شگفتی بزرگ ورزش جهان در آمریکا با رکورد شکنی کلارک کنت!

شگفتی بزرگ: کلارک کنت ۱۰ ساله رکورد فلپس را شکست!

کلارک کنت پسربچه ۱۰ ساله آمریکایی، رکورد ۱۰۰ متر قورباغه که متعلق به مایکل فلپس بود را شکست و به نام خود به ثبت رساند.

کلارک کنت رکورد

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: کلارک کنت پسربچه ۱۰ ساله آمریکایی، رکورد ۱۰۰ متر قورباغه که متعلق به مایکل فلپس بود را شکست و به نام خود به ثبت رساند.

در مسابقات فار وسترن که در شهر کالیفرنیا آمریکا برگزار می‌شود، کلارک کنت در ۱۰۰ متر قورباغه، با رکورد ۱:۰۹:۳۸ توانست رکورد پیشین را که متعلق به مایکل فلپس با ۱:۱۰:۴۸ بود را بشکند.

فلپس که موفق ترین ورزشکار تاریخ المپیک با ۲۳ مدال طلا به حساب می‌آید، در ۲۳ سالگی و در سال ۱۹۹۵ این رکورد را به نام خود به ثبت رسانده بود.

کلارک کنت در مصاحبه با CBS در این رابطه گفت: خیلی ها من را کلارک صدا می‌کنند ولی حالا، وقتی که رکورد مایکل فلپس را شکسته ام، همه من را سوپرمن صدا می‌کنند.

کلارک کنت رکورد

نکته جالب در این میان این است که کلارک کنت نام واقعی شخصیت افسانه ای سوپرمن است که حالا در میادین شنا، هم نام او در خردسالی توانسته سر و صدای بسیاری به پا کند. طبق گفته مربی اش، کلارک در ۱۶ سالگی، از امیدهای آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

کلارک ادامه داد: المپیک پاریس ۲۰۲۴ یا لس آنجلس ۲۰۲۸. این رکورد به من انگیزه می‌دهد که به شنا کردن ادامه دهم و تمام تلاشم را کنم که به بالاترین سطح برسم.

فلپس وقتی ۱۵ ساله بود برای اولین بار در المپیک شرکت کرد و این رکورد را در سال ۱۹۹۵ به ثبت رساند و پس از آن، در دوران ۱۶ ساله حرفه ای اش، ۲۳ مدال طلا کسب کرد. با این حال، مربی کلارک معتقد است که او پتانسیل تبدیل شدن به موفق ترین ورزشکار تاریخ المپیک و شکستن رکورد مدال‌های فلپس را دارد.

کلارک کنت شنا

مربی او گفت: این پسربچه با تمام نوجوانانی که تا به حال مربی شان بوده ام متفاوت است. او همیشه نسبت به دیگران برجسته تر بوده و به نظرم یک نابغه است.

کریس، پدر کلارک کنت نیز در این رابطه گفت: کلارک کلاس‌ پیانو می‌رود، در مدرسه هنرهای رزمی یاد گرفته و اگر در مدرسه کلاس‌های برنامه نویسی کامپیوتر و مشابه آن برگزار شود، همواره در آن ها شرکت می‌کند.

مایکل فلپس نیز نسبت به این رکوردشکنی واکنش جالبی داشت. او در توئیتر خود نوشت: به کلارک کنت برای شکستن این رکورد تبریک می‌گویم. ادامه بده رفیق! رویاهای بزرگ داشته باش.

به نظر می‌رسد یک نابغه استثنایی دیگر در رشته شنا ظهور کرده و باید انتظار درخشش او را در آینده و رقابت های المپیک داشت.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *