دزد همسر چه شاخصه هایی دارد و چطور با او برخورد کنیم؟

خصوصیات زنانی که قصد دزدیدن همسر شما را دارند!

ممکن است در یک رابطه شاد و سالم باشید و فکر کنید که در بهشت سیر می کنید، اما یک خانم بی وجدان برای نابودی عشق شما و دزدیدن آنچه که دارید نقشه کشیده باشد.

دزد همسر

ممکن است در یک رابطه شاد و سالم باشید و فکر کنید که در بهشت سیر می کنید، اما یک خانم بی وجدان برای نابودی عشق شما و دزدیدن آنچه که دارید نقشه کشیده باشد. یا شاید غرق روزمرگی یک رابطه بلند مدت شده باشید و یک زن دوم نقش یک طاووس خوش رنگ و لعاب را برای مردتان بازی کند و برای او دلبری کند.

راه های زیادی وجود دارد که وقتی خانمی به زندگی شما قدم می گذارد، با دلایل خودش یا همسرتان قانع شوید که هدف شومی ندارد. اما همیشه و همیشه باید حواستان به رابطه عاطفیتان بوده و از آن محافظت کنید. همیشه اعتماد به نفس داشته باشید و به عشق پاک شریکتان اعتماد کنید، اما همیشه آگاهانه رفتار کنید و با دیدن نشانه ها سر خود را زیر برف نبرید.

نشانه های دزد همسر!

در این مطلب نشانه های اینکه یک خانم برای مرد شما طرحی چیده عنوان شده است. در آخرین پست هم از زبان کارشناس ارشد روانشناسی بنیدانا درباره اینکه در صورتی که متوجه شدید خانمی قصد دلبری برای مردتان را دارد چه کار باید بکنید توضیح کامل داده شده است.

زیادی به تیپ و ظاهرش می رسد

هر بار که  قرار است شما و همسرتان را ببیند، خوش تیپ می شود و معلوم است که ساعت های زیادی را صرف رسیدن به خودش کرده. مشخص است که می خواهد جلوی همسر شما بی عیب و نقص به نظر برسد. او می خواهد به چشم مرد شما بیاید، بنابراین هر کاری از دستش بر بیاید انجام می دهد. حتی حرکات و رفتارهایی می کند که جلب توجه کند. ممکن است او زحمت اینکه یکساعت نفس نکشد یا یک هفته غذا نخورد را به خودش بدهد تا از نظر همسر شما خوش هیکل به نظر برسد! شما اغراق در لباس پوشیدن و جلب توجه را به وضوح در او حس خواهید کرد.

سعی می کند تماس فیزیکی برقرار کند

هر موقع که این خانم دور و بر مرد شماست، تلاش می کند که تماس فیزیکی با او پیدا کند. برخی خانم های بی بند و بار ممکن است با لوندی برای عشق شما بخندند و برای مثال شانه او را لمس کند! متاسفانه گاهی در جامعه ما خانم هایی هستند که اعتقادات ضعیفی داشته و برای جلب توجه آقایان از تماس های بدنی سهوی یا عمدی فروگذار نمی کنند.

اینکه سعی کند سر یک میز شام، یا در یک جلسه کاری نزدیک او بنشیند یا حتما زاویه خود را طوری تنظیم کند که در دیدرس مرد شما باشد هم از این دست فعالیت ها است! ممکن است چنین افرادی در دفاع از خود دم از روشنفکری بزنند و یا بیان کنند که اجتماعی هستند و با همه اینگونه اند. اما شما باور نکنید!

او جلوی همسر شما از اخلاق بد پسران امروزی گلایه می کند!

این خانم ممکن است جوری بیان کند که خواستگاران زیادی دارد اما هیچ کدامشان به اندازه کافی به درد او نمی خورند و برای او کافی نیستند! این موضوع باعث می شود مرد شما هم احساس مسئولیت نسبت به او کند هم حس مردانگی اش گل کند تا سایرین را عقب زده و در این بازی و مسابقه بین مردان دیگر برنده شود.

این خانم ممکن است هربار که شکست عشقی می خورد به سراغ همسر شما بیاید، از شانس بدش گله کند، گریه کرده یا ابراز ناامیدی از جامعه کنونی کند. ممکن است خانم مذکور طوری تظاهرکند که گویی در منجلاب فرو رفته و هیچ منظوری از این کار ندارد. اما خود او هم می داند که قصد برانگیختن ترحم همسر شما را دارد.

او ممکن است حتی بگوید صرفا جهت مشورت با همسرتان صحبت می کنم؛ اما همین کار ساده به مرد شما احساس قدرت خواهد داد؛ زیرا یکی از نیازهای اساسی مردان این است که احساس مفید بودن و حامی بودن کنند و این خانم با این کار در واقع این نیاز مرد شما را رفع می کند. به تدریج مرد شما حس خواهد کرد که او تنها مردی است که می تواند این زن را خوشحال کند! روش هوشمندانه ای است، نه؟! من زنی را می شناسم که به همین ترتیب تا سالها پایش را در یک زندگی مشترک حفظ کرده بود و خانم اصلی هرگز نتوانست او را از زندگیش بیرون بیاندازد!

پشت سر شما حرف می زند

او تا چشم شما را دور می بیند، پشت سرتان حرف می زند و دائم توی گوش مردتان را پر می کند. او تلاش می کند تا مردتان را متقاعد کند که فرد مناسبی برای او نیستید. مثلا می گوید شما قدرش را نمی دانید و او سزاوار زن بهتری است. کلا او را تشویق به قطع رابطه تان می کند. مطمئن باشید اگر خانمی قصد بر هم زدن رابطه شما را داشته باشدف با چنان تبحری این کار را خواهد کرد که مرد شما باور کند که او تمام این حرفها را از سر دلسوزی می زند.

با شما رقابت می کند

اگر شما پیراهن آبی می خرید، دفعه بعدی که او را می بینید پیراهن آبی پوشیده است! اگر ورزش یوگا کنید، او هم این ورزش را شروع می کند. چون میبیند که مردتان عاشق شماست، فکر می کند اگر خود را شبیه شما کند، می تواند او را عاشق خود کند. کلا شما هر کاری که کنید، او می خواهد در آن کار یک مرحله جلوتر از شما باشد. این رقابت و حسادت ترسناک است، نه؟! پس سعی کنید رفتار مشکوک اطرافیانتان را برآورد کرده و آگاهانه تحلیل کنید.

سعی می کند تا حسادت مردتان را بر انگیزد

هر وقت که شما با مردتان هستید او دیگران را به دور خود جمع می کند. هر زمان که مردتان به او نگاه کند او در حال دلبری کردن با دیگریست! او سعی می کند خود را یک زن کامل و جذاب نشان دهد. زنی که هر مردی آرزوی بودن با او را دارد. بنابراین خود را خیلی شاد، فریبنده و دلربا همراه با لبخندی جذاب نشان می دهد. می خواهد به همسرتان بگوید که اگر با او باشد، مرد شادتر و راضی تری خواهد بود. همچنین این پیام را القا م کند که مردان زیادی هستند که از رفت و آمد با او لذت می برند و خواهان او هستند تا حس رقابت طلبی را در مرد شما بیدار کنند و حسادت او را برانگیزانند.

او تلفن و مسیج های آخر شب می زند

به نظر می رسد که تلفن های شبانه خانم مذکور کم کم زیاد می شود و هر بار یک بهانه دارد. او هر موضوعی را پیدا می کند تا بتواند توجه مرد شما را به خود جلب کند. مثلا می گوید که نیاز به کمک دارد و از دلسوزی مردتان سوء استفاده می کند. آن زن طوری معصومانه رفتار می کند که انگار بی گناه است. اما شما خوب می دانید که اینطور نیست! بهانه های درسی، کاری، درد دل و غیره می تواند سرپوشی باشد برای رفتارهای خارج از عرف او!

تمام توجه اش به مرد شماست

حتی وقتی توی جمع هستید و شما مشغول صحبت با دیگرانید، تمام حواس و توجه او به مرد شماست. انگار که توی اتاق فقط او هست و مرد شما! فقط با او صحبت می کند و سعی دارد با حرفهایش او را بخنداند. اگر کسی با آن زن صحبت کند، سعی می کند مرد شما را هم وارد گفتگویشان کند یا حتی دیگران را هم محل نمی گذارد تا فقط با او باشد. شش دانگ حواسش به مرد شماست و هیچ کس برایش جذاب تر از او نیست. ممکن است این رفتار را پنهان کند تا طبیعی به نظر برسد، یا برعکس، آن را علنی کند تا این پیام را به همسرتان برساند که شخصیت جذابی دارد و درواقع باد غرور در سر مرد شما بیاندازد.

ادعا می کند مرد شما بهترین دوست اوست

این خانم ممکن است طوری برخورد کند که انگار عشق شما بهترین دوست اوست! به همین دلیل به خود اجازه دهد که هرآنچه می خواهد برای او تعریف کند! چون دوستان صمیمی حرف نگفته ای باهم ندارند!!!

او ممکن است حرفهایی را پیش بکشد که باعث شود قوه تخیل و تصور عشق شما روشن شود. خانم مذکور ممکن است حتی در این زمینه های ممنوع  نظر عشق شما را بپرسد! چه کسی از مسائل یواشکی و در عین حال از مورد توجه قرار گرفتن بدش می آید؟!

او ممکن است از عشق شما تقاضا کند برای یک روز مشخص نقش عاشق و معشوق را بازی کنند تا به اصطلاح حال فرد خاصی را بگیرد! اینها همه نقشه ای است تا عشق شما طعم با او بودن را بچشد! یا ممکن است از عشق شما نظرش را درباره لباسی که پوشیده بپرسد! این باعث می شود که مردتان به پوشش او توجه کرده او را برآورد کند! نگذارید تا رفتارهای او به دوستی یا روشنفکری تعبیر شود. دوستی بین زن و مرد حد و مرزی دارد که باید رعایت شود. چطور باید رفتار کنید؟ تا پست آخر صبر کنید.

مردتان را غافلگیر می کند

این خانم ممکن است به بهانه های مختلف سر راه همسر شما سبز شود. اگر همکار او است، به بهانه های مختلف به اتاق او سر بزند، یا مسیر رفت و آمد را طوری طراحی کند که بتواند به او پیشنهاد همراهی بدهد! ممکن است به بهانه های مختلف به منزل شما سر بزند تا بتواند زمان بیشتری را در دیدرس همسر شما باشد! من حتی کسی را دیده ام که به بهانه های مختلف برای همسر یکی از دوستانم غذای خانگی یا خوراکی های خوشمزه می آورد و به همین ترتیب همسر او را از آن خود کرد! اگر ادعای مهربانی می کند، گول بهانه های او را نخورید! وقت آن رسیده که دست به کار شوید. چطور؟ ادامه مطلب را بخوانید

بی محابا برای عشق شما دلبری می کند

ممکن است فکر کنید یک خانم هیچ وقت آنقدر وقیح نیست که به طور علنی و مستقیم برای مردی که متعهد است دلبری کند؛ اما متاسفانه در جوامع کنونی این موضوع بسیار رخ می دهد. چرا؟! چون برای این خانم بدست آوردن مرد شما از حرف مردم اهمیت بیشتری دارد. این اتفاق زمانی می افتد که هیچ کدام از موارد قبلی روی همسر شما جواب نداده باشد و او ناگزیر به متوسل شدن به این مورد شود. در این مرحله اگر مرد شما به این دلبری پاسخ گرمی دهد، زنگ خطری است برای اینکه اقدامی جدی انجام دهید.

او درباره احساسش شایعه به راه می اندازد

ممکن است شایعاتی از این ور و آنور بشنوید که خانم فلانی گفته از آقای فلانی خوشش می آید. یا اینکه خانم فلانی گفته عاشق مردی متاهل یا متعد شده و حاضر است برای بدست آوردنش هرکاری بکند این حرفها علاوه بر اینکه به گوش شما می رسد، احتمالا قبل از شما به گوش همسرتان رسیده! مردی که با نشانه هایی که از این زن دیده، می تواند حدس بزند منظور از “مردی متاهل” کیست. در واقع این خانم با این شایعات، دارد به مرد شما ابراز علاقه غیر مستقیم می کند! کاری که بی خطر است زیرا مستقیم نیست و در عین حال همسر شما را به فکر فرو خواهد برد!

سرنخ دست شما می دهد!

اصولا ما خانم ها دست خودمان نیست! اگر شکاک شویم، حتما باید ته قضیه را در بیاوریم. شاید شما هم تجربه این کار را داشته باشید. در این حالت احتمالا تحقیق کرده و بی اجازه به وسایل شخصی عشقتان دست برده اید. در این صورت احتمالا مدرک و شاهد پیدا نیز لا به لای این وسایل یافته اید! مثلا متن یا پیغامی را در فیس بوک همسرتان دیدید که از طرف این خانم مذکور است، متنی که ابراز علاقه و محبت او را نشان می دهد! نوشته هایی مانند این:” چی می شد یکی مثل تو گیر من میومد؟” “چرا انقدر اخلاقهات تکه؟” یا شوخی هایی که باعث می شود عشق شما خود را با او تصور کند؛ مثلا “اگر زنت بودم که تاحالا کشته بودمت!”….

خلاصه اینکه بدانید او نقشه کشیده تا در ذهن مردتان نفوذ کند! غیر مستقیم ترین جملات می تواند ذهن عشق شما را اندک اندک به هدف او نزدیک کند.

مردتان به شما دروغ های کوچک می گوید

مردتان کم کم می فهمد که آن زن رفتارش عادی نیست و هدفی دارد. اما چون احتمالا با او دوست و یا آشنا هستید، نمی خواهد دید شما نسبت به او بد شود و کل رابطه آشناییتان با او خراب شود. برای همین هر موقع حرف آن زن می شود، مردتان رفتارهای مشکوک دارد. با اینکه او به شما خیانت نکرده، اما جزئیات رابطه اش با آن زن را از شما پنهان می کند یا سعی می کند طفره رود و موضوع را عوض کند. چون نمی خواهد شما را حساس تر کند و خودش را در شرایط سخت تر قرار دهد. او خودش هم نمی داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و یا چگونه باید با هوی و هوسش مبارزه کند. چطور باید رفتار کنید؟ راهنمایی مشاور روانشناس بنیتا در پست آخر را بخوانید. با ما همراه باشید.

حس ششم تان دروغ نمی گوید

حتی اگر سعی کنید به روی خودتان نیاورید، چیزی در درون قلبتان به شما می گوید که این خانم دنبال همسر شماست. ندایی درونی شما را آزار می دهد. گاهی برخی خانم ها بی دلیل شکاک هستند و زندگی را به خود و عشقشان تلخ می کنند. اما در برخی موارد هم نباید این ندای ششم را نادیده گرفت. به جای دست روی دست گذاشتن، رفتاری بالغانه انجام دهید. البته که این را هم بدانید که با بحث و جدل، محدود کردن همسر، کارآگاه بازیو رفتارهای نابه جا، فقط هسرتان را از خود دور خواهید کرد. رفتار درست چیست؟

رفتار درست با مردتان، زمانی که یک زن برای او دلبری می کند

وقتى احساس ميكنيد خانمى به همسر شما نظر دارد ابتدا باید بگویم كه زود نتیجه‌گیری نکنید. مهمترین قسمت در برخورد با این مسئله این است که اول مطمئن شوید که آیا این حساسیت شما واقعاً بجا است یا خیر. خانم‌ها خیلی وقت‌ها آنقدر به بعضی چیزها فکر می‌کنند که دیگر واقعیت آن موضوع را نمی‌بینند. موقعیت را دوباره ارزیابی کنید و یادتان باشد: مرز بندی ها و رفتار انسانها معیار اصلی است. همه ما می‌دانیم وقتی عملی را از چارچوب آن بیرون می‌آورید خیلی زشت به نظر می‌رسد.

به خاطر داشته باشید که ممکن است شما از جایی وارد آن موقعیت شده‌اید که همه چیز وارونه به نظر آمده باشد. براى اطمينان نظر دوستان قابل‌اعتمادتان که آن خانم را می‌شناسند را هم بپرسید. از دوستی نباید سوال کنید که چون فکر می‌کند باید با شما موافقت کند نظرتان را تایید کند.

اگر برداشت شما این بوده که حرف یا عمل او شیطنت است یا اینقدر بد بوده که موجب ناراحتی شما شود، زمان آن رسیده که موضوع را با او مطرح کنید.  بدون انكه شوهرتان متوجه موضوع شود با آن خانم بطور بالغانه و منطقى صحبت كنيد و ناراحتى خود را از رفتار ايشون ابراز كنيد.

اگر همسر شما متوجه اين موضوع شود ممكن است:
١- نسبت به آن خانم حساس شود و توجهش جلب شود
٢- اعتماد بنفس شما در ذهنش تنزل كند و شما فردى ضعيف به نظرش برسيد؛

مخصوصاً اگر خود همسرتان در مورد رفتار خانم حرفى زد يا آن خانم جلوى چشم شما عملى را بطور علنى انجام داد بايد كاملاً بااعتماد بنفس و عادى برخورد كنيد تا همسرتان مطمئن شود كه شما هيچ نقطه ضعفى نسبت به آن خانم نداريد و ايشان در حدى نيست كه شما را به هم بريزد.

بنابراين در وحله اول اعتماد بنفس خود را حفظ كنيد و در موقعيتى مناسب بطور منطقى و با لحنى بالغانه و به دور از عصبانيت با فرد مورد نظر صحبت كنيد. بهتر است مستقيم حرفى نزنيد و به ايشان بگوييد كه رفتارشان بطور كلى خارج از شأن يك خانم يا يك جمع دوستانه و خانوادگي است و مورد پسند واقع نميشود.
همچنین گفتگو و مشورت گرفتن از متخصصان می تواند کمک بسیاری در این زمینه به شما بکند.

منبع: http://www.mybenita.com

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “خصوصیات زنانی که قصد دزدیدن همسر شما را دارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *