میترا طاهری یا ملیسا توریو؟

میترا طاهری کیست؟ + تصاویر

مجری زن فرانسوی که به میترا طاهری در سایت های زرد فارسی و شبکه های اجتماعی مشهور شده، ملیسا توریو نام دارد! خبر رد پیشنهاد ازدواج شاهزاده عرب توسط میترا طاهری هر چند وقت یکبار در شبکه های اجتماعی باز نشر می شود!

میترا طاهری یا ملیسا توریو

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: مجری زنی که به اسم میترا طاهری مشهور شده، متولد ۱۸ جولای ۱۹۷۸ در تاریخ شمسی ۲۷ تیر ۱۳۵۷ در کشور فرانسه می باشد و نام واقعی او ملیسا توریو می باشد! ملیسا توریو در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرده است.

در حقیقت میترا طاهری زادۀ ذهن عده ای از فعالان فضای مجازی است که از هر چیزی برای نفع خود سوء استفاده می کنند و اینبار نوبت به ملیسا توریو، مجری فرانسوی رسیده است تا با نام میترا طاهری مجری زیبای ایرانی! از آن بهره برداری کنند!

زندگینامه میترا طاهری (ملیسا توریو)

شایعه پردازان اینترنتی برای اینکه به ایرانی بودن ملیسا توریو بپردازند، چنین نوشته اند: «میترا طاهری متولد ۱۸ جولای ۱۹۷۸ در تاریخ شمسی ۲۷ تیر ۱۳۵۷ در کشور فرانسه می باشد. نام میترا طاهری در زبان فرانسوی ملیسا توریو نوشته و خوانده میشود!! ملیسا توریو در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرده است.

میترا طاهری چندین سال پشت سر هم به عنوان زیباترین مجری زن دنیا انتخاب شد و هم اکنون در شبکه فرانسوی LCI گوینده خبری می باشد. ملیسا توریو (میترا طاهری) دیپلم فنی دانشگاهی در رشتهٔ ارتباطات جدید از دانشگاه فنی پیر مندس فرانسه در گرونوبل دریافت کرده و سپس مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در روزنامه‌نگاری صوتی-تصویری از انستیتوی ارتباطات و رسانه‌ها در اشیرول اخذ کرد. در سال ۲۰۰۲ وی گزارشگر تلویزیون ورزشی “مچ تی وی” (Match TV) بود.»

میترا طاهری ملیسا توریو

میترا طاهری ملیسا توریو

فعالیت های حرفه ای میترا طاهری (ملیسا توریو)

اما این بخش از فعالیت های واقعی ملیسا توریو به جای فعالیت های شخصیت خیالی میترا طاهری ذکر شده است. البته این فعالیت های حرفه ای ملیسا توریو می باشد که به مرور آن می پردازیم:

ملیسا توریو از سال ۲۰۰۳ او گزارشگر و گویندهٔ اخبار “شبکه اخبار” (La Chaîne Info) بوده‌است، جایی که برای مردم فرانسه بیشتر و بهتر شناخته شد. پیشرفت غیر منتظره او با کار کردن به عنوان گوینده و مجری برنامه‌ای درباره سفر در شبکه اخبار ادامه یافت. برنامه‌های او شامل برنامه صبحگاهی (LCI Matin),، اخبار ساعت ۶:۴۰ در شبکه اخبار (LCI) و تی‌اف۱ (TF1) از دوشنبه تا پنج‌شنبه بود. برنامه وویاژ (Voyages) نیز درباره مسافرت بود که در ساعت ۱۳:۵۵ روزهای چهارشنبه در LCI پخش می‌شد.

در ماه می سال ۲۰۰۶، توریو با نپذیرفتن پیشنهاد گویندگی اخبار عصرهای تعطیلات آخر هفته در تی‌اف۱، آن‌هم به عنوان جانشین تابستانی گویندهٔ دائمی این شبکه، کلر شازل (به انگلیسی: Claire Chazal)، مدیر تی‌اف۱ را شگفت‌زده کرد.

در ژوئن ۲۰۰۶ یک شبکه تلویزیونی فرانسوی دیگر به نام متروپول ۶ (Métropole 6)، اعلام کرد که توریو از سپتامبر آن سال به عنوان سردبیر و گوینده برنامه “منطقه ممنوعه” (Zone Interdite)، که مجله‌ای هفتگی شامل گزارش‌های تحقیقاتی برجسته‌است، مشغول به کار خواهد شد. هم‌چنین او در شبکه تلویزیونی پاریس پرمیر (Paris Première) برنامه‌های “یک روز، یک عکس” (Un jour, une Photo) و “دو سه روز با من” (Deux trois jours avec moi) را اجرا می‌کند.

“یک روز، یک عکس” درباره عکس‌های تاریخی و مشهور داستان‌هایی را ترسیم می‌کند. “دو سه روز با من” برنامهٔ سفر هفتگی است که در آن مهمان مدعو خود را در طی یک سفر بهتر و بیشتر آشکار می‌سازد. در سپتامبر ۲۰۰۶ توریو به عنوان کمک سردبیر و مجری مجلهٔ تلویزیونی متنفذ منطقه ممنوعه (Zone interdite) در شبکه‌ام۶ (M6) منصوب شد.

در مارس سال ۲۰۰۷، توریو به همراه پنج روزنامه‌نگار دیگر شامل کلر شازل، ماری دوکر، لورانس فراری، بئاتریس شونبرگ و تینا کیفر سازمان “رز” (“La Rose”) را پایه‌گذاری کردند که با یونیسف برای کمک به تحصیل دختران همکاری دارد.

پس از بارگذاری یک ویدیو در اینترنت، ملیسا توریو به یک پدیدهٔ اینترنتی تبدیل گردید. توریو از این موضوع متعجب شده و می‌گوید:” نمی‌توانم آن را توضیح دهم… من مطلقاً به دنبال تبلیغات نیستم.” در سال ۲۰۰۶ روزنامه دیلی اکسپرس، به توریو به عنوان زیباترین گزارش‌گر اخبار دنیا رای داد.  در ماه می سال ۲۰۰۷، مجله فرانسوی اف آش ام (FHM) او به عنوان زیباترین زن دنیا برگزید و پاریس مچ از او به عنوان بمب تلویزیونی یاد کرد.

میترا طاهری یا ملیسا توریو

میترا طاهری یا ملیسا توریو

ماجرای عکس های برهنه میترا طاهری (ملیسا توریو)

عکس های برهنه ملیسا توریو در ساحل، در سال ۲۰۰۶ توسط مجله وواسی (Voici) منتشر شد که وکلای او ظاهراً در تلاش هستند که عکس های لخت ملیسا توریو را از اینترنت بردارند در سال ۲۰۱۰ سایت‌های کلاه‌برداری مزایدهٔ آن‌لاین عکسی از او را منتشر کردند تا درمان‌های ویژه‌ای را تبلیغ کنند که مهم‌ترین ِ آن‌ها رژیم‌های لاغریِ همه‌گیری بود که به یک حقهٔ قدیمی ِعجیب برای لاغری شکم معروف شده بود. البته توریو ابتدا از استفادهٔ بی‌اجازه این سایت‌ها از عکسش آگاه نبود.

ازدواج میترا طاهری (ملیسا توریو) با جمال دبوزی

ملیسا توریو در ۲۹ مارس سال ۲۰۰۸، توریو با یک کمدین فرانسوی مراکشی، به نام جمال دبوزی (به انگلیسی: Jamel Debbouze) نامزد شده و در ۷ ماه می ۲۰۰۸ با او ازدواج کرد.

میترا طاهری ملیسا توریو و همسرش جمال دبوزی

میترا طاهری ملیسا توریو و همسرش جمال دبوزی

میترا طاهری (ملیسا توریو) و همسرش در سوم سپتامبر سال ۲۰۰۸ دارای پسری به نام لئون و در سال ۲۰۱۱ دارای دختری به نام لیلا شدند! در سال ۲۰۱۲ در یک رای‌گیری توسط مجله “گالا” (Gala)، در بین محبوب‌ترین زوج‌های فرانسوی، توریو و دبوزی در بالای فهرست ده زوج محبوب، قرار گرفتند.

ماجرای خبر ازدواج میترا طاهری مجری ایرانی با شاهزاده عرب!

طی سالهای اخیر فضای مجازی با توجه به گستردگی آن جولانگاه انتشار اخبار مختلفی شده که بعضا خیلی از آنها هم نادرست است. قهرمان سازی های کاذب و نشر و بازنشر اخبار و مطالب غیر واقعی در تلگرام ، اینستاگرام و… باورپذیری اخبار را دچار تردید کرده است.

طی لااقل دو سال اخیر و هر از چند گاهی در فضای مجازی و خصوصا اینستاگرام خبری منتشر می شود که در پی آن تحسین بینندگان آن را به دنبال دارد.

پاسخ منفی میترا طاهری ملیسا توریو به خواستگاری شاهزاده عرب

پاسخ منفی میترا طاهری ملیسا توریو به خواستگاری شاهزاده عرب

جواب منفی مجری ایرانی به شاهزاده عرب تیتر این خبر است، اما متنش را هم بخوانید:

«میترا طاهری مجری شبکه LCI فرانسه که به عنوان زیباترین مجری دنیا شناخته شد در پاسخ به پرسش خبرنگار فرانسوی که چرا جواب رد به شاهزاده های عرب و شیوخ آنها و پسران سرشناس فرانسوی در مقابل در خواست آنان برای ازدواج داده ای، گفت: من با اینکه فقط یک بار در ۳ سالگی به همراه پدر و مادرم به ایران سفر کردم ولی خود را فرزند کوروش و از نسل پاکآریایی می دانم و فرزندانم نیز باید آریایی باشند و این موضوع این خانم را بیشتر جذاب کرده است.»

این خبر طی لااقل دو سه سال اخیر بارها دست به دست شده و تحسین ایرانیان در سراسر جهان را به همراه داشته است. اتفاقا دو سه روز پیش نیز موج جدیدی از این خبر منتشر شد که باید گفت این خبر صحت ندارد.

اتفاقا این مجری زن سال ۲۰۰۸ با یک مراکشی به نام جمال دیوزی ازدواج می کند و از او صاحب دو فرزند نیز می شود!

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ۱. خبرآنلاین ۲. اولی ها ۳. سیمرغ

به اشتراک بذار:

یک دیدگاه در “میترا طاهری کیست؟ + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *