رکورد تتلو در لایو اینستاگرام جهانی شد! + جزئیات

ماجرای رکورد تتلو در لایو اینستاگرام چیست؟ + تصاویر

رکورد تتلو در لایو اینستاگرام جهانی شد و با بیش از ۶۰۰k بیننده، حالا رکورد لایو اینستاگرام توسط امیر تتلو و ندا یاسی شکسته شده است! موضوعی که به لحاظ فرهنگی قابل تأمل است.

رکورد تتلو در لایو اینستاگرام

مجله اینترنتی پارسی گو: چند شب قبل بود که خبری در رسانه های فارسی زبان انتشار یافت. این رسانه ها نوشتند رکورد تتلو در لایو اینستاگرام جهانی شده است و امیر تتلو رکورد لایو اینستاگرام را شکسته است. اما جریان چیست؟ با ما همراه باشید:

جزئیات رکورد تتلو در لایو اینستاگرام

برترینها درباره رکورد تتلو در لایو اینستاگرام نوشت: لایو جنجالی امیر تتلو خواننده زیر زمینی با ندا یاسی رکورد پربیننده ترین لایو جهان را ثبت کرد. این مجله در ادامه می نویسد: دو شب پیش که امیر تتلو خواننده رپ با خانم ندا یاسی شاخ اینستاگرامی یک لایو مشترک گذاشتند که با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.

حضور داگلاس کاستا بازیکن سرشناس یوونتوس در لایو تتلو

نکته عجیب لایو اینستاگرامی تتلو حضور بازیکن سرشناس یوونتوس در این لایو است. طبق آنچه رسانه ها نشر داده اند، داگلاس کاستا بازیکن مشهور یوونتوس در لایو اینستاگرامی تتلو حضور می یابد. برترینها می نویسد: همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

حتما بخوانید

عجیب اما واقعی: رکورد تتلو با ۱۸ میلیون کامنت در اینستاگرام!

خبر شکسته شدن رکورد لایو اینستاگرام توسط امیر تتلو در سایت همشهری

خبر شکسته شدن رکورد لایواینستاگرام توسط امیر تتلو در سایت همشهری

۶۰۰ هزار بیننده آنلاین در رکورد تتلو در لایو اینستاگرام

مجله منگو درباره تعداد بینندگان لایو اینستاگرامی امیرتتلو می نویسد: لایو مشترک تتلو با ندا یاسی دو شب پیش حدود ۱۲۰هزار بیننده داشت اما شب گذشته که امیر تتلو در حال تتو کردن بود، ابتدا حسین تهی را دعوت کرد، سپس بچه های تی ام بکس و سپس با دعوت کردن از ندا یاسی رکورد را زدند

این مجله همچنین می نویسد: بیشتر ایرانی ها فقط دنبال حواشی هستند، و با توجه به اینکه این دو نفر فقط با صحبت های ۱۸- و فحش لایو خود را برگزار می کنند، به همین علت از لایو وی استقبال می شود.

تتلو و ندا یاسی در لایوهای مشترکشان با صحبت های ناپسند خود در هر دقیقه حدود ۵۰ نفر را به لایو خود می کشانند. در نتیجه از این رو لایو مشترک توانسته است رکورد جدیدی را در اینستاگرام به ثبت برساند که عدد آن بیش از ۶۰۰ کا است.

انتقاد حجت الاسلام محمد رضا زائری از مسئولان فرهنگی کشور

انتقاد حجت الاسلام محمد رضا زائری از مسئولان فرهنگی کشور

فقر فرهنگی و حضور هزاران بیننده در لایوی پوچ و بی حاصل

بعضی از کارشناسان فرهنگی کشور معتقدند حضور این تعداد بیننده در رکورد تتلو در لایو اینستاگرام ناشی از فقر فرهنگی درصد قابل توجهی از جامعه است. بر اساس اعتقاد این گروه از کارشناسان، درصد قابل توجهی از کاربران فضای مجازی صرفا دنبال سرگرمی آنهم به وسیله ویدئوهایی با محتوای ناپسند هستند. آنها همچنین صفحات جنجالی و ۱۸+ را دنبال می کنند و از بین اخبار فرهنگی نیز صرفا دنبال تصاویر، ویدئوها و جنجال های موجود هستند.

بر این اساس برترینها می نویسد: حجت الاسلام زائری در انتقاد به سانسور در جامعه در توئیتی انتقادی نوشت: «آقايان رئيس، مسؤول، مدير، سياستگذار، فقيه، بزرگ، عالم! اگر از واقعيت هاي دنياي امروز كشورتان (يك نمونه اش همين لايو اخير تتلو؛ هم محتوايش و هم ميزان مخاطبش) خبر داريد و باز هم مشكلتان هنوز نمايش ساز در تلويزيون و فيلترينگ تلگرام است كه واويلا… و اگر خبر نداريد كه واويلاتر!»

انعکاس خبر شکسته شدن رکورد لایو رونالدو توسط تتلو در ورزش سه

انعکاس خبر شکسته شدن رکورد لایو رونالدو توسط تتلو در ورزش سه

حتما بخوانید

پرونده ویژه: پس لرزه های به دام افتادن روح الله زم + تصاویر

اشاره ورزش سه به شکسته شدن رکورد لایو اینستاگرامی رونالدو توسط تتلو

ورزش سه هم به شکسته شدن رکورد لایو اینستاگرام رونالدو توسط امیرتتلو و ندایاسی اشاره کرده و می نویسد: «تا چند روز پیش رونالدو مدعی بود که یکی از لایوهای اینستاگرامی‌اش رکورددار تعداد بیننده است، لایو اینستاگرامی دو سلبریتی اینستاگرامی ایرانی رکورد او را شکست تا یک بار دیگر مچ کریستیانو توسط ایرانی‌ها خوابانده شود.»

امیر حسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو کیست؟

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در تهران) با نام هنری امیر تتلو؛ خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند. به نوشته ویکی پدیا امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.

ندا یاسی و امیر تتلو در یک قاب

ندا یاسی و امیر تتلو در یک قاب

ندا یاسی کیست؟

ندا یاسی متولد ۲۱ بهمن ۱۳۶۸ در جنوب ایران، چهره مجازی است. فارغ التحصیل لیسانس مامایی از ایران و فوق لیسانس پرستاری از کانادا است، او بعنوان مدل و کمدین در اینستاگرام فعالیت می کند و گاها جنجالی هم می شود. به نوشته ویکی پدیا ندا در یک خانواده عرب زبان در جنوب ایران بدنیا آمد است. خودش می گوید متولد یکی از شهرهای کوچک در ایران با ۷ خواهر و برادر هستم و در یک خانواده سخت گیر سنتی اما ثروتمند بزرگ شدم.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

3 دیدگاه در “ماجرای رکورد تتلو در لایو اینستاگرام چیست؟ + تصاویر

  1. عارف

    این اتفاقات ناشی از نبود تفریحات سالم فرهنگی در کشور است. اگر به اندازه کافی خوراک فرهنگی مناسب تولید می شد درصد بسیار ناچیزی به دنبال چنین اتفاقاتی می رفتند. هرچند به نسبت جمعیت همین درصد هم خیلی زیاد نیست. باتشکر از پارسی گو

  2. هموطن

    سلام
    والا ما هم نگاه میکنیم هرچند حالمون بهم میخوره میخوایم ببینیم بقیه دنبال چی هستن چه خبره و اینا
    تحصیلات خوبی هم داریم تفریح سالم هم داریم؛ دورهمی میبینیم.?
    فکر کنم مال فضولی هست کاریشم نمیشه کرد.?
    انگار ایده جدید برای مهران مدیری جور شد. ببینیم امشب تو دورهمی چی میگه☺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *