راه‌های کسب درآمد دلاری

راه‌های کسب درآمد دلاری

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم؟ بهترین راه های کسب درآمد دلاری کدام‌اند؟

راه‌های کسب درآمد دلاری

مجله اینترنتی پارسی گو: امروزه به دلیل افزاش تورم، نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت دلار در کشور، کسب درآمد دلاری موردتوجه زیادی قرار گرفته است. همچنین کاهش ارزش پول ملی ایران باعث تقاضای مردم به داشتن درآمدی دیگر شده است. راه‌های زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود دارند اما با توجه به تحریم‌ها شاید همه‌ی آنان پاسخگو نباشند. در ادامه‌ی مطلب به تعدادی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری می‌پردازیم. چگونه می‌توانیم درآمد دلاری داشته باشیم؟

کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب (YouTube)

یوتیوب یکی از اصلی‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری است. افرادی که از طریق یوتیوب کسب درآمد دارند، تنها با تولید محتوای ویدئویی به این هدف می‌رسند. برای کسب درآمد از طریق یوتیوب شما به یک حساب Gmail، یک کانال یوتیوب با ۱۰۰۰ دنبال کننده و یک حساب بانکی نیاز دارید.

توجه داشته باشید که به دلیل تحریم‌های موجود، اطلاعات حساب‌های بانکی ایرانی مورد تائید گوگل نبوده و شما از طریق افتتاح حساب بانکی در خارج اقدام نمایید. البته بسیاری از کشورها بدون دریافت اقامت اجازه‌ی افتتاح حساب در خارج را به شما نمی‌دهند. کشور ترکیه این امکان را برای ایرانیان فراهم می‌کند و شما بدون داشتن اقامت می‌توانید حساب بانکی خود را افتتاح نمایید.

راه‌های کسب درآمد دلاری

کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری

یکی از پردرآمدترین روش‌های کسب‌درآمد دلاری کار با سایت‌های فریلنسری خارجی است. افرادی که در کارهایی همچون خدمات سئو و بهینه‌سازی سایت‌ها ، تولید محتوا و برنامه‌نویسی و طراحی وب و … مهارت و دانش دارند، می‌توانند با فریلنسری و کار در خانه ‌درآمد خوبی کسب نمایند. انجام این کار به دانش و تسلط بر زبان انگلیسی و داشتن رزومه کاری خوب نیاز دارد.

حتما بخوانید

چگونه کسب و کار خود را راه بیاندازیم؟

در اینترنت سایت‌های بسیاری وجود دارند که به شما پروژه‌ایی داده و شما باید طی زمان مشخص آن پروژه را به اتمام برسانید و درآمد دلاری دریافت کنید.

راه‌های کسب درآمد دلاری

کسب درآمد دلاری از طریق گوگل ادسنس (Google AdSense)

گوگل بخشی از درآمد خود را به سایت‌ها تولید محتوا اختصاص داده و شما با تولید محتوای انگلیسی می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. تبلیغ‌کنندگان مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کنند و گوگل بستری را برای تبلیغ آن‌ها فراهم کرده و شما با داشتن یک حساب گوگل ادسنس (که به آدرس و حساب بانکی خارجی نیاز دارد) می‌توانید این تبلیغات را در سایت خود قرار داده و درآمدی کسب نمایید.

راه‌های کسب درآمد دلاری

کسب درآمد دلاری با استفاده از ارزهای دیجیتال

با این روش بدون نیاز به داشتن حساب بانکی خارجی می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. امروزه در بسیاری از کشورها ازجمله ایران خریدوفروش ارزهای دیجیتال از بهترین راه‌های کسب درآمد می‌باشد.

حتما بخوانید

حقایقی درباره بیت کوین که باید بدانید!

شما برای شروع به خریدوفروش ارزهای دیجیتال باید در یک صرافی ثبت‌نام کنید و سپس خریدوفروش یا سرمایه‌گذاری را در پیش بگیرید. روش‌های کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال عبارت‌اند از:

  • استخراج ارزهای دیجیتال
  • خریدوفروش ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر ایرانی
  • خرید و هولد

در نظر داشته باشید که استفاده از ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد نیاز به آموزش و آشنایی با این موضوع دارد و باید در انتخاب صرافی معتبر نیز دقت داشته باشید.

راه‌های کسب درآمد دلاری

راه‌های بسیار دیگری برای کسب‌درآمد دلاری وجود دارند. ازجمله:

  • فروش کالا در سایت آمازون
  • تولید موسیقی
  • تماشای تبلیغات
  • عکاسی و فروش عکس
  • بازی‌های دیجیتال
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  • فروش ویدئوهای آموزشی

و

  • بررسی اپلیکیشن‌ها

راهکارهای گفته‌شده برای کسب‌درآمد دلاری برای درآمدزایی عملی هستند اما ممکن است به علت وجود تحریم‌ها در ایران دچار مشکل شوید. بااین‌حال تمام راه‌ها امکان‌پذیر بوده و افراد زیادی در حال کسب درآمد از آن‌ها هستند. در تمام این راه‌ها، پشتکار و انگیزه نیاز هستند و شما با صبر و تلاش می‌توانید درآمد خوبی از این راه‌ها کسب نمایید.

تهیه و تنظیم: گروه کارآفرینی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *