رضا نظری به خاطر کپی کاری اش در خنداننده شو عذرخواهی کرد!

واکنش اشکان خطیبی به کپی کاری رضا نظری در خنداننده شو!

پس از خبر پر سر و صدایی که مبنی بر ماجرای کپی برداری استندآپ رضا نظری از گروه اشکان خطیبی پخش شد. رضا نظری در صفحه شخصی اش به این موضوع واکنش نشان دارد و عذرخواهی کرد.

رضا نظری خنداننده شو

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: پس از خبر پر سر و صدایی که مبنی بر ماجرای کپی برداری استندآپ رضا نظری از گروه اشکان خطیبی پخش شد، رضا نظری در صفحه شخصی اش به این موضوع واکنش نشان دارد و عذرخواهی کرد.

رضا نظری کیست؟

نظری از هم وطنان آذری زبان و متولد شهر زنجان است که در سری دوم مسابقه خنداننده شو شرکت کرده است. وی که لهجه شیرین آذری دارد اخیرا و پس از اعلام اشکان خطیبی تحت عنوان اینکه ۹۹ درصد شوخی هایش متعلق به خودش است مجبور به عذرخواهی شد.

البته شیرینی و زیبایی اجرای نظری به حدی است که یک بی توجهی ساده نمی تواند به قول معروف چیزی از ارزش های او کم کند! رضا نظری که به گفته خودش تنها اشتباهش این بوده که به آقای خطیبی نگفته است که لطیفه هایش از فضای مجازی است، یکی از بهترین شرکت کنندگان برنامه خنداننده شو است.

رضا نظری کمدین «خنداننده‌شو» از مردم و بینندگان برنامه «خندوانه» و همچنین اشکان خطیبی بابت کپی بودن بخشی‌هایی از متن استندآپ کمدی‌اش عذرخواهی کرد.

رضا نظری برنامه خنداننده شو

رضا نظری برنامه خنداننده شو

واکنش اشکان خطیبی از کپی کاری رضا نظری در خنداننده شو

اشکان خطیبی فیلمی از رضا نظری کمدین خنداننده شو «خندوانه» را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «آدمیزاد جایزالخطاست و بخشش هم نشانه بزرگواری. من رضا رو بخشیدم، اشتباه من و تیم نویسنده مون هم بوده که تک به تک شوخی ها رو چک نکردند تا من با اعتماد به نفس نگم که متن رضا نوشته خودشه. پس من هم عذرخواهی می کنم. اتفاقیه که افتاده…رضا به خاطر این مسابقه از شغلش اخراج شده.»

واکنش اشکان خطیبی به کپی کاری رضا نظری در خنداننده شو

واکنش اشکان خطیبی به کپی کاری رضا نظری در خنداننده شو

رضا نظری در ویدئویی با عذرخواهی از مردم و اشکان خطیبی بیان کرد که شوخی‌های متن استنداپ کمدی اش را را از فضای مجازی تقلید کرده اما به اشکان خطیبی چیزی نگفته است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. دنیای اقتصاد ۲. آخرین خبر ۳. موج باز

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *