بازی Sons Of The Forest سبک بقا و ترسناک:

معرفی بازی Sons Of The Forest + تصاویر

بازی Sons Of The Forest ادامه بازی The Forest یک بازی جهان باز و در ترسناک در سبک بقا است که در آن پلیر باید با موجودات عجیب و غریب و نیز گرسنگی و تشنگی مقابله کند.

معرفی بازی معرفی بازی Sons Of The Forest

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی Sons Of The Forest یک بازی جذاب و فوق العاده مهیج است که در حقیقت ادامه بازی The Forest محسوب می شود. این بازی جهان باز است که بازیکن در آن باید هم بر گرسنگی و تشنگی غلبه کند و هم با موجودات غجیب و غریب و جهش یافته مبارزه کند! در این مطلب به معرفی بازی پسران جنگل پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

معرفی کوتاه بازی پسران جنگل / Sons Of The Forest

بازی پسران جنگل یا Sons Of The Forest یک بازی فوق العاده جذاب در سبک بقا است. در این بازی اکشن و مهیج، شما مأموریت دارید تا برای یافتن یک میلیاردر گم شده به جزیره ای دور افتاده بروید. اما در این جزیره مرموز اتفاقات عجیبی در انتظار شماست!

این بازی جذاب و فوق العاده مهیج، در واقع ادامه بازی The forest است که با نام Sons Of The Forest منتشر شده است. این بازی در سبک بقا و با جهان باز است که به بازیکن اجازه می دهد برای زنده ماندن به ساخت و ساز بپردازد و در برابر دیگر موجودات مقاومت کند.

بازی جذاب Sons Of The Forest جهان باز و جذاب

بازی جذاب Sons Of The Forest جهان باز و جذاب

بازی جذاب Sons Of The Forest جهان باز و جذاب

در این بازی اکشن، ماجرایی و جهان باز شما برای یافتن یک میلیاردر گم شده در جزیره ای دورافتاده فرستاده شده اید و خود را در یک منظره جهنمی پر از آدمخوارها می بینید و باید در این عنوان شبیه‌ساز ترسناک بقا در دنیای باز جدید، به ساختن و مبارزه برای زنده ماندن، به تنهایی یا با دوستان خود بپردازید.

در بازی Sons‌Of‌The‌Forest آزادی کامل را برای مقابله با جهان آنطور که می خواهید تجربه کنید. شما تصمیم می گیرید که چه کاری انجام دهید، کجا بروید و چگونه به بهترین شکل زنده بمانید. شما دستور می دهید، شما انتخاب می کنید که چه اتفاقی بیفتد.

بازی مهیج پسران جنگل Sons Of The Forest

بازی مهیج پسران جنگل Sons Of The Forest

تعامل با محیط در بازی پسران جنگل

وارد دنیایی شوید که در آن هیچ جا امن نیست و با طیف وسیعی از موجودات جهش یافته مبارزه خواهید کرد، برخی از آنها تقریباً شبیه انسان هستند و برخی دیگر شبیه هیچ چیزی نیستند که تا به حال ندیده اید. آنها مسلح به تپانچه، تبر، باتوم های شوکری و غیره هستند. از خود و کسانی که از آنها مراقبت می کنید محافظت نمایید.

هر تعاملی را احساس کنید. چوب ها را بشکنید تا آتش درست کنید. از تبر برای بریدن پنجره ها و کف استفاده کنید. یک کابین کوچک یا یک مجتمع کنار دریا بسازید، انتخاب با شماست. ماهی آزاد تازه را در بهار و تابستان مستقیماً از نهرها صید کنید. گوشت را برای ماه های سرد زمستان جمع آوری و ذخیره کنید. شما در این جزیره تنها نیستید، بنابراین با شروع زمستان و کمیاب شدن غذا و منابع، شما تنها کسی نخواهید بود که به دنبال یک وعده غذایی هستید.

در بازی پسران جنگل به تنهایی یا با دوستان خود به بازی بپردازید. موارد و امکاناتی که به دست می آورید از جمله غذا و دارو را به اشتراک بگذارید و با هم برای ایجاد پناهگاهی مستحکم کار و تلاش کنید. برای کاوش در بالا و زیر زمین، نیز حرکت دست جمعه به مراتب ایمن تر از حرکت تنهایی است! مخصوصا با آن موجودات ترسناک در تاریکی غارهای عجیب و غریب این بازی.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *