند مسئولیتی قبول کند. اگر قوانین بازی را که هنگام ثبت نام و عضویت مطالعه و تیک کرده اید! مجددا نگاه بفرمایید همین نکته را خواهید دید… متاسفانه اکانت هایی که به روش های مختلف به سرقت می رود، در بازار سیاه و با قیمت های ناچیز به فروش می رسد! موفق باشید

  3. اسماعیل

    داش من فقط لینگ VPN میخوام بدی تمام
    این ارور که داخل بازی هر وقت میده چند تا بازی میکنم
    ارور میده من اصلا نمیدنم چیه داش لینگ سایت اول بزار اینجا نمیدونم چه جوری سر گشیدم

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. در گوگل جستجو کنید. وی پی ان رایگان نیست و باید خریداری شود. نرم افزارهای رایگان مشکل شما را حل نمی کنند. پارسی گو در این زمینه مسئولیتی ندارد. در مورد ارور: متن ارور را یادداشت و ارسال نمایید تا بهتر بتوانیم کمکتان کنیم… موفق باشید

      1. مهدی

        سلام من الان یه نفر سعی کرده اکانتمو بدزده ولی نمی تونه اکانتمم تیک آبی داره یعنی تایید شده هر چی میخوای بدزده پیام تغییر ایمیل میاد به ایمیل ولی خودم می خوام تغییر کلمه عبور بده نمی شه نمی دونم چرا

  4. اسماعیل

    باشه ارور من خیلی ساده نیست هر روز یک ارور جور میکند من مجبورم ارور ارسال کنم الان برم ببین چه ارور دو ارور با هم میده یک اول یک اخر سایت اولی ارسال میکنم

  5. عرفان

    سلام ببخشید چند وقت پیش یکی اومده بود که لولش ۴۳ بود و اون موقع منم لولم ۳۳ بود و بهم گفت بیا اکانتو عوض کنیم و منم خیلی سادگی کردمو گفتم باشه گفت دیسکورد داری گفتم آره رفتم پیویش و کلی با هم حرف زدیم و قبول کرد که اکانتارو عوض کنیم ولی جیمیل اون اکانتی که میخواست به من بده هنوز به نام خودش بود،چند وقت بعد دیدم که رمز اکانت عوض شده خواستم برم اکانت اصلی خودم دیدم رمز اونم عوض شده و اصن کلا جیمیل امانتمم عوض شده ولی نشانی اون کسی که این کلاهبرداریو کرده تا حدی دارم مثل شماره تماسش و اسم خودش و باباش . متاسفانه چتمونم تو دیسکورد به دلایلی پاک شده اما یه سری مدرک هایی دارم . نمیدونم الان چیکار کنم من واسه اون اکانت خیلی خرج کرده بودم حدود ۲۵۰ هزار تومان خرج کرده بودم و الان خیلی از کارم پشیمونم فقط خواهشا جواب بدین چون من زندگیم اکانتم بود

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. واقعیت را همین ابتدا به عرض شما برسانیم: باید قید اکانت را بزنید و اکانت دیگری بسازید و از این تجربه تان استفاده کرده و به هیچ وجه دیگر اطلاعات اکانت خود را در اختیار کسی قرار ندهید. اما راه حل قانونی هم وجود دارد. می توانید اقدام کنید، اما هم زمانبر است و هم مخارج زیادی دارد. پیشنهاد ما به عنوان آخرین راه حل، تنظیم یک عریضه است. می توانید به یک عریضه نویس مراجعه کنید یا از نرم افزار عریضه نویس کمک بگیرید. یک عریضه کامل با توضیحات لازم و مشخصاتی که از شخص کلاهبردار دارید تنظیم کنید و یک نسخه از آن را برای ایشان ارسال کنید و بگویید در حال پیگیری هستید و پای همه چیزش می ایستید. شاید با ترس مشاهده عریضه اکانت را به شما برگرداند که البته احتمالش کم است. اگر باز اکانت به شما برنگشت، ادامه ندهید. چون فرایند سخت، زمانبر و پیچیده ای دارد و بعید است به نتیجه برسید… موفق باشید

  6. علی

    سلام امروز یک نفر وارد اکانت من شده و تمام اسلحه ها و گلد های منو دزدیده و انتقال داده،حالا من میخوام بدونم چطوری وارد اکانت من شده در صورتی که من به هیچ عنوان اطلاعاتمو در اختیار کسی نذاشتم؟به نظر شما راهی هست که بتونم بفهمم کی بوده؟چون پشتیبانی زولا اصلا پاسخ درستی نمیده

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. اینکه اکانت شما به روش بروت فورس هک شده باشد احتمال کمی دارد. مگر اینکه رمز ساده ای انتخاب کرده باشید. معمولا اتفاق زمانی می افتد که پلیرها اطلاعات اکانت را در اختیار هم گروهی ها و دوستان خود می دهند. متاسفانه راهی برای اینکه متوجه شوید چه کسی این کار را انجام داده وجود ندارد. برای ادامه راه تغییر رمز عبور و اطلاعات اکانت را سریعتر انجام دهید. همینطور ایمیل و تلفن همراه ثبت شده در اکانت سایت زولا را نیز برای اطمینان تغییر دهید… موفق باشید

    2. ایوت

      برا اکانت منم همین اتفاق افتاده ی نفر وارد اکانتم شده و تموم گان هام را برده.پسورد اکانتم بسیار قوی بوده و با کسی ام به اشتراک نگذاشتم

  7. پرهام

    سلام و عرض خسته نباشید بنده اکانتم رو چندین بار دزد زد و بنده به پشتیبانی زولا رفتم مثل همیشه میگفتند نباید رمز و اطلاعات اکانتتون رو به کسی بدید در حالی که من از امنیت اکانتم مطمئنم و به هیچکس نداده بودم نه ویروس داشت سیستمم و نه فیشینگ رفته بودم .مشخص بود که کسی با من خصومت شخصی داشته چون چندین بار اکانتمو هک کرد و اسم اکانتمو عوض کرد به عاقبت چیطر همین.
    حالا دیروز رفتم اکانتم و دیدم که رمزم عوض شده بعد بازیابی رمز فهمیدم ایندفعه بن شدم تا ۵۰ سال.پشتیبانی میگه که از چیط استفاده کرده من هم هر طوری میکنم متقاعد نمیشند من چیط نمیزنم و ازادم نمیکنند . مشخصه که گردنشونم کلفته و از مراجع قضایی به جایی نمیرسم.شما چه راهی رو پیشنهاد میکنید لطفا کمکم کنید
    باتشکر

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. بگذارید برای شما و دیگر دوستان یک نکته را روشن کنیم: با توجه به اینکه تعداد کاربران بازی زیاد است، امکان کنترل تک به تک اکانت کاربران وجود ندارد. جدای از اینکه بعضی از کاربران بیشتر از یک اکانت دارند. بنابراین در بازیهای اینچنینی از سیتم بتلای استفاده می شود. بتلای هم نه شخص است که دچار اشتباه بشود و نه انسان است که خصومت به خرج بدهد. تنها موارد مشکوک را ثبت می کند. پلیرهایی که از چیت استفاده می کنند ابتدا تذکر دریافت می کنند و با توجه به حجم گزارش ها (شکایات دیگر پلیرها) پس از مدتی بن می شوند… اینکه می فرمایید چند بار اکانت بسته شده هم جای سوال دارد. اگر اکانت شما با لول بالا و ارزشمند بوده، مثلا کارتهای کمیاب و زیادی دارد، پیگیری کنید. در غیر اینصورت با توجه به اینکه به علت استفاده از چیت بن شده اید هیچ راه دیگری وجود ندارد! موفق باشید

  8. ایوت

    اکانت منم هک شده و خالیش کردن.به زولا تیکت میزنم جواب میدند ک با ما ربطی نداره.اطلاعات حساب بانکی ک برای اکانت گلد را میخوام جواب میدند ک این اطلاعات را اختیار بازیکنان قرار نمیدیم.از کجا باید پیگیری کنم؟

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. متاسفانه هک اکانت به روش های مختلف صورت می گیرد و پلیرهای زیادی با این مشکل روبرو می شوند. البته باید در نظر داشت که این امر طبیعی است و در بازی زولا هم مثل بازی های دیگری که هک اکانت صورت می گیرد، این اتفاق رخ می دهد. در رابطه با مشکل شما: ۱. اولا ارزش اکانت خودتان را برآورد کنید. (یا ارزش محتویات به سرقت رفته را) اگر مبلغ آن زیر ۲ میلیون تومان است با توجه به روند فرسایشی پیگیری، ماجرا را فراموش کنید. ۲. اگر به نتیجه رسیدید که ارزش پیگیری دارد، با مشاوران حقوقی محل سکونتتان (یا حداقل عریضه نویسان) مشورت کنید. یک متن حقوقی درباره اتفاق افتاده با عدد و ارقام و اسنادی که دارید (مثلا تصاویر مرتبط یا هر چیز دیگر) تنظیم کنید کنید. ۳. متن تنظیم شده را برای تیم پشتیبانی بازی زولا ارسال کنید و همزمان آنرا از نظر قانونی (با مشورت مشاوران حقوقی در شهر محل سکونت خودتان) پیگیری نمایید. دقت داشته باشید: اگر اسناد محکمی از سرقت اکانت خود داشته باشید، مثلا از طریق اکانت شما با یک کارت بانکی (طبق نوشته خودتان) خرید شده باشد، می توانید هم هرآنچه سرقت رفته را به دست آورید (یا معادل آن را وجه نقد دریافت کنید) و هم «هزینه پیگیری های قضایی» را از متهم دریافت کنید. این هزینه شامل همه هزینه هایی است که در مدت پیگیری خرج می شود. حتی هزینه زمان کاری از دست رفته شما، رفت و آمد و… هم محاسبه می شود. اما اگر سند محکمی ندارید، بهتر است ماجرا را فراموش کنید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. هک اکانت بازی زولا به روش های مختلف صورت می گیرد. اگر اکانت شما ارزشمند بوده می توانید پیگیری کنید. البته به نظر می رسد اغلب کاربرانی که اکانت خود را از دست می دهند، به خاطر اعتماد به هم گروهی ها و دوستانشان ضربه می خورند. به این ترتیب که رمز عبور را در اخیتار این افراد قرار می دهند و آنچه نباید رخ می دهد. اما: متاسفانه هک اکانت به روش های مختلف صورت می گیرد و پلیرهای زیادی با این مشکل روبرو می شوند. البته باید در نظر داشت که این امر طبیعی است و در بازی زولا هم مثل بازی های دیگری که هک اکانت صورت می گیرد، این اتفاق رخ می دهد. در رابطه با مشکل شما: ۱. اولا ارزش اکانت خودتان را برآورد کنید. (یا ارزش محتویات به سرقت رفته را) اگر مبلغ آن زیر ۲ میلیون تومان است با توجه به روند فرسایشی پیگیری، ماجرا را فراموش کنید. ۲. اگر به نتیجه رسیدید که ارزش پیگیری دارد، با مشاوران حقوقی محل سکونتتان (یا حداقل عریضه نویسان) مشورت کنید. یک متن حقوقی درباره اتفاق افتاده با عدد و ارقام و اسنادی که دارید (مثلا تصاویر مرتبط یا هر چیز دیگر) تنظیم کنید کنید. ۳. متن تنظیم شده را برای تیم پشتیبانی بازی زولا ارسال کنید و همزمان آنرا از نظر قانونی (با مشورت مشاوران حقوقی در شهر محل سکونت خودتان) پیگیری نمایید. دقت داشته باشید: اگر اسناد محکمی از سرقت اکانت خود داشته باشید، مثلا از طریق اکانت شما با یک کارت بانکی خرید شده باشد، می توانید هم هرآنچه سرقت رفته را به دست آورید (یا معادل آن را وجه نقد دریافت کنید) و هم «هزینه پیگیری های قضایی» را از متهم دریافت کنید. این هزینه شامل همه هزینه هایی است که در مدت پیگیری خرج می شود. حتی هزینه زمان کاری از دست رفته شما، رفت و آمد و… هم محاسبه می شود. اما اگر سند محکمی ندارید، بهتر است ماجرا را فراموش کنید. موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. به چه طریق اکانت شما هک شده است؟ اگر به کسی اعتماد کرده اید و خودتان اطلاعات اکانت را مثلا در بازی به او داده اید، پاسخ منفی است و به احتمال فراوان نمی توانید نتیجه بگیرید. مگر اینکه عکس یا مدرکی داشته باشید و با پشتیبانی بازی مطرح کنید… هرچه سریعتر از طریق ایمیل و تلفن ثبت شده در سایت بازی زولا، ایمیل خود را بازیابی کنید. البته معمولا هکرها و سارقان اکانت بلافاصله این اطلاعات را نیز تغییر می دهند. اما تلاشتان را بکنید. چون ثبت ایمیل و تلفن جدید نیاز به تأیید دارد شاید بتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید. توضیح کامل بدهید تا بهتر بتوانیم کمکتان کنیم. موفق باشید

      1. حمید حمیدی

        سلام خسته نباشید ببخشید من اکانتمو دزدیدن به بهونه ی طلا که برات می‌زنیم بعدش من یوزر نیم پسورد دادم بهش بعد حالا میشه شکایت کنم ا کانتش فیک هست کمکم کنید

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. متاسفانه راهی برای پس گرفتن اکانت وجود ندارد. اگر بالای ۲ میلیون تومان برای اکانت خرج شده است، و نیز مدارک محکمی از ایشان در دست دارید (مثلا شماره تلفن همراه، پیامک و…) می توانید پیگیری کنید. البته شرایط سخت و پیچیده ای دارد… موفق باشید

  9. علی رضا

    سلام من اکانتم هک شده و زمانی میزنم روی بازیابی رمز عبور میگهارسال رمز عبور ادرس ایمیل ثبت شده با شکست مواجه شد باید چیکار کنم لطفا بهم بگید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. ظاهرا ایمیلتان را در بازی تأیید نکرده اید؟ اگر ایمیل تأیید نشده باشد کار خاصی نمی شود کرد. مگر اینکه بتوانید از سارق اکانت را پس بگیرید! که معمولا نشدنی است. اگر تلفن همراه و ایمیل خود را تأیید کرده اید، می توانید اکانت را پس بگیرید. برای اینکار یک اکانت جدید بسازید. از طریق تیکت، مشخصات اکانت دزدیده شده و ایمیل را ارسال کنید. اگر ایمیل واقعا ثبت شده باشد، تیم پشتیبانی بازی یک ایمیل بازسازی رمزعبور برایتان ارسال می کند و مشکل حل می شود. اما اگر به هر دلیلی، ایمیل و تلفن همراه تأیید نشده باشد، هیچ راهی وجود ندارد. معمولا به دوستانی که اکانتشان هک می شود این پیشنهاد را داده ایم: یک اکانت جدید بسازید. دنبال چیت و هک نباشید. فریب طلای رایگان و… را هم نخورید. «سلامت» بازی کنید و از انجام بازی لذت ببرید… موفق باشید

  10. محمدرضا

    سلام داداش خوبی؟من اکانتمو بن کردن الکی و میگن سیستم بازی شما رو چیتر شناسایی کرده در صورتی که هیچ گونه چیتی در بازی نزدمتیکت هم زدم قبول نمیکنن اکانتم که کلی روش زحمت کشیدم الکی بن شدش…راهکاری داری که راهنماییم کنه؟؟

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. سیستم بتلای بازی (ضد چیت) ماشین نیست که اشتباه کند. متاسفانه پلیرهایی که از چیت استفاده می کنند با تصور اینکه اگر لحظه ای بن نشدند پس شناسایی نشده اند به استفاده از چیت ادامه می دهند. باید بدانید سیستم بتلای بازی به روز و ساعت و ثانیه استفاده از هرگونه ابزار تقلب را ثبت می کند. بنابراین جای هیچگونه خطایی باقی نمی ماند. پیشنهاد ما این است که اکانت دیگری بسازید و مثل باقی پلیرها بدون ابزار تقلب به بازی بپردازید. معمولا با گذر زمان اکانت های بن شده آزادسازی می شوند. اما زمانبر است. در عین حال اسم اکانت بازی (فقط اسم) را کامل و دقیق از طریق فرم تماس با ما ارسال کنید… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. با توجه به اینکه هک اکانت بازی زولا به سادگی ممکن نیست باید ببینید رمز و پسورد را در اختیار چه کسانی قرار داده اید. اما برای بازپس گیری اکانت اگر ایمیل یا تلفن همراه خود را در سایت تایید کرده باشید می توانید اکانت را برگردانید. در غیر این صورت راهی وجود ندارد. اگر ایمیل یا تلفن خودتان را در سایت بازی تایید کرده اید فراموشی رمز عبور را بزنید (هنگام ورود به اکانت در سایت بازی! نه خود بازی) پس از تغییر رمز عبور وارد اکانت در سایت شده و نام کاربری و کلمه عبور امنی انتخاب کنید و آنرا در اختیار دیگران قرار ندهید. لطف کنید همه مباحث خود را در قالب یک نظر ارسال کنید… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. «لطفا همه مطالب خود را در قالب یک نظر ارسال کنید.» نظرات پراکنده کمکی به حل مشکل نمی کند. دقت کنید: ۱. وارد سایت بازی زولا بشوید. (زولا دات کام) ۲. در قسمت ورود به سایت فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید. ۳. از طریق ایمیل خود می توانید نام کاربری و رمز عبور را بازیابی کنید. ضمن اینکه ملاک داشتن ایمیل نیست. بلکه باید ایمیل شما در سایت بازی (هنگامی که ثبت نام می کردید) تایید شده باشد. اگر ایمیل شما تأیید شده نیست راهی برای باز پس گیری اکانت وجود ندارد. مگر اینکه طرف را شناسایی کرده و به نحو دیگری توافق کنید… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. امکان جابجایی کارت وجود ندارد. فقط می توان کارتها را به همراه اسلحه منتقل کرد که آنهم هزینه دارد و اسلحه باید حتما به سطح یک ارتقا یافته باشد… موفق باشید

  11. Dan777

    من دیروز شبش یه معامله ترمیناتور گلاک۱۸داشتم قرار بود کسی دیگه بخره ولی واسطه ای (واسطه رو از چت زولایی پیدا کردم) قیمت بالا تری داد منم قبول کردم گفت ۱۰۰هزار تومان گفت من افر(تخفیف گلد ) ۵۰تومان انتقالش بقیه اش میاد به کارتم . زو رو به صورت کد میزنه گفتم من میزنم و رمز اکانتو بده منم اعتماد نکردم گفت من هروز ۴تا معامله میکنم و کنالشم فرستاد (ایدی کانالش zula_clb@) گفتم نترس بابا بعد چنتا از معامله هایسش روفرستاد منم نظر تغییر کرد گفت ۱۰الی ۱۵ دقیقه طول میکشه و منم اعتماد کردم گفت بعد از ۵ دقیقه بعد خواستم برم داخل اکانت ولی گفت رمز غلطه و بهش گفتم رمز رو چرا تغییر دادی گفت چون می خواهم تو بیایی نترس تو بهت میدم پس رو اخرش داد و گفت وارد اکانت زیر شو vaste00(همین چیزا بود) پسورد : vaste870 زدم نرفت گفت اکانت نظارته رفتم ۵دقیه دیگه وقتم رو گرفت بعد رفتم داخل اکانتم گفتم شاید کرش خورم ولی نتوانستم وارد شم التماس کردم کاری با اکانتم نداشته باش اعلان ۲روزه رمز رو ندارم اکانت دیگه هم داشتم ولی نگاه نکردم انلاین شد یا نه.
    پیام ها رو از تلگرام حذف کردم منم بهش گفتم دارم ریکورد میکنم.
    ایدی کانالش : @zula_clb
    لطفا اکانتو رو ازش بگیرید اون اکانت منه اگه مشکل درست شد لینک تغییر رمز رو به امیلم بدید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. متاسفانه شما سادگی کرده اید! تحت هیچ عنوان یوزر و رمز اکانت را نباید در اختیار این شیادان قرار دهید. ساخت صفحه در اینستاگرام و کانال در تلگرام، و نیز نشر چند تصویر جهت جلب اعتماد شما کاری ندارد و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. حالا که به هر دلیلی به این شرایط رسیده اید، متن کامل گزارش اتفاقات را، با دقت بالا، به همراه همه تصاویر در یک فایل ورد از طریق صفحه تماس با ما (لینک) به مجله ارسال کنید. همچنین به آی دی شیاد اطلاع بدهید که شماره تلفن، شماره کارت، و همه اطلاعات ایشان (از قبیل نام و نام خانوادگی) را دارید و قرار است از طریق «حقوقی» پیگیری کنید. همچنین حتما عنوان کنید که گزارش مفصلی تنظیم کرده اید و در مجله «پارسی گو» منتشر خواهید کرد. اگر اکانت را به شما برگرداند که هیچ. در غیر اینصورت اطلاع بدهید. ما قبل از انتشار مقاله و گزارش شما، با ایشان ارتباط می گیریم و آخرین تذکر را خواهیم داد. اگر به هر دلیل اکانت را برنگرداندند، گزارش مقاله با همه اطلاعات منتشر می شود و لینک آن نیز به پلیس فتا و حوزه حقوقی جرائم سایبری ارسال خواهد شد… لطف کنید نظر ارسالی را یک بار مرور کنید که غلط تایپی نداشته باشد. موفق باشید

    2. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. لینک ویدئو حذف شده است. فایل ویدئو را فشرده کنید و آنرا در یکی از سایت های رایگان آپلود کنید و بفرستید… حتما قبل از انتشار گزارش به آی دی کانال اطلاع بدهید که به لحاظ حقوقی پیگیر ماجرا هستید. موفق باشید

  12. بدبخت ساده لوح

    با سلام و خسته نباشید
    من میخاستم کوانتوم کار۹۸رو با یک نفر معامله کنم به من پیشنهاد داد که برای سحت معامله از یک واسط مورد اطمینان استفاده کنیم و یکی از اعضای تیم اکسین گیم رو بمن معرفی کرد و گفت تا الان چندین معامله با او انجام داده است. ایدی تلگرام رو بمن داد بعد کمی بحث واسط بمن گفت که باید وارد اکانتم بشه و تجهیزات رو برای خریدار بفرسته و پول رو به حسابم واریز کنه با ۱۰تومن کارمزد. منم بهش گفتم ک این کارو نمیکنم خودم براش انتقال میدم ک گفت اگر اعتماد ندارید چگونه مرا به عنوان واسط انتخاب کردید؟(من فک میکردم ایشون اقای ارین از تیم اکسین گیم هستن)به او یوزر نیم و پسوورد را دادم وارد اکانت شد و پس از چند لحظه گفت میتوانم اکانتت را به قیمت۴۵۰هزارتومن بفروشم به همین خریدار و خودم۱۰%معامله را ب عنوان واسط ببرم. مبلغ وسوسه انگیزی در غبال اکانت من ک اندکی پول بیشتر صرفش نکردم بود من هم قبول کردم. گفت برای اینکه اکانت رو به فرد واگذار کنی و کلکی در کارت نباشد ایمیل اورا وارد کن و من هم پول را برایت واریز میکنم
    ایمیل را عوض کردم گفت ۵دیقه دیگه پولو برات میریزم بعد از پنج دقیقه دیدم در تلگرام بلاکم کرده وتمام پیاهارا حذف کرده بود نمیتوانستم وارد اکانتم شوم چون رمز عبورشو هم عوض کرده بود و ایمیل هم ک ایمیل کلاهبردار بود من از این اتفاقات اخیر چنتا عکس در دست دارمیک عکس از لحظه ی قیمت گذاری و چند عکس از لحظه ی تغیر ادرس ایمیل نام کاربری اکانت خودم ایدی تلگرام هردو شخص کلاهبردار رو هم دارم . این را میدانم که مسیولیت حفظ اکانت بر عهده ی من است ولی الان ک کار از کار گذشته چگونه اشتباه خود را درست کنم؟ باید به پلیس فتا مراجعه کنم؟

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست گرامی. متاسفانه چون شما ایمیل را هم به دست خودتان، و به نفع کلاهبردار تغییر داده اید، کار خاصی نمی شود انجام داد. کاش حداقل گام آخر، یعنی تغییر ایمیل را پس از دریافت وجه انجام می دادید. بهترین راهکار برای معامله نیز مراجعه به سایت ها و رسانه های ثبت شده ای است که نتوانند منکر ارتباط خود در ایمیل، تلگرام و… باشند. قطعا سایتی که در وزارت ارشاد ثبت شده باشد، نمی توانند مانند یک آی دی تلگرامی محسوب شود. شکایت از طریق پلیس فتا زمانبر است و از سوی دیگر هزینه هایی نیز باید پرداخت شود. اگر مدارکی معتبر و محکم در دست دارید (مانند تصاویر محکم و معتبر، عکس و تصویر مکاتبات و پیامک ها، شماره تلفن، آدرس ایمیل و…) می توانید آنرا در قالب مقاله ای آماده انتشار کنید. سپس با شماره دیگری به کلاهبردار پیام بدهید که مقاله ای آماده انتشار در «پارسی‌گو» است و تیم محتوایی مجله نیز پیگیر ماجرا خواهد بود. مشخصات هر دو شیاد (خریدار و واسط) را هم درج کنید. ممکن است با این ترفند، بتوانید اکانت خود را بازپس گیرید. در غیر اینصورت مقاله شما در سایت منتشر می شود. طبعا به دیگر دوستان کمک خواهد کرد تا فریب شیادان را نخورند. تیم محتوایی پارسی گو نیز از طریق ارتباطی که با دوستان «سورنا» و «مدبایت» دارد، مشخصات کلاهبردار را به این عزیزان منتقل می کند تا در صورت تکرار، برخورد لازم با آنها صورت گیرد. ضمن اینکه حتما کلیت ماجرا به صورت تیکت هم در سایت زولا ثبت کنید… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. بهتر است اولا ایمیل خود را در سایت بازی وارد کرده و تأیید نمایید. بعد از آن از یک نام کاربری با حداقل ۹ کاراکتر استفاده کنید. در نهایت نیز رمز عبور خود را متشکل از حروف و اعداد و دیگر کاراکترها قرار دهید. در نظر داشته باشید اگر رمز غبور را هر چند وقت یکبار، مثلا ماهانه عوض کنید و آنرا در اختیار دیگران قرار ندهید دچار مشکل نخواهید شد… موفق باشید

      1. Mahdi22

        سلام من وارد سایت شدم و گزینه حساب کاربری رو انتخاب و داخل اون وارد ویرایش حساب شدم. مشخصات اختیاری رو کامل همون شماره تلفن، تاریخ تولد، و نام و نام خانوادگی خودم رو ثبت و تایید کردم. ولی تو تایید کردن ایمیل به مشکل برخوردم. وقتی ایمیلمو وارد میکنم ارسال کد رو میزنم ولی با اینکه میگه ارسال کد با موفقیت انجام شد و وقتی ایمیلمو چک میکنم چیزی به نام کد زولا نمیبینم. یه سوال اونجا که گفتین نام کاربری حداقل ۹ کاراکتر باشه همون نام درون بازیه هستش؟؟؟

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. ۱. نام کاربری همان یوزر نیم است که به همراه پسورد هنگام ورود به بازی در لانچر زولا وارد می کنید. هر ماه یک مرتبه می توانید آنرا جهت اطمینان بیشتر تغییر دهید. ۲. ایمیل ارسالی زولا ممکن است در پوشه اسپم قرار گرفته باشد. ابتدا روی گزینه all mail کلیک کنید. ایمیل زولا را پیدا کرده و باز کنید و سپس روی گزینه not spam کلیک کنید… موفق باشید

  13. Mahdi22

    سلام من موفق شدم ایمیلمو تایید کنم اما یه سوال این نام کاربری که شما گفتید اگه تغییر بدم نام درون بازی تغییری که نمیکنه؟؟؟

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. برای تغییر نام داخل بازی باید آیتم آنرا از فروشگاه خریداری نمایید… آیتم تغییر نام در حال حاضر ۱۰ هزار تومان قیمت دارد. نام کاربری تنها هنگام ورود به بازی استفاده می شود… موفق باشید

  14. هادی

    با سلام
    من چوب سادگیم رو خوردم و به یه نفر اعتماد کردم میخواستم اکانتم رو بفروشم
    بعد از انجام این کارا پول رو واریز نکرد که هیچ نام کاربری و رمز اکانت رو دزدید
    الا من موندم که میگن اگه جیمیلت روی اکانت ثبت شده باشه میشع اکانت رو برگردوند و رمزش رو تغییر داد
    من میرم میزنم بازیابی رمز و نام کاربری از طریق ایمیل و ایمیل رو مینویسم بعد میگه عملیات با موفقیت انجام شد
    اما تا حالا نام کاربری و رمز رو به ایمیل من نفرستاده ترو خدا بگین که من باید چیکار کنم تا بتونم اکانتم رو برگردونم؟
    لطفا جواب بدید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. اگر ایمیل خودتان را تأیید کرده باشید رمز عبور برای شما ارسال می شود. دقت کنید: باید ایمیل هنگام ثبت نام تأیید شده باشد. به این ترتیب که روی لینک ارسالی بازی کلیک شده و پیام «ایمیل شما تأیید شد» به نمایش در بیاید. در غیر این صورت ایمیل تأیید نشده است. اما اگر با پیام رمز عبور ارسال شد مواجه می شوید ممکن است ایمیل تغییر رمز عبور به پوشه spam رفته باشد. داخل ایمیل خود روی بخش all mail کلیک کنید و علاوه بر آن همه بخش های دریافت را کنترل کنید. ایمیل بازی را خواهید یافت… موفق باشید

  15. جواد

    سلام من بعد از مدتها بازی زولارو نصب کردم و وقتی خواستم با اکانتم وارد بازی شوم چون رمز ورودم رو فراموش کرده بودم از طریق ایمیلم اقدام کردم وقتی رمزمو بازیابی کردم از طریق ایمیلم و وارد بازی شدم کلا یه اسم جدید ازم خواست و از لول یک بازی شروع شد انگار نه انگار که من قبلا عضو زولا بودم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. در آخرین ورود چه لولی داشته اید؟ چه مدت بین آخرین ورود و ورود اخیر زمان سپری شده است؟ در نظر داشته باشید: اکانت هایی که به علت تخلفات هک گلد، چیت و… بن شده اند، پس از آزاد سازی با محدودیت هایی مواجه می شوند. اگر اکانت شما بن بوده است مورد به وجود آمده جزو قوانین زولاست که هنگام نصب آنرا پذیرفته اید. در غیر اینصورت لول اکانت و دارایی های آنرا توضیح بدهید تا بهتر بتوانیم کمکتان کنیم… موفق باشید

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. موردی که برای شما اتفاق افتاده شباهت بسیاری به نحوه برخورد با اکانت های متخلف است. بنابراین حتما وارد سایت زولا شده و به تیم پشتیبانی بازی تیکت ارسال کنید. فراموش نکنید سیستم ضد چیت و بتلای بازی انسان نیست که خطای انسانی داشته باشد… موفق باشید

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. بهترین راه برای خریداری گلد، خرید از داخل بازی و به صورت مستقیم است که همان لحظه به حساب اکانت شما واریز شود. اما اگر از سایت های دیگر خرید کرده و کد طلا دریافت کرده اید به حساب شما واریز خواهد شد. در صورتی که چند روز از زمان پرداخت شما بگذرد و گلد به حسابتان واریز نشود، از طریق بخش پشتیبانی (داخل سایت زولا) می توانید پیگیری نمایید… موفق باشید

      1. علیرضا

        سلام من رفتم تو دیوار می خواستم اکانت مو معاوضه کنم رمز و با کلمه عبور دادم و سری رمزو عوض کردم گفت چرا رمز و عوض کردی بهد یک کد امد نوشته بود از طرف زولا امده بود و اون کدو دادم گفتم می خواهی چکار گفت می خوام اکانت خودمو بکنم به نا م تو از تو رو بکنم به نام خودم

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. این کد آخرین راه حل برای پیشگیری از سرقت زولاست که شما آنرا در اختیار دیگران قرار داده اید. متاسفانه کار خاصی نمی شود انجام داد. اگر ایمیل یا تلفن از طرف مقابل دارید با تیم پشتیبانی مطرح کنید و سپس اگر اکانت شما ارزشمند بوده است، از طریق عریضه نویسی اقدام به شکایت کنید… موفق باشید

  16. بهزاد

    سلام خسته نباشین یکی پسورد اکانتمو فهمیده بیشتر چیزامو ترکیب کرده پسورد اکانتمو عوض کردم راهی برایه جلو گیریش حست که چیزای که ترکیب کرده رو برگردونم یا جلوشو بگیرم هیچ کاری نکنه تورو خدا کمکم کنید کلی از چیزایه با ارزشمو ترکیب کرده

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. رمز خود را تغییر دهید. از رمز معتبر استفاده کنید. متاسفانه راهی برای بازگشت کارتهای ترکیب شده وجود ندارد. شانس آورده اید که هنوز به اکانت دسترسی دارید. رمز را تغییر داده و دیگر آنرا حتی در اختیار نزدیک ترین دوستان خود نیز قرار ندهید… موفق باشید

  17. mme

    سلام ببخشید من همین امروز اکانته زولام دزدیده شده یعنی وقتی رمز عبور میزنم میگه صحیح نیست بعدشم وقتی میرم تا رمز عبور را تغییر بدم ایمیل میگه ارسال شد اما هیچوقت ارسال نمیشه نمیدونم چرا؟ بعدش نمیتونم برم تو تیکت زولا چون رمز عبور رو اون نامرد تغیر داده لطفا بگید چیکار کنم.دوسال برای اکانتم زحمت کشیدم نور چشم گزاشتم مصرف اینترنت هم داشتم زیاد حالا اینطوری به باد رفتم لطفا اگه میشه سریع جواب بدین تا دیگه به طور قطعی نرفته همرو تغییر بده .ممنون

    1. پارسی گو نویسنده

      سلام. دوست عزیز. توضیح دهید به چه شکل توانسته اند رمز و پسورد و ایمیل را از شما بگیرند. اگر ایمیل شما تایید شده باشد، می توانید رمز عبور را تغییر دهید. ممکن است ایمیل ارسالی زولا در بخش اسپم یا آل میل وارد بشود. اما اگر آدرس ایمیل و رمز عبور را هم به نحوی از شما گرفته اند راهی برای بازگشت نیست. می توانید از مکاتبات خود، مثلا در تلگرام و… عکس بگیرید و از طریق پلیس فتا اقدام به شکایت کنید. این کار زمانبر و هزینه بر است و نیازی به ادامه کار نیست. همینکه شروع کنید و برای فرد شیاد مستندات آنرا ارسال کنید ممکن است اکانت را به شما بازگرداند… موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *